start IUI

goedemorgen.....

@Linda, volgens mij klinkt dat wel goed, toch???Voor een ongi zou het toch te vroeg zijn, duss misschien een innesteling?Killing he, die wachtweken!

Met mij gaat het wel goed, heb vandaag nog geen buikpijn gehad!!Wel zit ik onder de pukkels, vreselijk!!!!
Hey ik zat even te rekenen, 5000 eenheden pregnyl blijft ong 9 dagen in je lichaam, dus dat zou dan betekenen dat 1500 eenheden 3a4 dagen in je lichaam blijft??Of zie ik dat verkeerd?

kussie

Hoi Meiden

Het gaat weer goed hoor even een rotdag gehad gister.
Heb alleen een negatieve test. Ben nog niet ongesteld.
Stik wel van de buikpijn. Hopelijk komt het snel.
Heb het wel eens eerder gehad en toen had ik primolut nodig om
ongesteld te worden. Hopelijk hoeft dat deze keer niet.

Linda en Anies blijven jullie lekker warm zitten!
Debby ga je voor het eerst clomid gebruiken?

Tot snel liefs Maartje

Hey meiden,

Hoe is het???
@Maartje, hopen dat de ongi dan ook maar doorzet he???Kun je weer verder, dat vind ik dan altijd!

hoe is het met andere meiden???
Linda zit je bankje nog lekker,hihi!!!

Ik heb toch weer wat vaags, heb sinds eergisteren geen buikpijn meer!!!
Ik voel nog wel wat, maar geen menstruatiepijn!Een soort spierpijn onderin de buik, soms is het net of ik rond mijn eisprong zit, steekjes links en rechts, en steeds moeten plassen!!!
Heb toen ik de iui gehad had een flinke blaasontsteking gehad(heb ik veel vaker)heb daar een kuur voor gehad, maar heb daar iets langer over gedaan, omdat ik 4 keer per dag een pilletje gewoon vergat.Heb er ipv 5 dagen een week overgedaan.dus misschien heeft het kuurtje niet goed gewerkt?
Kijk het nog ff aan, anders maar ff weer urine naar de ha brengen!maar heb verder geen pijn met plassen ofzo, zoals normaal met een blaasontsteking!
mijn lichaam is op dit moment echt een raadsel voor me!!!!

we wachten maar weer af..............pfffffffff

kus

Hey meiden

Hier weer een rare dag. Vanmorgen weer een druppel roze bloed. Af en toe steken in mijn buik en dan weer ongikrampen.   Nu is het weer weg. Ik wordt gek van mijn lichaam.

@Maartje: sorry, dan heb ik het even verkeerd begrepen. Ik hoop dat ze dan wel snel komen. Kun je weer verder.

@Anies: Trek je het nog. Wanneer mag jij testen.

Groetjes Linda

Hey meiden,

Wat is het rustig hier!!!
Het wordt voor mij idd heel spannend, merk wel dat ik er (te)veel mee bezig ben!!!
Kon vannacht gewoon niet slapen, heb elk uur gezien!
Heb nog steeds geen echte menstruatiepijn, af en toe wel wat krampjes.Hen nog steeeds last van mijn darmen, snap er niks meer van.Ga er vanuit dat ik ongie wordt, dan valt het altijd mee!!!!

Hebben jullie wel eens gehoord dat je een ovulatietest als zwangerschapstest kunt gebruiken???
Ik had het wel eens gehoord, heb het geprobeerd(andersom kan het trouwens niet)mijn ovulatietest was mega positief, mijn streepje was nog donkereder dan het controle streepje, maar door de pregnyl, en omdat het natuurlijk geen zwtest is, is het niet betrouwbaar!!!
Moest vandaag werken met een zwangere coleega, best lastig, zie je haar met die megabuik, ik wil ook!!!!!

Nou meiden hoop snel wat van jullie te horen!!!

liefs anies

Goedemorgen meiden.

Hoe gaat het met jullie.
Hier nog steeds nietsVannacht behoorlijke buikpijn gehad, was geen ongipijn. Vanmorgen nergens meer last van. Wel sinds vrijdagavond last van rommelende darmen. Normaal kan ik naar de eisprong bijna niet naar de wc. Nu kan ik elke dag. Naar zondag nog veel heldere afscheiding, maar geen bloed meer gezien. Hooguit gisteren nog wat oud bloed. Maar dat was minimaal. Verder totaal geen klachten. Ik zie het nu nog positief in. We zien wel waar het schip strand.

@Anies: gaat het nog op het wachtbankje. Wordt spannend voor jou. Morgen is de dag of niet. Ik duim voor je. Laat het wel snel horen als je iets weet.

@Maartje: Hoe is het. Zijn de RD's ondertussen gearriveerd.

Groetjes Linda

Hallo,

@Debstars, dus straks gaat het alllemaal beginnen, spannend hoor!!!
@Maartje, hoe is het met je???
@Frouk, hoe gaat ie met jou??
@Linda, klinkt goed, duim voor je!!!!

Ik denk toch dat ik weer ongesteld ga worden.....
Moet het morgen worden, en heb nu echte menstruatiepijn, het enige wat ik een beetje vreemd vind, is dat mijn borsten weer wat gevoeliger worden, kon er vannacht niet echt lekker op slapen!!!Zullen wel hormonen zijn.
Heb steeds het gevoel dat ik HET al voel lopen, tot nu toe niks!!Moet zo werken op de BSO, dus wel even afleiding!
Alleen is mijn collega daar zwanger 29 weken, dus das wel eens lastig!

Ik probeer maar positiief te zijn en te denken, als ik ongie wordt heb ik iig minder buikpijn gehad dan normaal, help die extra pregnyl iig daarvoor!!!haha!

Duimen jullie nog wel????

kuss

hallo meiden,

ik ben anoeska en zit nu in mijn eerste ronde iui, heb ik zaterdag gehad!
mijn vraag is eigenlijk hoe is het zaad van jullie mannen, is dat ook verminderd van kwaliteit?
want heb er eigenlijk nie zoveel vertrouwen in.

groetjes anoeska

Terug
Bovenaan