start iui voor Linda en anderen

Hoi Suusje

Welkom hier. Ik zal me even voorstellen ben Maartje
Januari 2006 gestopt met de pil en nu vier IUI behandelingen veder. Ik had het geluk dat ik van de eerste IUI zwanger werd, maar die zat helaas buiten m'n baarmoeder. Dus ben toen geopereerd.
Nu gaan we na de vakantie met frisse moed weer verder.

Ik doe wel IUI met hormonen, omdat ik vanmezelf een cyclus heb van 8 weken en met hormonen 28-30 dagen.

Debby wat een dappere beslissing om de medische molen te stoppen en het zelf te proberen.

Linda hoe gaat het nu al een follikelmeting gehad?
Ik ben ook altijd zo snel ongesteld na een behandeling. Nog nooit de 14 dagen gehaald.

Hier geen nieuws verwacht volgend weekend ongesteld te worden en dan gaan we weer verder.

Groetjes Maartje

Hoi meiden, hoe gaat het met jullie.
@Maartje: heb je een fijne vakantie gehad. Goed weer gehad en weer helemaal tot rust gekomen. Mag ik hopen. Dus als ik het begrijp is poging nr. 4 ook mislukt of was dit 5 alweer. Ben even de tel kwijt.
@Suusje: ik heb je al een verwelkomt, maar had gehoopt dat het niet nog een keer nodig was. Maar even goed gezellig dat je mee komt kletsen.
@Debby: bijna klaar voor de vakantie.

Ik ben vandaag weer terug geweest naar de gyn. 2 mooie eitjes groeien er aan de li. eierstok HAHA.
Ik mag woensdag weer terug en waarschijnlijk vrijdag de inseminatie. En dan lekker vakantie vieren. Dus heb 2 weken rust misschien helpt dat.

Oja, Maartje kwam er gisteren ook achter dat het forum opgeheven is. Weet wel dat ze volgens mij via hyves zijn gaan werken. En ik heb de laatste 2 weken op babybrabbel meegekletst, hier waren ook een aantal meiden net gestart met IUI, Dat was ook wel een prettige side voor te reageren.
Groetjes Linda

Hoi Meiden

Linda hoe was je echo vandaag zijn alletwee de follikels doorgegroeid?

Ik heb vandaag weer voor het eerst gewerkt en d'r kwam iemand naar me toe. Ik moet je wat vertellen.
Ja toen wist ik het al. Fijn beginnen zo na de vakantie weer een zwangere collega. Ik heb er nu 5 om me heen lopen. zucht.

Ik denk dat ik snel ongesteld word het is heel erg aan het rommelen, dus ik hoop dat het snel doorzet, want dan kunnen we weer verder.

Groetjes Maartje

Hai meiden,

Welkom Suus, heb zelf 2 iui-pogingen gehad maar omdat ik in een jaar tijd 2 keer spontaan zwanger ben geraakt ( helaas ook 2 keer een miskraam ) willen wij het nu even op eigen kracht proberen. Mochten we weer de medische molen in gaan dan mogen we gelijk voor IVF omdat IUI geen meerwaarde voor ons heeft.
Maartje: gezellig dat je er weer bent, jammer dat de poging weer is mislukt. Maar je bent toch nog niet ongi ( of heb je nu een maand iui overgeslagen)? Gelukkig heb je een fijne vakantie gehad.
Linda: weer spannend, morgen misschien inseminatie. Hopelijk lees ik als ik terug ben van vakantie dat je goed nieuws hebt. Ik ga morgen weg dus ik zal waarschijnlijk de komende 2 weken niets van me laten horen. In gedachte ben ik wel bij jullie hoor en ik blijf voor jullie ( en mijzelf natuurlijk) duimen.

Gr. Debby

Hallo dames,

Linda@Ja ik had hier liever ook niet meer gekletst.Je komt elkaar beter op ander forum tegen toch?spannend voor jou lees ik nu dat je weer een echo hebt gehad?Wanneer krijg je de insemenatie dan?
Moeten jullie ook met ovulatietesten gebruiken? Ik moet als ik start met de IUI ovulatietesten doen.
Als ik dan dubbele streep heb en LH-piek er dus is moet ik volgende dag komen voor insemenatie.

Maartje@ Ja moeilijk is dat he die zwangere dames om je heen.Bij mij op werk is ook de één na ander zwanger. Vind dat wel moeilijk hoor erg frustrerend,maar ja wat doe je er tegen.
Had jij nou de eerste IUI met of zonder hormonen?

Debby@ Jeetje wat naar 2 miskramen.Heb je die van IUI gekregen of was je toch spontaan zwanger geraakt? Was de IUI niet geslaagd?
Kreeg je IUI met hormenen?Wat een vragen he sorry hoor,maar ik ga nu deze maand starten met IUI en je zit dan toch met enkele vragen.
Mischien doet die vakantie wel wonderen meid hoor je vaak dat juist dan mensen zwanger raken.
Ik zal ieg ook voor jou duimen en voor mijzelf en voor de rest natuurlijk hahaha

gr suusje

Hoi meiden, ik ben erweer. Vandaag weer naar gyn geweest, maar mag morgen weer terug voor een FM. Het gaat allemaal maar langzaam deze maand. Ik heb in mijn li-eierstok 3 eitjes. 1 van 16x18 mm, 1 van 13x15 mm en 1 van 10x12 mm. Waarschijnlijk blijft die laatste achter. laten we het hopen, anders gaat de Inseminatie niet door. Verder heb ik of zondag of maandag de inseminatie. dan heb ik vakantie dus wie weet....

@Suusje: jammer dat je toch moet starten met IUI. Hopelijk is het vlug raak. Ik spuit vanaf de Uitgangsecho tot 2 dagen voor inseminatie menopur en dan pregnyl voor de eisprong op te wekken. Ovulatietesten gebruik ik dus niet. Wordt allemaal geregeld bij mij. HAHA.

@Maartje: Hoe is het met jou. ben je alweer gestart met een nieuwe poging of niet.
Tot morgen groetjes Linda

Hoi

Linda wat jammer dat de follikels langzaam groeien.
Succes morgen en die laatste is erg klein. Ik kan me niet voorstellen dat die mee gaat doen.
Succes en je hebt vakantie. Je ging niet weg toch?

Suusje ik heb ook vanaf het begin IUI met hormonen en echo's gedaan, dus ik gebruik ook geen ovulatietesten.

Debby een hele fijne vakantie!

Ik ben op m'n menstruatie aan het wachten. Gisteren veel buikpijn gehad, maar het is nog niet doorgebroken.
Hopelijk komt het snel.

Fijn weekend

Hoi meiden.
Hier ben ik weer even. Ben net terug van de gyn. 2 Mooie eitjes zijn er over gebleven. Vanavond pregnyl spuiten en maandag de inseminatie. Daarna nog op dag 3,6 en 9 extra pregnyl spuiten voor ondersteuning innesteling.
Dus weer een nieuwe aanpak. Eindelijk naar 4 mislukte pogingen nu even iets anders.
Bij Anies is het op deze manier ook gelukt, zodoende zie ik er wel positief tegenop.
@Maartje: hoe is het met jou is de ongi al gekomen of nog niet.
Nee, wij blijven lekker rond om huis hangen en wat hobbyen. Kun je op 2 manieren bekijken HAHAHA.

Groetjes Linda

Terug
Bovenaan