start iui voor Linda en anderen

He balen zeg Linda, ik had er zo'n goed gevoel bij. Alweer poging nr. 5. Hoeveel iui's krijg je maximaal? Als ik de medische molen weer in zou gaan zou ik nu voor ivf mogen ( al na 2 iui ). Bij mij heeft de iui niet veel meerwaarde dan het zelf doen dus vandaar evt. later ivf.
Maar wij hebben geen ivf of een 6e iui nodig want wij worden gewoon samen lekker zwanger in de vakantie. We lopen ongeveer gelijk qua ongi dus ook qua eisprong dus dat moet gewoon lukken. In een iets wat ontspannender sfeer dan in de normale werksfeer. Oh ik hoop het zo voor ons allebei.
Nu las ik toch in eerste instantie dat jullie gaan klussen in de tuin maar je bedoelt echt klussen, je tuin veranderen dus. Ik dacht al dan moet je wel een afgelegen tuin hebben maar ik las het dus verkeerd ( hihi).

Nou veel succes weer met de volgende poging.

Gr. Debby

Hoi Debby, ik krijg 6 behandelingen. Dus nog 2 te gaan.
Om eerlijk te zijn over de tuin. We wonen midden in een woonwijk, maar hebben wel een tuin waar niemand in kan kijken. Dus je kunt allebei het klussen wel gebruiken. HAHA
Ja hopelijk hebben we over 4 weken allebei goed nieuws en is het echt te wijten aan de vakantie.
Succes verder en tot snel
Groetjes Linda

Hai Linda,
Laten we het hopen. Leuke tuin hebben jullie zeg, wie weet wat voor moois eruit voort komt. Hier ook niet veel nieuws. Zijn ons aan het voorbereiden voor de vakantie volgende week. Voor ik weg ga laat ik nog wel wat van me horen.

Gr. Debby

Hoi Linda en Debby

Ik ben er weer. Heerlijke vakantie gehad.
Helaas geen goed nieuws en ik heb even vluchtig gelezen, maar ik zag hier ook nog geen goed nieuws.

Linda even een vraagje dat andere forum is weg.
Klopt dat.

Ga verder met opruimen, maar moest even kijken hoe het met jullie was.

Liefs Maartje

Hallo meiden,

Moet mij helaas aansluiten bij jullie.
Had het liever niet gedaan natuurlijk maar is niet anders.
Enige tijd geleden heb ik ook een keer gepost hier,omdat toen zeker was dat we gingen starten met IUI.Eind v.d maand is het dan eindelijk zover we kunnen beginnen.
Vorige maand een kijkoperatie gehad daaruit is gebleken dat ik een lichte vorm van endometriose heb dit is nu direct weggehaald. Ook heb ik waarschijnlijk een vijandige baarmoederslijmvlies dus vandaar dat we nu starten met IUI. Ik vind het wel heel spannend hoor.
Heb nog niet veel hoopvolle berichten gelezen over het resultaat.
Wij starten in eerste instantie met IUI zonder hormonen,omdat gyn denkt dat dat niet nodig is vanwege vijandige baarmoederslijmvlies (dit is nu het obstakel) zijn er meiden die pos. berichten hebben met IUI zonder hormonen??
Hoor niet veel goed namelijks, meer met hormonen??

Gr suusje

Hoi Suusje

Welkom hier. Ik zal me even voorstellen ben Maartje
Januari 2006 gestopt met de pil en nu vier IUI behandelingen veder. Ik had het geluk dat ik van de eerste IUI zwanger werd, maar die zat helaas buiten m'n baarmoeder. Dus ben toen geopereerd.
Nu gaan we na de vakantie met frisse moed weer verder.

Ik doe wel IUI met hormonen, omdat ik vanmezelf een cyclus heb van 8 weken en met hormonen 28-30 dagen.

Debby wat een dappere beslissing om de medische molen te stoppen en het zelf te proberen.

Linda hoe gaat het nu al een follikelmeting gehad?
Ik ben ook altijd zo snel ongesteld na een behandeling. Nog nooit de 14 dagen gehaald.

Hier geen nieuws verwacht volgend weekend ongesteld te worden en dan gaan we weer verder.

Groetjes Maartje

Hoi Suusje

Januari 2006 gestopt met de pil en nu vier IUI behandelingen veder. Ik had het geluk dat ik van de eerste IUI zwanger werd, maar die zat helaas buiten m'n baarmoeder. Dus ben toen geopereerd.

Ik doe wel IUI met hormonen, omdat ik vanmezelf een cyclus heb van 8 weken en met hormonen 28-30 dagen.

Debby wat een dappere beslissing om de medische molen te stoppen en het zelf te proberen.

Ik ben ook altijd zo snel ongesteld na een behandeling. Nog nooit de 14 dagen gehaald.

Hier geen nieuws verwacht volgend weekend ongesteld te worden en dan gaan we weer verder.

Groetjes Maartje

Hoi Suusje

Groetjes Maartje

Terug
Bovenaan