start IUI

Hallo Muis,

Wij gaan dit jaar ook starten met IUI.Ik heb in sep2008 ook eerst een hsg gehad. Niks gevonden alles goed. Voor wij gaan starten krijg ik eerst ook nog een kijkoperatie.Denk dat het wel verschild per zh en indd wat je ook zei het zaad van je partner speelt ook mee.Bij ons is niks gevonden alles is tot nu toe goed.
Volgens mij sprak ik jou toch ook eerder op het forum onverklaarbaar onvruchtbaar?
Ik heb vorige week waarschijnlijk een MK gehad.Ik moet woe naar zh of alles goed weg is.

Gr susie

Hey meiden,

Helaas is onze 5e IUI ook mislukt

We gaan wel gelijk door voor nummer 6, maar gaan ervan uit dat IUI gewoon niet ons ding is en dat we echt naar de IVF moeten gaan.
Voor we dat gaan doen zal ik eerst nog op 1 mei een MRI krijgen ivm de tumor die is verwijderd vorig jaar.

Heel veel succes aan allen die nu op het wachtbankje zitten.

Doeg frouk

Hallo meiden

Wat is het rustig hier. Hier weinig te melden. Zit vandaag op dag zes van het wachtbankje. En ben nu snotverkouden. Vorige week manlief griep en fikse oorontsteking. Nu vandaag begin ik . Hopelijk geen consequentie voor het zwanger worden. Verder weinig klachten. Alleen zeer veel last van mijn borsten met name 's avonds. Maar dit kan ook door de pregnyl komen. Nog een kleine week dan weet ik meer.
@Frouk: balen zeg dat de 5de poging mislukt is.Dus nu ben je met de 6de poging bezig. Succes en we duimen weer verder.
@Debby: hoe is met jou. Morgen je NOD. Spannend ik blijf duimen. Laat je het wel weten.
@Maartje: hoe is met jou.
@Anies: hoe is met jou.
Ik stop er weer mee.
Groetjes Linda

Hoi Maartje,
toch nog geopereerd. Balen zeg. Dus het is toch niet allemaal uit zichzelf afgekomen. Ik wens je even goed succes en hoop dat je snel weer verder kunt voor de volgende poging.
Groetjes en tot snel linda

Hai meiden,

Hier dus ook weer de RD's. Ben er goed down voor geweest. Zeker omdat mijn ongi op een langzame manier dit keer tot stand kwam. Normaal 1 dag van te voren wat bloedverlies en een dag later dat het goed doorzette. Nu niet hoor, al van zondag aan het modderen en nu pas gister of eigenlijk vannacht dat het pas goed doorzet. Balen want nu kan ik misschien net de volgende iui halen. Hopelijk groeien de eitjes goed en mag ik 7 april voor de inseminatie want manlief moet dan voor 2 maanden gaan varen en moeten we het ff zonder medische hulp doen. ( kan wschl wel af en toe naar boord komen maar je weet nooit precies wanneer).

Frouk: ook bij jou weer mis.Echt balen he. Hopelijk heb je met IVF meer geluk.

Andere meiden op het wachtbankje, hopelijk hebben jullie meer succes.

Gr. Debby

Hoi meiden

Hoe is het met jullie. Hier gaat het wel. Langzaam nemen de kwaaltjes weer toe. Maar nu kwaaltjes die ik nog niet gehad heb. Last van lage rugpijn en ontzettende pijnlijke borsten. Normaal alleen de zijkant en nu helemaal. Ook last van pukkels in mijn gezicht. Terwijl ik eigenlijk nooit geen puistjes heb. Nog 6 dagen afwachten.

@Debby: balen zeg dat je ongi geworden bent. Hopelijk krijg je voor manlief vertrekt de 2de poging. Anders moet je wel lang wachten.
@Maartje: hoe is het ermee.
@Frouk: hoe gaat het met jou.

Ik wacht nog enkele dagen af, volgens mij nu nog alleen op het wachtbankje. Normaal enkele dagen van te voren al bruin verlies . Nu alleen doorzichtig slijm. Dus we wachten maar af. Tot snel.
Groetjes Linda

Hoi meiden,

Lees al enkele weken met jullie mee en heb heel wat hoop kunnen putten uit jullie verhalen. Wij zijn momenteel 21 rondes bezig voor een eerste. De afgelopen maand hebben wij een 1e IUI doorlopen met alle hormonen en spuiten. Alles leek er hartstikke goed uit te zien: de zwemmers, de timing, maar helaas die rode duivels zijn vanochtend weer gekomen. Ik was/ben er wel kapot van en zie dit hele traject als een soort ladder... hoe hoger op de ladder hoe zwaarder de druk, want als je toch bovenaan de ladder bent dan.... Ik zoek mijn ervaringen altijd op op internet om eens te kijken of het signalen zijn van... maar laatst kwam ik iets tegen over het niet aanwezig zijn van poollichamen en dat je wat voor zwangerschap dan ook op je buik kan schrijven. Van dit idee word ik zo benauwd en angstig en schiet ik in de stress. Kennen jullie dit? Hoe gaan jullie hiermee om? Sommigen zullen denken "Je begint pas aan de MM" en terecht aangezien deze al meer stappen hebben doorlopen. Hoe houden jullie je koppie omhoog? Ik wens jullie allemaal in ieder geval veel succes.

Grote wens hartstikke spannend joh al die nieuwe kwaaltjes zetten je toch altijd aan het denken... zou het nu dan toch?

Maartje ik wens je veel sterkte, hierop is eigenlijk geen woord te zeggen dat een steun biedt denk ik.

Froukje heel veel succes met de IVF.

Mamavanjesse, de verhalen die je hebt beschreven hebben mij in ieder geval   de afgelopen maand hoop gegeven.

Groetjes

Terug
Bovenaan