start IUI

• Onderwerp starter ANONYMOUS_USERNAME
  • Startdatum
Linda wat een klotebericht!
Ik snap heel goed dat je er doorheen zit.
"k denk aan je
Liefs Maartje

Linda,

Balen zeg, dat de ro's toch weer zijn gearriveerd. Soms denk je wel eens "zou het nog wel eens lukken" maar we moeten natuurlijk wel positief blijven. Ik blijf voor iedereen hard duimen en weet zeker dat het ons ook ooit eens ga lukken.

Gr. Debby

Hallo,

Linda: altijd weer een domper als die RD's weer komen. Je blijft immers altijd hopen en ieder kwaaltje dat onbekend is, geeft je toch weer een sprankje hoop. Wel fijn dat je collega's op de hoogte zijn, bij mij is dat namelijk niet het geval. Een kijkoperatie, wat houdt dat eigenlijk in? Is dat hetzelfde als een HSG of heeft dit een heel ander doel?

Andere meiden: Waar zitten jullie inmiddels in de cyclus? Zit er nog iemand op het wachtbankje? Hoeveel rondes hebben jullie trouwens al achter de rug?

Groetjes

Hoi meiden bedankt voor jullie steun en lieve woorden. Heb net de afspraak gemaakt voor te bespreken van de kijkoperatie. Dit gaat 9 april gebeuren. Dan heb ik weer nieuws. Tot die tijd blijf ik natuurlijk wel lezen hoe het met jullie gaat natuurlijk.
Bruir: Een kijkoperatie gebeurt onder narcose en worden er op 2 plaatsen in je buik een sneetje gemaakt, waar ze met de instrumenten naar binnen gaan. Verder is het als het goed is een dagopname.
Verder weer iedereen succes
Groetjes linda

Hey Meiden,

Ik heb gisteren mijn 6e IUI gehad. Ik moest na de inseminatie 15 minuten blijven liggen, uit onderzoek blijkt dat 7% meer vrouwen zwanger worden door even te blijven liggen. Hebben jullie dat ook gehad?

Allemaal heel veel succes,

Groetjes Frouke

Hoi Froukje
Ik heb ook alle 3 de keren 10 tot 15 minuten moeten blijven liggen. Maar ja of dit helpt ik weet het niet.
Dus je zit weer op het wachtbankje. Ik ben ervan gevallen. Moet 9 april op gesprek voor de kijkoperatie. We wachten wel af wat daar weer uit komt.
Succes en ik blijf duimen dat het deze keer raak mag zijn.
Groetjes Linda

Hallo

Frouk ik kon gelijk opstaan na de iui. Wel fijn dat jij even kon blijven liggen
voelt gevoelsmatig toch beter denk ik.

Linda ik heb ook een kijkoperatie gehad. Maar heb drie sneetjes.
Heel klein hoor en alleen die op m'n schaambeen zie je nog omdat die wat groter is.
Je blijft hier toch wel hangen he, want voordat ik weer ga behandelen ben ik ook zo'n
10 weken verder.

Ik ga de zon in. Geniet ik toch nog even in de ziektewet.
Donderdag weer bloedprikken. Ik word er zo onderhand gek van.

Liefs Maartje

Hai Froukje,

Ook ik moest gelijk opstaan na de IUI terwijl ik voor mijn gevoel had maar dan loopt het er toch net zo hard weer uit. Misschien vraag ik het donderdag aan de gyn want dan moet ik toch weer voor echo. Ik zou ook liever even blijven liggen wachten maar je leest ook weer dat dat niet nodig is. Hoop donderdag meer te weten.

Gr. Debby

Terug
Bovenaan