start IUI

Goedemorgen meiden,

Hoe is het met jullie???
Voor sommigen alweer spannend lees ik, toi toi toi!
Ik had idd ook zere borsten en vaker plassen!!!

Ik voel me goed, eergisteren wel buikpijn gehad, gisteren het zh gebeld, en mocht gisteren voor een echo, ben nu bijna 6 weken, de arts had zoiets van, er is vast mog niks te zien, maar wat zagen we, al een hartje kloppen!!!Wouw wat een wonder zeg...
Alles was dus goed!
Vanavond komt moeders voor moeders, ben benieuwd!!!!!

kusss

Hoi meiden

@Maartje: wat lees ik nou. Wat erg dat je een miskraam hebt gehad. Ik weet effe niet wat ik moet typen. Alleen dat ik aan je denk.

@Frouk gaat het nog op het wachtbankje. Als je er ongeveer vanaf komt ga ik gezellig zitten.

@Debstars: ook op het wachtbankje.

Tja en ik kom net van de gyn af. Ze groeien maar langzaam. maar wilde niet ophogen omdat er meerder eitjes waren. Mag nu vrijdag weer terug. Hopelijk in het weekend de IUI.

Groetjes Linda

Hoi meiden,

Jeetje maartje ik weet even niet wat ik moet typen hoor, ik leef met je mee.

Ik moet nog tot dinsdag wachten en hoop toch stiekem dat het deze keer raak is.
We zullen zien.

Alle anderen ook heel veel succes,

Groetjes Frouk

Haihai,

Maartje: ik wist niet wat ik las, gatsie. Echt balen voor je. Ik denk aan je.

Hiet voor de rest niet veel nieuws. ik ben vrij rustig deze keer. Normaal ben ik er veel meer mee bezig. Hopelijk blijf ik zo kalm. Zal wel veranderen als de datum steeds dichterbij komt.

Iedereen succes.

Gr. Debby

Hoi meiden
Kom net van de gyn af. Eitjes groeien rustig verder, nu 2 eitjes van 15x15mm aan beide kanten 1 dus. Moet zondag weer terug en dan zal de datum wel geprikt worden. Waarschijnlijk zal dit dan dinsdag zijn. Dus dan zit ik weer gezellig op het bankje.
Zit er dan nog iemand op het bankje, volgens mij wel. Ik verwacht er niet te veel van, want mannetje heeft al een week de griep. Wat niet goed is voor de zwemmers. Maar ja, we wachten wel weer af.
@Froukje: voor jou wordt het nu ook spannend of niet. De laatste paar dagen zijn aangebroken. Ik duim voor je dat je zwanger mag zijn.
@Maartje: hoe gaat het met je.
@Debby: We zitten vanaf dinsdag samen op het wachtbankje.
Groetjes Linda

hoi meiden

Het ziet er naar uit dat het vruchtje uitzichzelf loskomt uit de baarmoeder
en daar ben ik heel blij mee, want dan hoef ik ook geen curretage.
We moeten nu een cyclus wachten en dan mogen we weer beginnen!

Frouk spannend hoor. Ik hoop dat het raak is. Trek je het nog een beetje?
Linda fijn dat je follikels goed groeien en ik heb altijd het idee dat je er bij twee toch meer kans hebt, maar of dat zo is weet ik niet.
Debby jij ook succes

Liefs Maartje

Hallo Maartje

Ben blij voor je dat het vruchtje zo loskomt. Succes verder.
Ik ben blij dat ik deze maand 2 eitjes heb.
Vorige maand had ik er maar 1 en de rest was gestopt met groeien.. De eerste poging had ik 2 goede en 1 minder groot ei, maar werd ook niets. Dus ik ga gewoon voor 3x is scheepsrecht HaHa.
Hopelijk word je snel ongesteld zodat je weer verder kunt.
1 ding weet je nu wel, je hebt er waarschijnlijk weinig aan. Het werkt wel IUI voor jou.
Groetjes Linda

Terug
Bovenaan