start IUI

Hoi meiden,

Ik kom net van de gyn af. Zit op dag 10 van mijn cyclus. Heb rechts een eitje van 12x12 mm en links een eitje van 10x10 mm en weer een aantal kleine follikels. Mag nu maandag weer terug komen, waarna we denk ik de IUI af gaan spreken. Aangezien ze goed groeien.
Ze had vandaag een collega bij zich zitten. Kwam volgens mij net kijken, stond er ook echt boven op om alles te kunnen zien HAHA.

@Anies: hoe is bij jou gegaan vandaag.

@Nina: hou je het nog een beetje vol. Die laatste dagen op het wachtbankje. Succes en hopelijk volgende week goed nieuws.

@Froukje: jij zit ook op de wachtbank. Succes

@Maartje: Ook alles goed op de wachtbank.

@Debbie: welkom hier. gezellig dat je komt mee kletsen met ons.

Nou meiden, ik duim weer voor iedereen die op het wachtbankje is gaan zitten. En dat die 2 weken maar snel om mogen zijn en dat we hopelijk weer goed nieuws mogen krijgen.

Groetjes Linda

Hey meiden,

Ook ik ben vanmorgen bij de gyn geweest voor een fm.Had 2 goede eitjes, eentje van 16+mm en eentje van 10+mm.Maar er waren ook een aantal kleintjes, hopen dat die niet verder groeien, anders gaat de iui niet door!
Moet nu wat minder gaan spuiten, in de hoop dat de kleintjes stoppen met groeien, en die andere 2 toch lekker doorgroeien!!!
Moet maandag weer laten zien, en dan ws maandagavond pregnyl, en dan woensdag iui!
Ben er wel blij mee, zou betekenen dat de iui op dag 15 is, netjes toch?
Vorige had ik een lange cyclus, en had ik de iui pas op dag 21 omdat het eitje niet goed groeide!
Duimen jullie mee dat de kleintjes stoppen met groeien???

Liefs Anies

Hey Anies.
Gaat goed deze maand zie ik. Je loopt iets voor op mij. Maar wel beide hopende dat de kleine follikels niet meer gaan groeien. Wat moet je nu gaan spuiten dan.
We horen het maandag wel weer van elkaar.

Groetjes Linda

Hey Linda,

Moet nu 120, eenheden gaan spuiten, ipv 130.
Zal toch leuk zijn als we de iui op dezelfde dag hebben,haha!!!
En nog leuker als het bij ons allebei lukt!!!!

liefs anies

Hallo, hier ben ik nog even voor ik ga werken. Ik dacht dat je 150 IE moest spuiten. Maar dat was dus niet zo. We slepen ons er wel weer samen doorheen die 2 weken. En hopelijk is de tweede ronde dan raak. Maar ja vorige maand was superzaad en super ei, kun je toch niks van op aan.
Sta er nu wel iets nuchterder tegen over. Een stuk minder ermee bezig, hoop dit nog 2 weken vol te kunnen houden. Zullen we weer een lijstje maken van iedereen.
Tot maandagavond maar weer.
Groetjes Linda

Hey allemaal,

Nog drie dagen op het wachtbankje. Maandag rond 18 uur weet ik het dan weer. Mijn man is al helemaal overtuigd dat het raak is maar ik weet het toch niet hoor. Krijg soms tegenstrijdige signalen van mijn lichaam maar ik denk dat het door al die hormonen is. Clomid nemen en pregnyl spuiten. Nu ja nog 3 dagen, oef! Het duurt iedere ronde precies langer die 2 wachtweken.

Iedereen heel veel succes met de komende pogingen of op het wachtbankje!

Ik laat de uitslag zeker weten en duim voor jullie!

Groetjes,
Nina

Hallo

Ik zit op het wachtbankje.
Het was een bloederige en pijnlijke IUI,
maar hopelijk is het niet te vaak nodig.

Anies ik duim voor je dat die kleintjes niet mee
groeien hoor.

groetjes Maartje

hoi,

Ik ben 30 jr. nov. 2007 voor het eerst iui gedaan deze poging was mislukt,
Omdat ik cysters heb moet ik elke maand controleren of ik wel mag starten.
op wonderbaarlijke wijze ben ik spontaan zwanger in feb.2008 in april miskraam
met 16wk. vanwege de cysters moest ik eerst geopereerd worden en na een
lange wachttijd in sept geopereerd.
Ik kan trouwens geen medicijnen slikken en spuit puragon en pregnyl.
in jan. weer gestart en 26 jan. is het programma gestart "zaad zoekt ei"
Zou betekenen dat ik maandag als ik het nog niet ben mag gaan testen,
maar ben bang door de hormonen die ik heb gebruikt test niet klopt.
hebben jullie daar ervaring mee en wanneer mochten jullie testen nadat
het is ingebracht?

groetjes

Terug
Bovenaan