start IUI

Hallo,

@Maartje, k*t zeg, balen!!!Ben je ongesteld,of een neg test???
@Ssie, oke op dag dag 10 alweer, het schiet mooi op!
@linda, hoe is ie???

Nou wat ik zal weet ik alweer bijna zeker dat het niet gelukt is, heb echt alweer buikpijn!!!Vandaag heb ik de derde, en laatste, pregnyl spuit gezet!!!We wachten maar af wanneer ik ongie wordt!!!

Kussssssss

Hallo, hier ben ik weer even.

@Maartje: Wat ontzettend kl*te dat de RD er zijn. Succes met de volgende ronde. Hopelijk kan ik je over een week een mooi kado bieden. Maar ja het is even goed weer afwachten.

@Anies: hoe is het met jou. Ik kon het niet laten en dacht laat ik Anies is nadoen. Mijn test was hartstikke negatief. Heb verder ook weinig klachten. Geen pijnlijke borsten. Alleen afgelopen woensdag wat oud bloed verloren en ontzettend veel doorzichtig slijm.
Verder is het maar weer afwachten.
Jij denkt dat het alweer voorbij is. Kan toch ook komen door de pregnyl of niet.

@Frouk: hoe is met jou.

@ssie: de start is gemaakt zie ik. Wel 2 mooie eitjes voor dag 10.

Groetjes Linda

Hey hallo,

Heb nog steeds buikpijn!!!Toch blijf je stiekem hopen, stom he???Heb al gegoogled zwanger en buikpijn, en idd het kan!!!
Hopen dat het ook voor mij op gaat!!!hihi!!!
linda, dus jij ook getet,haha!Negtief, hmm, dan is de pregnyl uit je lijf, of er zit nog maar zo wenig dat het niet meetbaar is!!!
Het blijft een stressvolle tijd he, die wachtweken???

kusssssssss

Hai,

Hier nog ff een berichtje van mij. Volgende week ga ik wschl met de Clomid beginnen voor het eerst of de natuur moet alsnog een verrassing voor mij hebben ( zal wel niet ). Ik blijf het allemaal erg spannend vinden, zeker als ik jullie verhalen zo lees. Zodra ik "echt" begonnen ben kan ik ook met jullie mijn ervaringen delen. Ik hou jullie op de hoogte.

Gr. Debby

Hoi meiden

Houden we het nog vol op hetwachtbankje, Anies.
Ik heb weer wat geks hoor. Ging ik vanmorgen naar de wc. Heb ik weer veel doorzichtig slijm en weer wat roze bloed erbij. Maar heel licht roze. Begin langzaam te denken dat deze ronde voorbij is of zou het toch misschien het andere zijn. We wachten nog maar een week af.
Groetjes Linda

Terug
Bovenaan