start IUI

@Frouk, he bah, k*t zeg!!!!Op naar de volgende ronde!!!
@linda, heb vanmiddag de tweede extra pregnylspuit gespoten, ben idd nog steeds erg moe, en zere borsten, stomme pregnyl!!!!
Voel af en toe wel wat vage steekjes, weet niet of dit goed is, of niet, we wachten maar af!!!

Had
trouwens gisteren een pos test, komt natuurlijk van de pregnyl, maar
was ff benieuwd of je dit duidelijk kon zien op een zwangerschapstest,
ja dussss.Een dikke streep, en de ander was iets minder, maar wel
duidelijk!!!Wil gewoon dat ie volgende week ook nog zo is!!!M
Het scheelt dat de kruidvast, 3testen voor 5 euro heeft!!!hihi!

Gisteren
had ik de neiging om dan maar elke dag te gaan testen, zodat je weet
wanneer de pregnyl dan uit je lichaam is!Moet zaterdag mijn laatste
spuit, en dan woensdag mijn NOD!

Word gek van het wachten,pppffff!!!!

kussss

Frouk wat vreselijk klote!!!!!!!!
Hoe voel je je? Waardeloos waarschijnlijk.

Ik zit nog rustig (nou ja rustig) op het wachtbankje.

Anies succes hoor met die rotpregnyl.
En lekker nieuwsgierig typje ben je een zwangerschapstest
doen ha ha. Hopelijk heb je straks een dubbeldikke plus, maar niet van de pregnyl.
Heb je bij je zoontje al snel getest of heb je toen even gewacht?

Linda jij ook lekker blijven zitten he.
Jou testdag is mijn verjaardag, dus ik zou een positieve test wel een leuk
kadootje vinden.

Liefs Maartje

Hey meiden.

@Maartje: ik zal mijn best doen om je een leuk verjaardagskado te doen HAHA.

@Anies: Ik had het gelezen op een ander topic. Dat je getest had. Dus het is dus echt zo. Datr je door de pregnyl een positieve test hebt. Nou hopen dat die straks op 27 februari nog steeds positief is

Groetjes Linda

Hallo meiden,

Maartje, het wordt nu echt spannend, voel je al iets???

Had gisteravond weer echte menstruatiepijn, du heb echt ff flink gejankt, was zo teleurgesteld,!!!!!Had het zoooooo gehoopt!!!
Ik weet het het, buikpijn kan erbij horen, enne geen bloed geeft moet, is ook zo, maar ik ben bamg dat het voor mij niet op gaat!!!!
De pijn in mijn borsten neemt ook af!!!Wel nog moe, maar kan ook door de spanning komen!!!En de pregnyl natuurlijk!
Heb op dit moment geen buikpijn meer, maar wel een raar gevoel, kan het niet uitloeggen, je probeert alle pijntjes te verklaren, maar dat lukt gewoon niet.Zou gisteren de innesteling zijn geweest, omdat het vandaag weer over is???

Je blijft maar gissen, en daar wordt je zooo moe van!!!Het is en blijft een lichaam waar je geen pijl op kunt trekken,het enige wat we kunnen doe is afwachten,pppfff en laat geduld niet mijn sterkste kant zijn,hihi!!!

Ik wou ook nog even zeggen dat ik heel veel steum heb aan dit forum, je praat er wel over met de mensen om je heen, maar die hebben het niet meegemaakt!!!Jullie wel(helaas)
Thanks meiden

liefs anies

Hoi Anies

Wat je schrijft herken ik heel erg. Al die spanning en onzekerheid en
vooral dat voelen naar al die kwaaltjes. Pff

Ik moet nog twee dagen wachten, maar ik word er helemaal gek van.
Regelmatig pijnlijke borsten, maar dat heb ik ook als ik ongesteld word.

Linda hoest met jou?
Frouk ga je gelijk met de volgende poging verder?
Wij zijn erover aan het twijfelen om na deze poging even een maandje
over te slaan. even geen zieknhuis en even geen smoesjes verzinnen.

Tot snel, liefs Maartje

Hoi allemaal

Met mij gaat het wel weer hoor, we gaan vollop voor de volgende poging. Met de wetenschap dat het toch ooit raak zal wezen.

Maartje hoe voel je je nu? ik duim voor je.

Alle anderen heel veel succes.

Groetjes Frouk

Hoi meiden.

Hoe is het. Hier weinig klachten. Ben gisteren naar huishoudbeurs en negenmaandenbeurs geweest. Meer bij de negenmaandenbeurs rond gehangen. Mijn zus is zwanger die ging ook mee. Ben begonnen met een schoendoos om kleine leuke dingetjes te bewaren voor misschien later. Toen ik in de bus terug zat had ik de hele tijd steken links en rechts.   Waarna toen ik thuis was en naar toilet ging ik wat oud bloed verloor ook in mijn slipje zat het. Daar kan ik zeker niet langs kijken of wel.
Maar dit kan toch nog niks betekenen of wel. Is nu net 5 dagen geleden. Ja, ik weet het. Nog 1,5 week in spanning zitten. Verder heb nu geen klachten zoals vorige ronde. Geen last van borsten, geen buikpijn. Op gisteren na dan.
We zullen zien wat voor kado het brengt op 1 maart.
PFFF, wat een verhaal

@Maartje: het wordt nu wel heel erg spannend nog 1 dag te gaan. Je laat het ons wel snel weten he.

@Anies: hoe gaat het met jou. Nog 1 week te gaan voor jou of niet. Succes

@Frouk: Succes met ronde nr. 5. Hoop dat dit jullie ronde wordt. Je bent ook al lang genoeg bezig. Succes

Groetjes Linda  

Hoi meiden,

Jeetje voor een hoop meiden breekt een spannende tijd aan!! Als het goed is kan maartje eerdaags weer testen toch?? Heel veel succes allemaal! Ikzelf had vanochtend voor het eerst weer een echo....zit nu op dag tien. Er zaten twee eitjes rond de 8mm, dus dat is nog niet geweldig. We blijven dus maar door spuiten en ik verwacht dat ik maandag voor een nieuwe echo mag komen.....hopelijk zijn ze dan wel goed gegroeid! Nou meiden alvast een fijn weekend en tot snel,
xxx

Terug
Bovenaan