start IUI

• Onderwerp starter ANONYMOUS_USERNAME
  • Startdatum
Hoi Maartje, natuurlijk blijf ik hier hangen. Ben onder tussen toch wel aan dit forum verslaafd geraakt. Ik zal alleen iets minder reageren.
Zit je nog in de ziektewet las ik. Hoe bedoel je als ik weer begin ben ik 10 weken verder. Kunnen we dadelijk samen weer starten, zou gezellig zijn.
Heb jij van de kijkoperatie in de ziektewet gezeten. Ik ben hier behoorlijk zenuwachtig voor. Nog nooit onder narcose geweest en hoe kom ik eruit.
Tot snel en iedereen succes
Groetjes Linda

Hallo

Ja ik zit nog in de ziektewet. Ga volgende week weer beginnen, maar
na de miskraam en toen ook nog geopereerd moest ik even bijkomen.
En dat ik pas over een week of 10 weer ga beginnen is omdat ik nog steeds wat HCG in m'n bloed heb en daarna nog ongesteld moet worden enz enz.
Volgens de gyn kan het makkelijk 8 weken duren voor ik weer ongesteld word.
Ik heb een week in de ziektewet gezeten na de kijkoperatie.
Had alleen wel heel erg last van m'n schouders. Dat komt van het gas dat ze in
je buik blazen, maar dat is na twee dagen ook weer weg.
Ik vond het echt heel erg meevallen.

Debby succes met je echo.

Groetjes Maartje

Hai meiden,

Ben vandaag dus voor de echo geweest. Wel goed nieuws. Had aan elke kant een eitje van 13 en 14 mm. Vorige keer had ik er maar eentje. Zaterdag weer voor echo en als het goed is dan maandag voor de inseminatie. Opnieuw spannend weer en we kunnen weer niets anders doen dan afwachten. Ik heb wel steeds hoofdpijn van de clomid, herkennen jullie dit. Volgens de gyn komt dit vaker voor.

Ik hou jullie weer op de hoogte en meiden op het bankje: Veel succes.

Gr. Debby

Hoi Debby

Hoe was je echo?
Zijn allebei je eitjes gegroeit?
Succes.

Frouk hoe gaat het met jou op de bank.

Linda weet je al wanneer je voor operatie gaat.

Hier alles rustig van de week heerlijk genoten van het lekkere weer.

Groetjes Maartje

Hallo Maartje
Nee, ik mag donderdag voor gesprek naar gyn. Dan zal ik meer weten denk ik. Verder alles rustig. Flink in de tuin aan het werken, is het nu lekker weer voor.
Dit keer viel het me zwaar, toen ik via een kaart las dat een vriendin zwanger is. Iedereen raakt zo maar zwanger. Terwijl wij behoorlijk aan het klooien zijn. Af en toe ben ik kwaad op mijn eigen lichaam, waarom moet juist ik dat hebben.
Maar ook dat komt goed.
Verder iedereen succes en tot snel
Groetjes Linda

Hoi Maartje,

Mijn echo was op zich wel goed. Links was meer gegroeid dan rechts. Heb vandaag de inseminatie gehad alleen was het zaad van mijn mannetje stukken minder, maar 1,8 miljoen. Komt ook omdat we gister zelf nog geklust hebben. Tja, hij gaat 3 maanden varen en is af en toe wel eens thuis maar wanneer weten we niet. Misschien worden we wel zwanger van ons geklus want mijn eisprong heb ik vanmiddag gehad zo te voelen. Alleen ben ik erg gestresst want mijn collega is zaterdag plotseling overleden. Hopelijk beinvloed dat de inseminatie niet teveel. We moeten gewoon weer afwachten. Voor jou ook spannend,donderdag toch?

Ik vind het ook steeds moeilijker om zwangere te horen of te zien, zeker omdat als ik    geen miskraam had gehad   ik vandaag wschl via een keizersnede mijn kindje had gehad. Dat doet pijn, hopelijk is deze dag dan de dag dat mijn "nieuwe" kindje is gemaakt. Het is weer wachten,ik neem dus ook   weer plaats op het wachtbankje.

Gr.Debby

Sorry Maartje,het is voor linda natuurlijk spannend donderdag. Heb jullie even door elkaar gehaald. Kon je maar terugkijken terwijl   je aan het typen bent.

Gr.Debby

Hey Debby, dus je zit weer op het wachtbankje. Het is niet meer zo druk op het wachtbankje zie ik.
Tja dat de kwaliteit nu wat minder is, er hoeft er toch maar 1 de winnaar te zijn. Die het eitje vindt. Dus het kan echt wel, dat zie ik wel bij mijn zus.
Ja donderdag spannende dag om 15.30 uur bij gyn zijn, dus daarna horen jullie meer van mij. Manlief gaat nu ook mee. Zodat hij dadelijk ook op het werk kan regelen dat hij die dag vrij heeft en ook weet wat er gaat gebeuren.
Oja Debby, je kan terug lezen als je aan het typen bent. Boven in de groene balk bij het topic start IUI moet je aan de rechter kant op dat wereldbolletje toetsen. Dan krijg je een copie zeg maar waar jekunt lezen wat er met iedereen gebeurt is. Onder reageer staat het.
Hopelijk lukt het anders hoor ik het wel
Groetjes Linda

Terug
Bovenaan