start IUI

Hai meiden,

Shit Frouk dat het weer niet is gelukt. Hopelijk wordt je bij de gyn wat wijzer en mag je verder ( als je dat wilt natuurlijk). Hopelijk lukt het dan wel.

Fijn Maartje dat het HCG uit je bloed is, hopelijk wordt je snel zwanger.

Hier alles zijn gangetje, geen tekenen van zwangerschap of naderende ongi maar ik moet natuurlijk nog een week. Jullie horen weer van me.

Gr. Debby

Hoi Frouk

Meid het is toch klote!
Ook al had je het wel verwacht. Kan je gelijk door voor IVF of kom je weer op een wachtlijst. Succes met het gesprek bij de gyn.

Debby jij succes hoor in de tweede wachtweek. Die vind ik altijd het zwaarst.

Hier is het aan het rommelen in m'n buik, dus ik hoop dat ik nu snel ongesteld word.
Linda hoe is het met jou?

Groetjes Maartje

Hallo meiden

Hoe gaat het met jullie, hier alles rustig. Ben net bij de anastesist geweest voor intake operatie. Nou was kerngezond. Hij wilde de dormicum halveren vanwege mijn gewicht. Maar toen ik vertelde dat ik niet happy ben met naalden. Liet hij het fijn op 7.5 mg staan. Verder niks te melden, nog 3 weken en dan is het zover.

@Froukje: Balen zeg dat je toch weer ongi geworden bent. Succes verder.

@Debby: nog 1 dag te gaan en dan weet je het. Of misschien weet je het al. Hoop dat je RD's uitblijven en dat er eindelijk weer iemand komt met goed nieuws.

@Maartje: ben je nog aan het wachten op de RD's. Hoop dat ze snel komen dat je weer verder kunt . En hopelijk weer snel zwanger.

@Anies: Waar ben je. Je zou ons op de hoogte houden van je zwangerschap, hoe die verloopt. Maar zie niks meer. Ben je al aan het groeien.

Groetjes Linda

Hai meiden,

Nou hier weer slecht nieuws. Net naar de wc geweest en ja hoor, daar was het weer, bloed. Echt balen maar eigenlijk had ik wel een beetje verwacht. Nu 2 maanden geen IUI omdat mannetje niet thuis is. Hopelijk zien we elkaar wel op mijn vruchtbare dagen ( wschl mijn verjaardag 5 mei ). Zou leuk cadeautje zijn.

Fijn dat het met jullie goed gaat Maartje en Linda. Hoe lang zijn jullie nu al bezig al met al om zwanger te raken. Wij dus eigenlijk al vanaf september 2006 ( toen heeft mijn mannetje een hersteloperatie ondergaan maar omdat er weinig kans was dat het zou lukken waren we voor mijn gevoel niet echt bezig om zwanger te raken, meer van "we zien wel"). Zelf reken ik nu vanaf de miskraam ( dus september 2008 ). Dan lijkt het nog wat positiever.

Ik hou het hier weer bij.

Gr. Debby

Hoi Debby, balen dat je ongi bent geworden, dus nu 2 maanden niks en weer starten.
Wij zijn oktober 2005 gestopt met de pil. In januari nog geen RD's gehad. Doorgestuurd naar gyn (PCO). Daarna binnen 4 maanden wist ik dat ik vijandig baarmoederslijmvlies had en toen kochten we een huis in juli 2006. Waardoor zwanger worden op een laag pitje werd gezet. Nu zijn we sinds oktober 2008 weer aan het proberen. Zo ziet ons verhaal eruit.

Groetjes Linda

Hoi

Debby balen dat je weer ongesteld geworden bent. Helemaal nu je twee maanden moet wachten.
Wij zijn bezig vanaf januari 2007.
Linda voor jou schiet je o.k. alweer op. Zie je ertegen op of valt het mee?

Ik ben vanavond ongesteld geworden. Ik had stiekem wel gedroomd dathet ons spontaan zou lukken, maar helaas.
Over 10 dagen weer een echo en clomid slikken.
Duik zo met een kruik m'n bedje in.

groetjes Maartje

Hoi Maartje, fijn dat je eindelijk weer verder kunt. Natuurlijk had je het graag spontaan gewild. Maar jij kunt dus ook in mei of juni weer verder met de behandelingen. Fijn, dan zijn we in juni weer gezellig aan het kletsen hopelijk.
Nou hier nog 2 weken en dan de operatie, in juni weer verder. Zit nu weer tegen de ongi aan te hikken, voel weer lage rugpijn, buikpijn. Dus duurt niet lang meer.
Succes verder en we horen wel weer van elkaar.
Groetjes Linda

Hoi Maartje, fijn dat je eindelijk weer verder kunt. Natuurlijk had je het graag spontaan gewild. Maar jij kunt dus ook in mei of juni weer verder met de behandelingen. Fijn, dan zijn we in juni weer gezellig aan het kletsen hopelijk.
Nou hier nog 2 weken en dan de operatie, in juni weer verder. Zit nu weer tegen de ongi aan te hikken, voel weer lage rugpijn, buikpijn. Dus duurt niet lang meer.
Succes verder en we horen wel weer van elkaar.
Groetjes Linda

Terug
Bovenaan