start IUI

Oh vergeten te reageren ben er nog niet zo'n held in
kijk altijd de kat een beetje uit de boom.

Nina: balen dat ze bij jou ook niet zo is.

Prisjuh: nog gefeliciteerd met je zwangerschap.

Hoi meiden,

Ik wil me ook graag ( nou ja graag ) bij jullie aansluiten. Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben 27,  moeder van een dochtertje van net drie, ben getrouwd en werk 12 uurtjes in de week! Bij m'n eerste dochtertje ben ik in verwachting geraakt via clomid, en nu na 10 maanden mm zijn we aangeland bij iui. De eerste poging iui wilde niet lukken omdat m'n eitjes niet verder kwamen dan 15mm, en nu dus weer overnieuw begonnen. Ga nu vanaf zondag spuiten en volgende week vrijdag is m'n eerste echo!! Hopelijk gaat er nu na 10 maanden wel wat groeien want dat geeft de burger moed!
Wil jullie heel veel sterkte wensen en hopelijk word het een vruchtbaar jaar!!
Liefs Ssie

Hallo meiden,

Ben vanmorgen bij de gyn geweest. Eitje was goed gegroeid. Nu 17x19 mm. Vanavond pregnyl spuiten en zondagmorgen om 11.30 uur kom ik jullie gezelschap houden op het bankje.

@ssie: Welkom en kom gezellig je hart luchten bij ons.

Wil iemand mij toevoegen aan het lijstje. Linda 30 jaar 2de ronde 1 maart NOD.

Verder duim ik voor jullie allemaal.

Groetjes Linda

quote: frouk reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-02-2009 13:43:29'));

Naam                           leeftijd           hoeveelste iui                       NOD
anies                               26                         2                                                     25 feb
maartje                         30                         1                                                     20 feb
frouk                                 29                         4                                                     18 feb
Linda                               30                         2                                                       1 maart

Hee Linda wat fijn dat je deze ronde toch door kan!.
Veel succes zondag en ik heb je op het lijstje gezet.

Groetjes Maartje die nog een week moet wachten pff

Hallo
@Maartje: bedankt voor invullen van het lijstje. Hou je het nog een beetje vol. Ik kwam vorige maand de eerste week goed door, maar de tweede week vond ik minder.
Verder heeft vrijdag de dertiende dus toch iets goeds gebracht. HAHA
Had vanavond 2 verjaardagen, moet je bij de tweede verplicht naar huis i.v.m. de pregnyl. En het was net gezellig. Dat is wel weer balen dan die verplichte dingen omtrent zwanger willen worden. Manlief is daar gebleven en ik zit snel weer wat te typen. Nou prettig weekend en tot snel.
Groetjes Linda

Hey meiden,

hoe is ie???
@Linda, wat goed, toch nog iui, we gaan ervoor deze maand!!!
@mama 13 balen dat je ongi bent geworden!!!!
@Maartje, wat spannend he, komt nu wel dichtbij!!!

Hier alles wel goed, moet vandaag voor het eerst de extra pregnyl zetten, 1500 eenheden!
Heb deze maand trouwens wel last van de pregnyl, mega zere borsten, en moe!
Heb vandaag het klokje rond geslapen,haha!

kussss anies

Linda Anies en Maartje....hopelijk vliegen de dagen voorbij en weten jullie snel meer!!
Ik ga vanavond beginnen met de puregon en aanstaande vrijdag m'n eerste follikelecho, erg spannend allemaal!
Fijn trouwens dat ik hier af en toe even m'n verhaal kwijt kan
Liefs

Terug
Bovenaan