start IUI

Hai Maartje en Linda,

Jammer Maartje, dat je niet spontaan zwanger bent geraakt. Wie weet zijn we van de zomer met zijn 3-en tegelijk zwanger. Dat zou wel te gek zijn. Hier niet veel nieuws. Heb volgende week mijn eisprong ( 5 mei, op mijn verjaardag ). Denk alleen niet dat ik dan manlief zie omdat er natuurlijk ook visite gaat komen. We zien wel hoe het loopt.

Gr. Debby

Hee Meiden

Nou ik vind het wel een goed idee hoor om van de zomer met z'n drieen zwanger te
zijn. Hopelijk vind je met je mannetje wel tijd om even samen door te brengen het zou inderdaad een mooi verjaardagscadeau zijn.

Ik ga volgende week maandag voor follikelmeting.
Ga er nu een paar dagen tussenuit. Hoop op een beetje weer.

Linda jij veel succes met je laparoscopie, maar ik ben vast wel   weer eerderop het forum, maar toch.

Liefs Maartje

Hoi meiden hoe is met jullie. We hebben allemaal weinig te melden, maar haal toch even topic omhoog.
Ik zit weer met een probleem. Mijn menstruatie blijft weg, snap het niet. Geen buikpijn, rugpijn. Helemaal niets. Kan het zijn dat nu ik geen hormonen heb gebruikt dat mijn menstruatie langer duurt. Heb nog nooit een cyclus van 36 dagen gehad. Heb een beetje bruin verlies gehad en 1 keer paar druppels helder bloed maaar dit kreeg ik na dat ik gedrukt had. Dus waarschijnlijk door het persen, kan moeilijk naar toilet. Ben je aan het wachten komt ie niet. Als die wegblijft gooi ik er toch maar een test tegen aan. Heb al 3 jaar geen cyclus over geslagen.
Jullie horen het wel.
Groetjes Linda

Hoi Meiden,

Hier ben ik weer, wij wachten momenteel af.

Op 28 april zijn we bij de Gyn. geweest en hebben we gesproken over wat nu. We hebben afgesproken om eerst de MRI en dan   aan de neurochirurg te vragen of dat de hormonen die bij IVF komen kijken schadelijk zouden kunnen zijn voor het restje tumor wat er nog zit.(Gyn. had hier al naar gekeken maart kon er niets over vinden, wel dat zo'n tumor aan het ligt komt als je al zwanger bent, maar verder niet). Op 19 mei moet ik daarheen en 2 juni heb ik een tel. afspraak met de Gyn, als alles goed is dan gaat hij ons daarna aanmelden en kunnen we waarschijnlijk in juli/augustus gaan starten.

Ik ben erg benieuwd en laat het allemaal maar over me heen komen.
Heel veel succes allemaal en hopen dat we deze zomer met zijn allen zwanger zijn.

Groetjes Frouke

Hallo, ik weet het niet meer. Heb nog steeds vaaag alleen bij afvegen wat slijmerig oud bloed. (smakelijke zin). Geen klachten van ongi. Ik denk dat ik een cyclus ga overslaan. Maar ga toch anders halverwege de week een test doen en even met ziekenhuis bellen hoe het zit. Want heb toch maandag de kijkoperatie. Vind het wel een akelig idee om dit zonder menstruatie en eventuele controle door te laten gaan.
Wat zit ons lichaam toch raar in elkaar.
@Frouk: Heel veel succes en hopelijk gaat het jullie met IVF wel lukken.
Groetjes Linda (die nog steeds in spanning aan het wachten is)

Hoi Frouk Leuk om weer wat van je te lezen. Heb je de MRI binnenkort?
Hopelijk kan je inderdaad snel verder met IVF.

Linda wat spannend. Ik zou inderdaad een test doen, want raar is het wel.
Het zou toch fantastisch zijn als....
Succes ermee

Ik heb vandaag follikelmeting gehad en had een follikel van 14mm.
Woensdag terug en waarschijnlijk vrijdag de IUI.

Groetjes Maartje

Hoi meiden, ik hou de spanning er nog steeds in HaHa.
Vanmorgen dacht ik hier komen ze nadat ik naar de wc moest voor te drukken, verloor ik helder bloed. Behoorlijk. Daarna een tampon in gedaan. Keek ik net zit er weer alleen oud bloed aan. Ik ga vanmiddag even een test kopen en morgen testen en anders gyn bellen wat ik hiermee moet. Wil geen operatie terwijl ik het niet zeker weet.
@Maartje: vrijdag alweer de inseminatie. Super meid. Hopelijk gaat het snel weer lukken. Ik gun het je van harte.
@Debbie: Hoe is met jou
@Frouk: Succes met de MRI. En hopelijk kun je snel starten met de IVF.
Groetjes van een zenuwachtige Linda

Terug
Bovenaan