start IUI

Hoi Debby

Fijn dat je op het wachtbankje zit. En zoals Linda al zei er hoeft er maar een de
winnaar te zijn. Heftig dat je collega is overleden. Veel sterkte ermee.
Stoppen jullie nu even met de IUI als jeman op zee zit.

Linda spannend donderdag.

Ik ga morgen nog een keer bloedprikken en hoop dat ik dan een goede uitslag krijg.

Liefs Maartje

Hoi Maartje, succes morgen en hopelijk moet je daarna geen bloed meer prikken. En kunnen jullie langzaam uitkijken naar een nieuwe start.
Ga zo meteen werken en dan zal ik er donderdag pas weer zijn.
Groetjes Linda

Hai Maartje en Linda,

Hopelijk krijg je morgen inderdaad een goede bloedtest. Ik zal voor je duimen Maartje. Ja helaas kunnen we 3 maanden niet meedoen met de IUI. Hopelijk kan ik tussendoor even naar boord maar dat weet je niet van te voren dus kunnen we ook niet meedoen. Hopelijk is het nu raak en anders moet   moeder natuur maar eens goed haar best gaan doen.

Linda: spannend donderdag, ben erg benieuwd wat de gyn allemaal te vertellen heeft.
Ik heb het inderdaad gezien van het wereldbolletje, handig.
Ik hoor het wel.

Gr. Debby

Hoi meiden.

Ben gisteren naar de gyn geweest. Heb maandag 11 mei de kijkoperatie. 20 april gesprek bij de anestesist.
Het is vlugger dan ik had gedacht. Maar ze willen de operatie aan het begin van mijn cyclus doen. Dus nog 4 weken.
Hoe is het verder met jullie.
@Maartje: heb je een goede uitslag van de bloedtest. of zit nog steeds het HCG in je bloed. Hoop van niet.
@Froukje: je zit nog lekker op het wachtbankje
@Debby: jij zit erook weer op.
Ik blijf duimen voor jullie
Groetjes Linda

Hai Linda,

Fijn dat het allemaal goed ging bij de gyn en dat je al vrij snel geholpen gaat worden.Tja, ik zit nu dus op het wachtbankje maar ben er eigenlijk nog niet zo mee bezig. Aan de ene kant wel goed anders maak ik me zelf gek.

Maartje: had jij een goede uitslag?

Gr. Debby

Hoi Meiden

Hoera het hcg is uit m'n bloed.
Nu wachten tot ik ongesteld word en dan mogen
we weer verder. Als ik over 6 weken nog niet ongesteld
ben krijg ik een primolutkuurtje. Wel fijn ik hoef dus niet
eindeloos te wachten.

Linda fijn dat je niet zo lang hoeft te wachten. Gaan ze
je eileiders ook doorspuiten?

Debby en Frouk toi, toi, toi

Groetjes Maartje

Hallo Maartje.
Eindelijk is het dan zover dat je weer verder kunt met proberen opnieuw zwanger te worden. Hopelijk lukt dit weer snel.
Ik heb in December een HSG foto gehad. Hier was alles in orde, nu 3 maanden verder. Krijg ik een kijkoperatie en spoelen dan ook weer mijn eileiders door.
Verder is het rustig hier.
Fijne paasdagen
Groetjes Linda

Hoi Allemaal,

Fijne pasen allemaal, ik ben vanmorgen van het wachtbankje afgetrapt want ben ongesteld geworden. Dit was overigens geen verrassing want dat hadden we wel verwacht. 28 April naar de gyn voor wat we nu gaan doen, maar dat is ook al wel bekend eigenlijk. Nou ik houd jullie op de hoogte.

Wat goed maartje dat je weer verder kan, veel succes allemaal.

Groetjus..... frouk

Terug
Bovenaan