start IUI

Hallo meiden. Hoe is het met jullie.

@Mama13: Je mag testen 2 weken na de inseminatie. De hormonen die je spuit zijn dan alweer uit je lichaam. De pregnyl is ongeveer 9 dagen na de inseminatie uit je lichaam. Hoop voor je dat het raak is.

@Maartje: Is er iets mis gegaan bij IUI. Omdat je schrijft bloederig en pijnlijk. Meestal valt dit wel mee. Hopelijk hoef je deze nare ervaring niet meer mee te maken. Succes op het wachtbankje. Woensdag kom ik bij je zitten HAHA.

@Nina: Het wordt nu wel zeer spannend. Hopelijk heeft je man gelijk en ben je zwanger. We horen het resultaat hopelijk morgen.

@Anies: morgen mogen we weer. Hopelijk zijn de eitjes niet doorgegroeid. We zitten weer in het hetzelfde schuitje.

Voor de rest horen jullie morgenavond hoe het gegaan is. Of wel IUI of niet. Ligt aan de kleine eitjes of die gestopt zijn met groeien. Ik hoop niet dat ze door gegroeid zijn.

Groetjes Linda

Hoi Linda

Mijn baarmoedermond zat potdicht, dus die moest opengemaakt worden.
Het schijnt niet vaak voor te komen dat het zo lastig is, maar geloof me
het was echt geen prettige ervaring.

Groetjes Maartje en tot woensdag!

Hey meiden,

@mama 13, idd wat Linda al schreef, je mag gewoon 2 weken na de inseminatie testen,spannend, enne toi toi toi!
@Maartje wat balen zeg, lijkt me idd een pijnlijke toestand, gestie!Hopen op een goed resultaat!
@Nina, spannend zeg.....
@Linda, ik hoop ook dat bij jou de kleine eitjes zijn gestopt met groeien, en dat we woensdag de iui hebben.hoe laat moet je morgen naar het zh???Ik moet er om 8.55 zijn!!!

Meiden, laat morgen even weten hoe het gegaan is!!!!

Ben helemaal brakkie, ben gisteren op stap geweest, mijn zoontje was bij mijn moeder, we lagen om half 5 op bed, enne met de nodige borreltjes, dus vanavond er maar op tijd, in...hihi!
Drinken jullie af en toe nog wel een borreltje??Ik drink bijna nooit, maar zolang ik niet zwanger ben, kan heel af toe een borreltje toch geen kwaad?

Liefs Anies

Hoi,

Vroeg me af hoe rondes iui jullie al hebben gehad en
heeft iemand van jullie al een succes volle behandeling gehad?
Ik voel me helemaal niet zwanger voel geen kwaaltjes en ik weet
dat dat ook niet altijd opgaat, en wachten duurt gewoon zolang.
Hoe ervaren jullie dit en hoe gaan jullie echtgenoten daar mee om?

groetjes

Hey meiden,

Ben net in het zh geweest, en woensdag iui!!!Joepie!!
Had 2 eitjes een van 16mm+ en een van 20mm+, de kleintjes waren gelukkig klein gebleven!
Woensdag om 8.00 zad inleveren, en om 10.15 de iui.Dusss vanavond tussen 22.00 en 24.00 de pregnyl spuiten, omdat ik steeds een laag progesteron heb, moet ik dat extra(na de iui)gaan spuiten, dan 1500 eenheden.Geloof dat ik de 20ste de laatste pregnyl spuit krijg, dus NOD is officieel de 25ste, maar mag niet eerder testen dan de 27ste ivb met die pregnyl.
Het kan zijn de mijn menstruatie door de pregnyl dus later komt, maar hou gewoon mijn NOD op de 25ste, 14 dagen na de iui!!!
@Linda, hoe is het bij jou gegaan??
@mama 13 voor mij is dit de tweede iui!Wij gaan er eigenlijk wel heel makkelijk mee om, we wvrijen wel rond de iui, en voor die tijd natuurlijk rond de vruchtbare dagen, en idd soms met wat tegenzin, maar we proberen het toch leuk te maken.En eenmaal bezig is het altijd goed,hihi!
Tuurlijk heb ik wel eens een dip, als ik weer voel dat ik ongie ga worden(voel ik altijd een week voor die tijd)dan is het voor mij een dagje huilen, en dan vol goede moed weer verder.
Ik geloof nog steeds dat er wel een kindje komt, en ik denk dat je dat vertrouwen ook moet houden.Je mag af en toe een dip hebben, toch???

We zijn er na elkaar ook heel open in, en ik heb niet het gevoel dat dit onze relatie kwaad doet.We lachen heel wat af in bed, maak er maar gewoon een grapje van, kom schat, we moeten weer,haha!!!Laat ze maar zwemmen, en dat soort dingen.
Ik merk wel dat ik er meer mee bezig ben dan mijn vriend, maar dit komt ook dat je als vrouw naar het zh moet, je moet laten onderzoeken, iedere maand die echo's, ik moet mezelf spuiten enz.
Ik hoop dat ik je een beetje heb geholpen met mijn antwoord!!!
Hoe zit dat bij jullie, kunnen jullien er samen wel mee omgaan?Het is natuurlijk ook niet niks!!!

Liefs Anies

Hoi Anies

Wat goed woensdag de IUI.
Gaan ze ervan uit dat alledrie de eitjes gaan springen
of niet?
Spannend hoor en het wordt gezellig druk op de wachtbank.
Hopelijk blijven we allemaal zitten!

Liefs Maartje

Hoi meiden,

Alles goed op het wachtbankje? Hoe voelen jullie je?

Ik voel me echt zo lamlendig na de IUI, ben hardstikke moe, heb geen eetlust ben snotverkouden en sinds vandaag ook wel misselijk. Ik moet nog wel even want ik mag pas 18 feb testen.

Hopen dat het bij ons allemaal raak mag wezen, veel succes.

Groetjes Frouk

Hoi meiden.

Ben vanmorgen bij gyn geweest. Mijn eitjes zijn vrijdag gestopt met groeien. Dus woensdag geen IUI voor mij. Moet vanavond 112 IE spuiten en morgen weer 75 IE. Dan mag ik woensdag om 9.00 uur terug komen. Anders gaat deze ronde voorbij. Ze wilde eerst dat ik bloed liet prikken, maar later kwam ze met dit idee. Waarschijnlijk komt toch mijn PCO om de hoek kijken.
Vorige maand reageerde ik behoorlijk goed op 75 IE. Nu niet dus.

@Anies: Ik volg je niet om samen op het wachtbankje te gaan zitten. Maar bij jou zijn ze goed gegroeid. Succes woensdag met de IUI. Ik duim voor je woensdag.

Verder heb ik even niets te melden. Ik voel mij een beetje in de steek gelaten door mijn eigen lichaam. Maar ja, komt ook wel weer goed hoop ik. Is het niet deze maand dan maar de volgende. Zie het niet meer zo rooskleurig deze maand.

Verder iedereen succes op het wachtbankje en tot snel

Groetjes Linda

Terug
Bovenaan