start iui voor Linda en anderen

Hoi wenser,

Zo snel gaat het niet hoor hahaha.
Mijn vriend heeft om 11.00uur zijn aandeel in het zh geleverd.Nu om 14.00uur de inseminatie.
Er zit een aantal uur tussen zaad inleveren en inseminatie,omdat ze het zaad bewerken.
Ze spuiten het best erin.
Volgende poging (al hoop ik dat dat niet nodig is)
Met pregnyl.Dit is hormoon verkregen uit urine van zwangere vrouwen en wekt eisprong op.
Dit krijg ik dan 2x en dan pas hormonen,omdat ze er vooralsnog vanuit gaan dat de hormonen niet nodig zijn.
Dus we hopen het maar.
We gaan nu eerst voor deze poging en proberen niet verderuit te kijken.

Spannend voor jou meid.

Gr suusje

Suusje, oei weer spannende weken. Ik hoop echt dat het gelukt is voor je.

Wenser: voor jou is het nu ook spannend, ook voor jou hoop ik het natuurlijk.

Hier is de ongi weer gekomen gisteravond. Eigenlijk de avond al voordat ik het had verwacht. Dus dat vind ik dus dan wel weer fijn. Beter dat het 1 dag later komt, dan heb je gelijk al een beetje moed en nu heb ik die spanning tenminste niet gehad. Heb met mijn mannetje afgesproken dat als ik dit jaar niet spontaan zwanger word we in januari voor de IVF gaan. Hopelijk is dit niet nodig maar ik vind anders dat ik te oud word.

Gr. Debby

Hoi Debby,

Veel sterkte weer met de teleurstelling. Mogelijk zit ik over 1 of 2 dagen in het zelfde schuitje van teleurstelling. Ik zou dan in jan met IUI willen beginnen. Is er bij jou een wachtlijst voor IVF? En hoe oud ben je als ik vragen mag? Ik al bijna 31 pffffff.

Nou ja, misschien is het deze ronde wel raak?

Sterkte meis.
Wenser

Hoi debby,

Balen zeg dat je weer ongesteld geworden bent.
Vreselijk die teleurstelling.
Het is wel goed dat je samen met je mannetje een limiet hebt gesteld aan hoelang jullie het nog zelf willen proberen.Hopelijk is die medische molen niet nodig en lukt het dit jaar nog voor jullie spontaan.
Zou een mooi kerstcadeautje zijn.
Ik denk dat ik voor alle meiden hier spreek het een super mooi cadeau zou zijn om zwanger het nieuwe jaar in te gaan.

Sterkte nu in ieder geval.
En geef de moed niet op he meid.

Gr suusje

Hoi Suusje, ik ben er nog en lees ook nog steeds mee. Maar heb weinig te melden. Alleen dat ik sinds een paar dagen steeds flinke steken in mijn baarmoeder heb, waardoor ik soms onzeker ben.
Dit zal wel door het groeien van de kleine komen.
Gisteren de hele dag personeelsuitje gehad was erg gezellig, maar 's avonds stond mijn buik echt opgeblazen en hard. Deed ook erg pijn.
Maar zal wel te veel adrenaline door mijn lijf gegaan zijn. Hebben een anti-slipcursus gehad en noodstop maken, was erg leerzaam, maar ukkie was er niet zo blij mee.
Jij zit weer in de spannende wachtweken. Succes en ik blijf duimen, dat je je snel bij Wenser en mij mag aansluiten.
Groetjes Linda

He linda,

Leuk weer wat van je te horen.
Wat vervelend dat je zoveel last van steken hebt.Kan mij heel goed voorstellen dat je daar angstig/onzeker van wordt.
Mischien kan het komen door drukke dagen?
Dat je dat durfde zo'n slipcursus nu je zwanger bent.Vond je het niet te riskant dan.

Voor mij is 1ste wachtweek bijna voorbij.
Pfff wat een ellende vind ik het wachten.
Ik voel alweer enorme krampen zo nu en dan en heb onwijze pijnlijke borsten.
Dus ga er alweer vanuit dat het niet raak is.

Gr suusje

Terug
Bovenaan