start IUI

Hoi meiden, hoe is het.
Hier wordt het steeds spannender. Ik heb vandaag weer wat raars. Ik ben echt zo'n lekker lange uitslaper als ik vrij ben. Zeker als ik avonddienst heb gehad. Ben meestal pas om 23.45 uur thuis dan en voor ik slaap is het 1.00 uur. Nou vandaag om 8.15 u mijn bed uitgesprongen. Ik was klaar wakker en ga zo beginnen aan de grote poets beneden. Verder kan ik 's nachts niet op mijn buik liggen, want dan doen mijn borsten erg zeer.
Nog 5 dagen of 3 dagen. Ik ben de vorige 2 rondes ook 2 dagen eerder ongi geworden, dus dit zou zondag zijn. Heb ook nog geen bruin verlies, wat ik normaal al enkele dagen van te voren heb.
Zo he, wat een verhaal weer over mij zelf.
@Bruir: welkom hier. Leuk dat je mee komt kletsen. Wat je liever niet had gewild natuurlijk. Balen dat de 1ste poging mislukt is. Maar geef de moed niet op. Ook wij hebben een keer een kleintje in de armen, alleen duurt het wat langer. En natuurlijk niet op de manier zoals het niet gaat. Nou succes met je volgende poging en tot snel.
Nou hopelijk kom ik over enkele dagen met goed nieuws, maar kan ook zomaar kei hard van het bankje afvallen. Au haha.
Groetjes Linda

Linda,

Ik hoop het voor je dat je over een paar dagen goed nieuws hebt. Je hebt in ieder geval genoeg "kwaaltjes". Spannend hoor, ik duim voor je.

Gr. Debby

Hoi meiden
Na vanmorgen nog redelijk positief te zijn. Weet ik het nu niet meer. Moest vanmiddag naar de wc. Heb meestal moeite met mijn stoelgang, dus moest wat harder drukken, waardoor ik wat oud bloed met heel veel slijm verloor. Sinds die tijd nu ook buikpijn en lage rugpijn, dus ben bang dat het toch niet zo is. Maar ik wacht geduldig af, wat er komen gaat of niet komen gaat.
Nou moest dit even kwijt. Ik hou jullie op de hoogte .
Groetjes linda die langzaam gek wordt. hahaha

Hey meiden, waar zijn jullie. Begin langzaam gek te worden. Ben bang dat het toch voorbij is. Sinds vandaag mega krampen en af en toe wat oud bloed wat ik verlies. Wil er stiekem nog niet aan geloven. Heb nu wel erg rommelende darmen. Maar ben bang dat ronde 3 voorbij is.
Groetjes Linda

Ooh Linda wat vreselijk spannend. Ik hoop echt dat het niet doorzet.

Bij mij is het HCG bijna verdwenen. Moet het wel blijven prikken tot het nul is.
Hopelijk gebeurt dat snel, want ik kan niet wachten tot ik ongesteld word.
Hoezo omgekeerde wereld haha

Meiden fijn weekend liefs Maartje

Hallo meiden,

@Linda, wat is het spannend voor je, blijf voor je duimen!
@maartje, hopen dat je HCG snel op nul staat, en dat je dan verder kunt.
Alle andere meiden, hoe is het met jullie???

hier is alles goed, heb afgelopen donderdag de echo gehad, en alles zag er goed uit!Het is 1 kindje.Ws ben ik niet zwanger geraakt door de iui, maar op de "natuurlijke"manier.Ik was namelijk een paar dagen verder.Ben nu 8w en 5d zwanger.Voel me goed!
Merk wel dat ik onzeker ben over deze zwangerschap, ik denk dat dat komt omdat we er zo lang over gedan hebben!
Meiden, ik wens jullie heel veel suc6, en kijk naar ons, alles is mogelijk!!!
TOI TOI TOI!

Knuffel Anies

Hallo meiden,

Hier is het zwaar kl*te. Vanmorgen zijn ze flink gearriveerd. Heb vandaag echt een rotdag op mijn werk gehad, want het barste daar los. Gelukkig weten mijn collega's waar wij mee bezig zijn, dus kreeg alle begrip.
Nou deze week terug en dan afspraak voor de kijkoperatie plannen.Wachtlijst van 6 tot 8 weken. Dus blijf daarna wel lezen, maar zal iets minder reageren. Want er valt weinig te melden dadelijk.
Iedereen succes met zwanger worden en hoop dat als ik weer mag starten met IUI. Hier niemand van jullie meer te vinden. En ik weer een nieuw topic kan starten. Ik blijf duimen voor jullie.
Groetjes Linda

Terug
Bovenaan