start IUI

Hoi meiden, ik zit er weer op, op het wachtbankje. Prestatie was weer ruim voldoende. Het was dit keer vervelender als de eerste keer.
Ze begon me toch te vroeten met die eendebek. Alle kanten op. Heb nog wat gebloed.
1 maart zal ik het weten of eerder zoals de eerste ronde.
 Groetjes linda

@Linda, zit ie lekker???Haha het wachtbankje?
Balen dat het niet zo prettig ging als de eerste keer!!!
Hopen dat het resultaat wel super zal zijn!!!!

Ik voel me wel goed, alleen mega zere borsten!!!Heb gisteren de pregnyl 1500 bijgespoten!!!
Heb af en toe wel wat vage steekjes links, en rechts onder, vindt het maar raar.Ik voel een week voor nod vaak wel al buikpijn, maar het is nu 4 dagen na de iui????

liefs anies

Hoi Meiden

Linda van harte welkom op het wachtbankje en waardeloos dat wroeten
met die eendebek.

Anies waardeloos he dat je van alles voelt. Ik krijg van de pregnyl altijd wel last van m'n borsten.

Frouk hoe gaat het bij jou?

Ik voel van alles of liever gezegd ik wil van alles voelen, maar ik denk
niet dat het gelukt is. Waarom weet ik niet.

Liefs Maartje

Hey Meiden,

Alles goed op het wachtbankje, mijn dagen zijn bijna voorbij, nog 3 dagen met vandaag erbij en dan zullen we het weten.
Ik voelde vanalles en nu doen alleen mijn borsten pijn en verder is het erg rustig daarbinnen.

Doeggies heel veel succes allemaal,

Frouk

hai meiden,

Ik heb nog maar 1 keer gereageerd maar ik ben nu ook inmiddels bij de gyanecoloog geweest. Ik moet bij mijn volgende ongi op dag 3 clomid gaan gebruiken. Dan op dag 10 een echo en later een of andere spuit voor de eisprong. Je ziet dat ik er nog niet echt in thuis ben, zeker als ik lees wat jullie allemaal moeten doen. Vind het erg spannend allemaal. Heb stiekem nog een heel klein beetje hoop dat ik deze maand toch nog spontaan zwanger wordt maar dinsdag de 24e weet ik meer. Zal wel niet hoor en kan ik straks mijn ervaringen ook met jullie delen.

Gr. Debby

Hey meiden,

@Frouk, wordt nu echt spannend!!Duim voor je!!!!
@Debby, good luck!!!!

Hier verder geen nieuws, het rommelt wat in mijn buik, steekjes, krampjes ofzo!
Wel nog steeds zere borsten, en moe!!!

kussie

Hoi Hoi,

Onze 4e IUI is vanmorgen mislukt , ik ben ongesteld geworden.
Volgende keer beter zullen we maar zeggen.

Maartje ik hoop dat jij meer geluk mag hebben en alle anderen op het wachtbankje natuurlijk ook.

heel veel succes en tot ziens op het wachtbankje

Groetjes Frouk

Hey Frouk, balen dat de RD's gearriveerd zijn. Succes met de volgende ronde. Hopelijk wordt dat de ronde.

Maartje: red je het nog een beetje. Nu ben jij aan de beurt. Hopelijk breng jij deze maand positief nieuws.

Anies:  hoe gaat ie. Ik las  dat je nog 2 keer pregnyl moet spuiten. Dan zullen de bijwerkingen ook wel eens zo erg zijn of niet. Succes

Groetjes  Linda  

Terug
Bovenaan