start IUI

Hoi Allemaal,

GEFELICITEERD met jullie Zwangerschappen, ben erg blij voor jullie.

Met mij gaat het allemaal wel hoor, we moeten alweer bijna voor de 5e IUI.
Ik ga er positief in, want het moet toch ooit wel een keertje lukken.

Heel veel succes allemaal,

Groetjes en een dikke knuffel Frouke

Hier weer een berichtje van een onzeker typje.

Vandaag erge last van mijn rug. Maar geen ongikrampen. Verlies wel een beetje bloed, maar over de dag nog geen half maandverband vol en zonder stolsels. Weet niet wat ik ervan moet denken. Heb nog contact gehad met ziekenhuis. Maar moest het nog even aanzien en maandag even opnieuw bellen. Heb nog wel steekjes in mijn buik en liezen. Ook nog gevoelige borsten.
Verder wachten we maar af.

@Frouk: succces hopelijk wordt ie dit voor jou. We duimen .

Groetjes Linda

Hoi meiden, even update van mij.
Ben gisteravond toch ongesteld geworden. Na hevige buikkrampen en rugpijn was ronde 2 voorbij. Heb gigantisch veel stolsels verloren en er zat ook iets anders bij, waarschijnlijk heb ik een vroege miskraam gehad. Daar ik toch de signalen had. Vandaag nog steeds hevige krampen en last van mijn rug. We gaan weer verder met ronde drie.

Groetjes Linda

Hey Maartje
Gefeliciteerd met je verjaardag. Van mij geen kado, maar je hebt jezelf al een mooi kado gegeven. Geniet ervan.
Hier gaat het nog steeds niet goed. Nog steeds last van de rug en buikkrampen. Maar ja, ook dat zal wel weer goed komen.
Groetjes Linda  

Hallo,

Hey Linda, wat k*t zeg!!!
Bah, en dat je je ook nog zo vervelend voelt, getsie, hopelijk gaat het snel wat beter!!!!
Maartje, gefeliciteerd met je verjaardag!!!!

kus

hallo meiden,

LINDA: wat ontzettend kut zeg!!! sterkte meid, en hopelijk is het de volgende ronde raak.

wilde eigenlijk nog wat vragen, wist helemaal niet dat je van die prygnill een pos. test kon hebben? moet je daarom 3 weken wachte?
en voelen jullie ook allemaal van alle sin je buik, komt dit door de hormonen? ben misselijk! moe! en voel allemaal steekjes?? wat kan dit zijn?
word gek van die spanning!!!

liefs anoeska

Hoi meiden

Hier ben ik weer even. Het gaat hier wel weer. Gaan vrolijk verder aan poging nr. 3. Hoop dat dat hem wordt anders in april een kijkoperatie. Morgen om 9 uur weer in zkh zijn voor de uitgangsecho. Buikkrampen en pijn rug is weer weg.

@Anies en Maartje: hoe is het. Voelen jullie je ook echt zwanger qua kwaaltjes bedoel ik dan.

@Anoeska: Die dingetjes die jij voelt, kunnen komen doordat erin de pregnyl hormonen van zwangere vrouwen zitten. Hierdoor kun je je zwanger voelen, maar wie weet is het ook wel zo. Want de pregnyl is naar 9 dagen uit je lichaam.

Groetjes Linda

Terug
Bovenaan