start IUI

Hoi Linda

Gelukkig voel je je weer wat beter. En ik ga heel hard voor je duimen dat het
deze keer wel lukt!
Ik voel me prima ben alleen stikonzeker.

Anoeska wat Linda al zei er zit HCG in de pregnyl en daar kan je echte kwaaltjes
van krijgen had ik ook alle keren dat ik 't gespoten heb.

Anies heb je de uitslag van je bloedtest al?

Succes allemaal!
Liefs Maartje

Hey Maartje

Hier gaat het wel weer. Dacht vanmorgen ben overal vanaf. Nu weer mega krampen en rugpijn. Vloei nog steeds behoorlijk. Snap het niet. Maar ja vraag het morgen toch maar eens aan de gyn.
Heb je een leuke verjaardag gehad gisteren.
Groetjes Linda

Hey Linda

Balen dat je nog steeds zo vloeit en buikpijn hebt.
Hopelijk weet de gyn wat voor je.
Gisteren een leuke dag gehad. Kon ineens de zwangere buiken
ook aan. Heerlijk zo'n geheim.
Ik blijf je wel volgen hoor!
Als je dat vervelend vind of iemand anders lees ik het wel!
Groetjes Maartje

Hey Maartje
Tuurlijk vind ik het niet erg dat je je af en toe nog hier laat zien en ons volgt.
Ik hoop dat jij en Anies af en toe ook wat van jullie laten horen over hoe de zwangerschap verloopt.
1 ding weet ik nu wel, het zaadje vindt het eitje alleen nu moet het nog blijven zitten. Dus het kan wel. Dat geeft ook alweer een klein lichtpuntje.
Groetjes Linda

hallo,

Frouk succes met poging 5 hoop dat deze het gaat worden!
nou ik ben helemaal verward heb vorige week zaterdag mijn eerste iui gehad en kreeg gister in 1 keer bruine vloed en dit dus al op dag 21 van mijn cycles??! snap er niks van !! kan dit?? of niet? of wat kan het wel zijn dan?

liefs anoeska

Hey meiden,

Hoe is het met jullie?
@frouk, zag dat je voor de vijfde poging gaat, toi toi toi!!!!!

Met mij is alles goed, gisteren bloed moeten prikken, en een HCG van 2300, dus erg zwanger.
De kans op een tweeling is aanwezig, had met de iui ook twee eitjes.
Ik voel me goed, niet echte klachten, alleen zere borsten, vaker plassen, en wat moe, maar als ik niet zou weten dat ik zwanger ben, dan merkte ik het niet eens.
26 maart mag ik voor de eerst echo, ben dan ruim 8 weken, vindt het erg spannend!!!

Liefs anies

Hai meiden,

Allereersr maartje en anies gefeliciteerd. Hoeveel pogingen iui hebben jullie gehad. Ik heb net 5 dagen clomid voor het eerst geslikt en vanmiddag moet ik voor een folikelecho. Wanneer moet ik dan beginnen met de pregnyl en hoelang daarna moet het mannetje zijn deel afstaan. Het is voor mij nu erg onduidelijk allemaal. De gyn die ik vanmiddag heb vind ik een beetje vreemd dus ik weet niet of hij die vragen goed voor mij kan beantwoorden. Kunnen jullie mij ook een beetje wijzer maken? Ik ben benieuwd  naar jullie reacties.
Gr. Debby

Terug
Bovenaan