start IUI

Hoi,

Anies GEFELICITEERD met je zwangerschap hoor, nou wij allemaal nog he.

Mijn IUI is matig verlopen, het zaad was niet super dus duimen maar dat het goed gaat. We gaan er maar niet al te veel van uit deze keer.

Heel veel succes allemaal en groetjes

Frouk

Hoi Debby

Als je follikel ongeveer 18mm is moet je de pregnyl spuiten.
Meestal op een bepaald tijdstip.
Twee dagen na de pregnyl heb je dan de IUI.
Eerst moet je mannetje zijn deel inleveren en dan
ongeveer twee uur later krijg jij de inseminatie.
De tijden krijg je van het ziekenhuis door.
En als het onduidelijk is gewoon vragen hoor!

Liefs Maartje

Hey meiden
Vandaag bij de gyn geweest.Alles is weer rustig en vanavond weer de 1ste injectie gezet. Maandag weer terug.

@Frouk: balen dat het zaad niet zo best was. Maar we gaan even goed weer allemaal duimen voor jou.

@Anies: nou zo te lezen ben je goed zwanger.

Nou tot snel maar weer.

Groetjes Linda

Hai meiden,
Maartje: ben gister voor echo geweest. Was nog wel vroeg ( 9e dag) maar er waren wel al eitjes te zien. De grootste was 11 mm. Vrijdag weer terug voor nieuwe echo. Bedankt voor je uitleg. Nu is het me allemaal wat duidelijker.
Gr. debby

Hoi meiden, het is extreem rustig hier. Dacht laat ik ons weer eens even naar boven halen.
Ben net terug van de gyn. Zit vandaag op dag 11 en 2 eitjes aan beide kanten van 11x11mm. Mag woensdag weer terug komen, hoop dat ze dan doorgegroeid zijn.  

Anies en Maartje: hoe is het met jullie. Allebei nog goed zwanger . Niet teveel kwaaltjes hoop ik. Ik mis jullie wel hier.

Frouk: hoe is het met jou. Wanneer is jou testdag.

Debstars: Alles goed.

Verder niets te melden.
Groetjes Linda

Hoi meiden,

Ik zit nog nu op de helft nou ja morgen dan.

Hey maartje en anies, hoe is het met jullie? moesten jullie ook al snel meer plassen en hadden jullie ook steken in je borsten, dat heb ik nu namelijk.

Nou veel succes allemaal

Groetjes Frouke

Hai meiden,

Ik ben vandaag voor de inseminatie geweest. Had daarna wel wat last van bruinig bloedverlies. herkennen jullie dit of is het dan gelijk negatief. Ik verlies wel vaker tussendoor bloed en wschl heeft dit ook met de eisprong te maken. Tja, nu zit ik dus ook op het wachtbankje, spannend hoor.

Iedereen veel succes met wachten e.d.

Gr. Debby

Terug
Bovenaan