start IUI

Hallo meiden,
@Nina, hoe is het met jou???Weet ja al meer??Spannend hoor!!!!Laat je het wel even weten?
@maartje, kom gezellig op de wachtbank vanaf woensdag!
@Frouk, jeetje klinkt op zich wel goed, misselijk!!!nog 9 dagen wachten, duurt lang he?
@linda,sjonge, wat balen zeg...hopen op goed nieuws woensdag, en dat ze toch gaan groeien op een hogere dosering!!Duim voor je!

Is het misschien een idee om een lijstje te maken wie wanneer NOD heeft?Zal ik maar beginnen??

Naam                           leeftijd           hoeveelste iui                       NOD
anies                               26                         2                                                     25 feb

Hallo meiden,

Helaas, hier geen goed nieuws te melden. Vanavond kreeg ik de uitslag van het bloedonderzoek en toen wist de gyn te zeggen dat hij wel lichtjes positief was maar niet voldoende voor een goede zwangerschap. Heb vandaag ook al wel wat pijn gevoeld dus nu maar wachten tot de RD doorkomen. Poging 3 is dus mislukt. Waarschijnlijk gaan we een rustpauze inlassen van een maand of 3-4. We hebben liever niet dat het voor december of januari is. We willen niet dat het een kerstkindje wordt en Hanne verjaart al in januari. Als broer of zus er dan een paar dagen voor of na zit, lijkt me dat niet zo leuk. En omdat het in de MM toch allemaal gepland wordt. En zo hebben we ook even rust. Kan het allemaal een beetje bezinken.

Ik hoop voor jullie allemaal op het wachtbankje dat het snel raak mag zijn. Ik kom misschien over een hele tijd dan weer terug mee babbelen als we terug van start zijn gegaan. Wil het nu even loslaten.

Veel succes allemaal!

Groetjes,
Nina

Hey

Nina wat vreselijk balen. Succes in je rustperiode

Linda voor jou is het ook superklote ik kan me voorstellen,
dat je je door je lichaam in de steek gelaten voelt, maar
hou vol he. Hopelijk gaan je eitjes toch groeien.

Frouk spannend he. En misselijk.......duim, duim
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik dat ook regelmatig heb,
maar het idee heb dat het bij door de pregnyl komt.
Hopelijk bij jou niet.

Anies ik zal me zo even op het lijstje zetten. Goed idee
En heelveel succes morgen!

Mam13 wij zijn bezig met onze eerste IUI poging en ik ben
er stukken meer mee bezig dan m'n man, maar dat
komt zeker doordat het mijn lijf is en ik achter elk
kwaaltje een verklaring wil zoeken.

Ik zou willen dat het al 20 februari is, want dan kan ik gaan
testen of ik ben ongesteld. Dan is er iniedergeval duidelijkheid.

Groetjes Maartje

Hoi allemaal,

Hey maartje, bij mij is het niet door de pregneyl want die heb ik niet gespoten. Ik ga er niet van uit maar het zou wel eens leuk zijn na de rottijd die we vorig jaar hebben gehad. Nou we blijven lekker op het bankje zitten.

Iemand nog een lekkere warme kop chocola met een speculaasje?  

En voor alle anderen heel veel succes enne

Doeg groetjes frouk

Hallo meiden.

Kom net terug van de gyn. Rechts de eitjes zijn allemaal verdwenen. Links zit nu een eitje van 12x15 mm. Moet nu zo doorgaan en vrijdag terug komen. Dus ik zit toch nog in de race. Alleen een langere cyclus voor mijn doen. Hopelijk volgende week   toch nog de IUI.

@Anies: hoe is het bij jou gegaan vandaag. Zijn ze weer goed aan het zwemmen.

@Nina: Wat balen zeg. Neem je tijd rustig om alles weer op een rijtje te zetten. Sterkte verder.

@ Frouk: klinkt goed misselijk. Hoe lang mag je nog op het wachtbankje zitten, voor je zekerheid hebt. Succes ik duim voor je.

@Maartje: hoe is het. Hou je het nog vol op het wachtbankje. Of wordt je ook gek van je eigen lichaam. Succes, en voor jou duim ik ook door.

Hopelijk snel weer positief nieuws hier.

Groetjes Linda

Hallo meiden,
Vanmorgen de iui gehad, alles ging goed!!!
Er waren 16 miljoen zaadjes, en 80% bewegelijkheid.
Ik zit vanaf nu weer op het wachtbankje, moet zaterdag mijn pregnyl 1500 weer gaan bijspuiten ivb met het progesteron!
@Linda gelukkig dat je nog in de race zit!!!!Hopelijk volgende week iui!

liefs anies

Hey Anies, klinkt goed zoveel zaadjes en dan 80% beweeglijk. Nu moeten ze alleen nog de goede kant op zwemmen. Verder hoor je vrijdag wel hoe het gegaan is. Ik hoop maandag of dinsdag IUI. Moet vandaag 112 spuiten en morgen weer 75. Gaat redelijk als dat ene eitje ook blijft groeien. Succes op het wachtbankje en wie weet ben ik er volgende week ook weer gezellig bij.

Groetjes Linda

Hallo meiden,

Kom toch nog eens even kijken he, nieuwsgierig als altijd of er misschien iemand toch goed nieuws heeft. Ik zit nog steeds op het wachtbankje voor de RD. NOD was maandag dus heel leuk. Vorige maand was het net hetzelfde. Toen moest ik drie dagen later weer bloed laten prikken om te zien of het toch doorging of toch negatief was. Zou in principe morgenvroeg terug bloed moeten laten prikken als ik dan nog geen spoor heb van RD. Heb daar eerlijk gezegd geen zin in, ben precies een zeefje ondertussen van al het geprik. Ik denk dat ik lekker wacht tot dit weekend en dan een gewone test doe. Maar ik ga ervan uit dat de RD 1 van de dagen er wel zijn. Volgens de gyn is er dan wel even wat geweest maar toch niet goed gegaan. Dat zou dan de tweede maand na mekaar zijn. Vorige maand en deze. Het heeft dan dus wel gewerkt maar niet goed genoeg. Nu ja, genoeg voor mijn gezaag, haha.

@mamavanjesse: goed hoor 16 miljoen en 80% beweeglijk, geeft je volgens mij goede kansen. Ik duim voor je. Je hebt er maar 1 nodig he. Veel succes.

@ alle andere: veel succes op het wachtbankje en bij volgende pogingen. Hopelijk heeft 1 van jullie snel goed nieuws. Blijf jullie toch nog wel een beetje volgen af en toe.

Groetjes,
Nina

Terug
Bovenaan