start IUI

Hoi meiden

Vandaag weer bij de gyn geweest.  2 mooie eitjes aaan beide kanten 1 van 18x18mm.
Vanmiddag nog een LH-test doen. En vanavond pregnyl spuiten en dinsdag rond 11.00 uur de inseminatie.
Dus vanaf dinsdag beginnen die zenuwslopende dagen weer.

@Froukje: hoe gaat het bij jou. Trek je het nog. Ik blijf duimen

@Debby: Ik kom er gezellig nog even bijzitten.

@Maartje: Ik hoop dat je snel ongi wordt en dat je dan weer bij ons op het wachtbankje komt zitten. Hoe is het verder.

Groetjes Linda

Hai Linda,

nou, weer spannend hoor zo op het wachtbankje. Begreep ik het goed dat je al meerdere iui's had ondergaan. Hopelijk is het nu voor ons beide ( voor de rest natuurlijk ook ) nu een keer raak. Voel me anders als de vorige maanden, wel vaker opeens misselijk maar als ik dan wat eet is het weer goed. Nog een weekje wachten en dan heb ik hopelijk een positieve test in mijn   handen.

Maartje: ik duim voor je dat je ongi weer snel weer normaal op gang komt zodat je er weer voor kunt gaan. Hopelijk ben je weer snel zwanger.

Alle andere meiden, weer veel succes.

Gr. Debby

Hallo meiden

Morgen om 8.15 moet ik mijn mannetje zijn bijdrage inleveren. En om 9.30 uur kom ik weer gezellig op het wachtbankje erbij zitten.
Mijn mannetje had vorige week de griep en sinds vandaag een flinke oorontsteking, waarvoor hij een kuur heeft gekregen. Hopelijk heeft dit geen invloed op het zaad.
Maar ja we zien het morgen wel.

@Debby: ik heb inderdaad al 2 IUI achter de rug zonder resultaat. Dit wordt de derde IUI.   Niet lachen mag nu op 1 april testen als dit nodig is. Ben bij beide IUI's 2 dagen eerder ongesteld geworden. Ik hoop dat deze raak is, anders krijg ik in april een kijkoperatie, waar ik niet op zit te wachten.
Jullie horen het morgen wel, hoe het gegaan is.

Groetjes Linda

hallo ik zal me eigen even voorstellen..

ik ben samantha 21 jaar.. en me vriend en ik zijn al 2 jaar bezig voor een wondertje.. vanaf feb 2007..
heel veel mensen zullen wel denken jij ben jong en het lukt jou wel enzz..
nou wij wonen al 2 en half jaar samen   waarvan 5 jaar relatie maar bij ons wil het ook niet lukken.. alles is bij ons goed.. slik nu clomid om me cyclus op tijd te houden want dat was tie niet.. bij de eerste kuur zo'n 7 maanden geleden was ik zwanger maar helaas kregen we een miskraam en zins die tijd niet meer zwanger geworden.. onze gyn snapt er niks van alles is goed.. omdat je van een hsg foto meestal vruchbaarder ben kreeg ik die in jan.. alles zag er goed uit.. dat verwachte de gyn ook maar helaas ben nog steeds niet zwanger. nou moet ik zeggen dat onderzoek deed aardig pijn..
nu gaan we aan iets aan beginnen.. moet over 2 weken na de gyn.. hoop snel op dat onze wens in vervulling mag gaan.. want om ons heen zijn er zoveel zwanger.. zelf al fam die zwanger was toen wij net bezig waren en nu al zwanger zijn van de 2de:(..

nou hoop dat jullie allemaal gauw zwanger mogen worden..

groetjes samantha

Hoi meiden,

Even een vraagje: Hebben jullie eerst een hsg of kijkoperatie gehad voordat jullie mochten beginnen met IUI? Het zaad van mijn man wordt nu voor de tweede keer getest, omdat het de eerste keer slecht was. Als dat nu weer zo is, mogen we direkt door voor IUI zei de gyn. Maar als het nu goed is die test, dan krijg ik alsnog waarschijndelijk een hsg. Ik zit dan alleen weer op dag 16, en moet dus weer een maand wachten.  Ik zou dus graag willen weten of je perse een hsg krijgt voordat je aan IUI mag beginnen?

Hallo meiden.

Wat is het hier rustig. Hoe is het met iedereen. Ik zit weer gezellig op het wachtbankje sinds dinsdag. Prestatie van manlief was weer super. Nu maar hopen dat ze een eitje vinden haha.

Froukje: hoe is het met jou. Jij moest toch ongeveer dinsdag je nod krijgen of niet.

Debby: hoe is het. Nog een paar dagen dan weet je het. Ik hoop het voor je. Laat je het wel even weten.

Maartje: hoe gaat het met jou.

Muis75: Ik heb in december de HSG gehad en mocht daarna pas starten de IUI. Volgens mij is dit in elk zkh hetzelfde. Als je dit onderzoek hebt gehad, ben je de eerste 3 maanden vruchtbaarder. Hier heb ik echter niets van gemerkt haha.
Succes verder. We horen wel hoe het is verlopen.

Groetjes Linda

Hai Linda,

Tja, hier is het allemaal erg spannend, ben wel steeds erg misselijk. Dit ken ik niet van vorige zwangerschappen. Wil aan de ene kant morgen testen maar aan de andere kant ook niet. Voel me ook anders dan de afgelopen maanden maar kan dat ook door de Clomid en Pregnyl komen. Die stoffen zijn nu toch wel uit mijn lichaam verdwenen?

Ik heb ook eerst een HSG onderzoek gehad, december 2007, toen ontdekte ze dat ik een cyste had. Die is in februari 2008 verwijderd en in juli 2008 was ik zwanger. Helaas miskraam bij 8 weken. Denk ook dat het standaard is zo'n HSG onderzoek.

Ik laat weten als ik nieuws heb. Succes ook weer voor de rest van de meiden.

Gr. Debby

Terug
Bovenaan