start IUI

Hey meiden,

Wie komt erbij in het lijstje???Is het allemaal wat makkelijker bij te houden!
@Linda, we wachten op je bij het wachtbankje,hihi!
@Nina, wie weet toch nog goed nieuws!!!Duim duim!!!
@Frouk, hoe is ie??

Naam                           leeftijd           hoeveelste iui                       NOD
anies                               26                         2                                                     25 feb

quote: mamavanjesse reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-02-2009 19:22:03'));

Hey meiden,

@Frouk, hoe is ie??
@Maartje, hoe is ie???hoe voel je je??

Naam                           leeftijd           hoeveelste iui                       NOD
anies                               26                         2                                                     25 feb

Hey Meiden

Anies wat fijn jij ook op het wachtbankje met een goede score.
Ik ben helaas vergeten te vragen hoeveel zaadjes wij hadden.
Ga het nog wel navragen ben er wel nieuwsgierig naar.

Linda Wat fijn dat er toch nog wat groeit. Ben benieuwd hoor vrijdag.

Frouk doe jij IUI zonder hormonen? Moet je dan ovulatietesten doen?

Nina balen dat je nog niet ongesteld ben. weet je al dat het waarschijnlijk
niet zo is moet je ook nog eens wachten.

Hier gaat het wel goed. Af en toe gevoelige borsten en soms een beetje
ongibuikpijn. Vandaag gewerkt dan ben je er toch wat minder mee bezig,
omdat je er geen tijd voor hebt.

Fijne avond, liefs Maartje

quote: mamavanjesse reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-02-2009 19:22:03'));

Hey meiden,

@Frouk, hoe is ie??

maartje                         30                         1                                                     20 feb

Dag meiden,

Bij deze is het dus echt officieel misgegaan bij poging 3. Vanmorgen zijn de RD gearriveerd. Heb gisterenavond ook even de gyn gebeld om hem op de hoogte te brengen van onze beslissing en hij stond er volledig achter. Hij zei zelfs dat de natuur misschien zelf nog wel haar werk zou doen als ik terug iets meer relaxed was. Mochten we hem terug nodig hebben, hoorde hij het graag. Vond het wel leuk dat hij zo spontaan reageerde. Dus nu niet het wachtbankje maar het relaxbankje op.

In juni gaan wij op reis met z'n drieen naar onze vrienden in Amerika want we zijn er uitgenodigd op een trouwfeest. Als het intussen niet spontaan lukt, zullen we daarna terug de MM instappen. Dan zal ik ook meer weten ivm mijn job, mag ik blijven of niet.

Voor jullie allen, ik blijf duimen en hoop dat er snel iemand is met goed nieuws. Ik weet immers dat het kan. Hanne is immers een IUI kindje. Meteen raak bij de eerste poging toen. Dus volhouden en positief blijven!

Groetjes,
Nina

Hey meiden,

Ik zit nog steeds op het wachtbankje hoor. Ik wacht maar rustig af, heb in ieder geval het weekend genoeg afleiding. Nog 7 wachten en dan.

maartje                         30                         1                                                     20 feb
frouk                                 29                         4                                                     18 feb

Doegg heel veel succes,

Frouk

Meiden.

Even een POSITIEF verhaal Om JULLIE weer VEEL goede MOED in te PRATEN!
Ik ben 22 en na  3 jaar verder nu Eindelijk ZWANGER.
Wij waren ook Onverklaardbaar.. Geen oorzaak Alles in Orde.
netjes om de 28 dgn ongesteld zaad in orde HSG goed, Samenlevingstest goed.
Ik heb nu 3x IUI gehad zonder hormonen alleen PREGNYL SPUIT
En de 4x begonnen met PUREGON spuiten 75ml vanaf dag 3 had een korte cylclus normaal 28 DGN nu maar 26 DGN Zat er zo erg tegen op.. want ik ben zo bang voor spuiten Maar het is tog zeker ergens goed voor geweest.
Ik had niet alle geluk bij De IUI want ik heb geen makelijke doorgang naar me baarmoeder dus de tang moest er telkens aan te pas komen. en me cyclussen die schoten in een keer alle kanten op. Dus echt veel hoop had ik niet meer ! Maar nu Eindelijk is het zover.. dus dames het kan dus echt.. Ik kan het zelf nog niet echt geloven maar dat komt omdat je zoveel teleurstellingen heb gehad...heb dinsdag de 6 wkn echo.. en vanaf dan ga ik denk ik pas echt genieten. Testen op NOD dag al POSITIEF..Dames heel veel Sterkte en blijf positief. Ik heb nu Makkelijk praten Maar ik weet als geen ander hoe ellendig en depresief je je eigen kunt voelen...HEEL VEEL succes voor jullie allemaal en hopen dat 2009 een super jaar wordt..met heel veel Zwangerschappen!

***********     *************     **************     ***************

Hoi dames,

Ben helaas weer        
baal er ook ontzettend van, deze maand
gaat het ook niet goedkomen ivm de uitgangs echo
en mijn dochter is ziek en kan dus geen echo laten
maken, morgen neem ik contact op met het ziekenhuis.

Ik hoop voor de drie die bijna nod hebben dat jullie goed nieuws
komen vertellen, ik duim voor jullie.

groetjes

Terug
Bovenaan