start IUI

Hoi Anies en Linda

Erg he steeds maar voelen naar die kwaaltjes.
Ik duim nog steeds heel hard voor jullie hoor!

Ik ben nog steeds niet ongi. GRRRRR
Gisteren contact gehad met de gyn. En ik moet eind
van de week nog een keer testen, maar daar geloven wij niet in.
We zien wel. Wordt vervolgd.

Liefs Maartje

Hallo meiden, hier ben ik weer even.

@Anoeska: Met mijn mannetje is alles in orde. Wij doen IUI i.v.m. Vijandig baarmoederslijmvlies. Moet nog 5 dagen wachten voor ik het weet.

@Maartje: Wat balen zeg. Dat schiet ook niet op zo of wel. Nog even dan is je verjaardag. Wie weet breng ik je een mooi kado. Tot nog toe gaat het hartstikke goed. Na de laatste dagen, maar dat heb je wel gelezen denk ik. Nou succes. Misschien heb jezelf wel een mooi kado. Wie weet

Anies: De laatste dagen gaan zo langzaam ben blij dat ik nu weer 3 dagen volop moet werken. Net wat je zegt. Lekker afleiding. Ik ren steeds naar de wc om te kijken of nog geen bruin bloed verlies. Dit heb ik normaal een paar dagen voor NOD. Wanneer mag jij nou testen. Laat het wel snel weten wanneer je de uitslag hebt.

@Frouk: hoe is met jou.

Groetjes Linda

Hoi meiden,

Trekken jullie het allemaal nog?! En Maartje die onzekerheid lijkt me vreselijk rot!!
Ik ben zelf vanochtend weer geweest ( dag 13) en had een eitje rond de 14, 16 en 17mm!! Terwijl ik op dag tien nog maar op acht mm zat. En heel veel kleintjes, dat verklaart ook dat vervelende gevoel in m'n onderbuik. Ben ook wel een beetje benieuwd of de iui nog door gaat, bij ons is het lab in het weekend namelijk dicht. En anders zullen we zelf aan de slag moeten gaan. Moet nu donderdagochtend weer komen en zal dan horen hoe het verder moet. Ik ben in iedergeval super blij dat de medicijnen na tien maanden eindelijk is hun werk gaan doen!!
Veel liefs voor jullie allemaal,
xxx

Hoi Meiden

Ik kon niet wachten met testen. Was toch nieuwsgierig en tot mijn verbazing
was de test POSITIEF!!!!!!!!!!!
Kan het nog niet geloven.

Anies ik las dat jij een positieve test hebt. Meid bel het ziekenhuis en vraag om een bloedtest of eventueel bij de huisarts.

Ssie fijn dat je follikels zo mooi groeien.

Linda blijf je rustig zitten.

Liefs Maartje die al heel erg aan het dromen is, maar het is nog zo pril pff

@Maartje,

JEETJE wat GOED!!!!GEFELICITEERD!!!!!

Hey allemaal,

ik weet niet of jullie mijn topic help hebben gelezen, vandaag mijn NOD en een positieve test!!!!maar mocht officieel pas de 27ste testen!IVB met de pregnyl, het is vandaag wel 2 weken na mijn iui!
Volgens mijn berekening moet de pregnyl er al wel uit zijn, maar ben toch nog heel onzeker!Heb vanmiddag even een digitale test gekocht van zwanger/niet zwanger maar kon niet veel plassen, ook na een paar druppels zei de test zwanger!
Heb idd ook het zh gebeld, en mocht voorzichtig blij zijn.Mijn eigen arts is vandaag en morgen vrij, dus ze gaat het vrijdag met haar overleggen, als ik niks hoor mag ik maandag voor een bloedtest, belt ze me wel etrug, dan is dat na overleg met mijn arts, en is een bloedtest niet meer nodig, en was deze test genoeg!!!!

Zit dus nog sowieso tot vrijdag in onzekerheid!!!!

liefs anies

Hey meiden,

Hoe is het met jullie???
@Maartje, nog in een blije roes,hihi?
@linda, voor jou wordt het nu ook spannend, duim voor je!!!!

Alle   andere meiden, kop op he!!!!!

Heb vanmorgen weer een test gedaan, en die was nog positiever dan gisteren!!!
Ga er stiekem vanuit dat ik zwanger ben....YEH!!!!!!

Kusssssssssssie

Hoi meiden

@Anies en Maartje van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen. Hopelijk blijft alles goed gaan.

Hier nog steeds niets. Af en toe beetje oud bloed bij afvegen. Nog wel die rommelende darmen en af en toe steekjes in mijn buik. Gevoelige borsten. En gisteren een dagje misselijk op het werk geweest. 2 keer overgegeven. Verder erg moe. Nog 3 dagen te gaan. Vorige keer werd ik 2 dagen te vroeg ongesteld. Dus dat zou morgen zijn. Wordt hier ook steeds spannender.

Groetjes Linda

Hallo meiden,

Hoe is het met jullie???
@Maartje, hoe voel je je??
@Linda, nog 2 daagjes, joepie, duim duim!
@Anouska, welkom hier, gezellig dat je komt kletsen!
@Frouk, hoe is ie??

Hier alles goed, vandaag mijn officiele testdag, enne positief!!!!
Het zh beldde me net, ik mag voor de zekerheid maandag komen bloedprikken!!!Pas na die uitslag ben ik gerust, en ga ik helemaal genieten!!!!!
Hoop snel wat van jullie te horen!

kuss anies

Terug
Bovenaan