start IUI

Hoi meiden, de spanning is voorbij. Vanmorgen hartstikke ongi geworden. Met heftige buikpijn en rugpijn.
Dus nu maandag de kijkoperatie en daarna in juni weer verder met de IUI. Dus tot volgende week
Groetjes Linda

Hai meiden,

Even een paar daagjes met manlief mee wezen varen. Gister ook een jaartje ouder geworden ( alweer 39 ). Ook afgelopen dagen nog flink geklust. Had denk ik afgelopen maandag of dinsdag eisprong. Hopelijk is het gelukt maar het zal wel niet hoor. Waarom nu wel en met hulp niet. We wachten het gewoon wel weer af.

Linda: toch ongi geworden. Wat was dat spannend zeg. Maandag operatie toch? Heel veel succes.

Maartje: spannend vrijdag wschl iui. Ik ga heel hard voor je duimen.
Het is inderdaad erg stil zonder mannetje. Was blij dat ik op koninginnedag naar hem toe kon na 2,5 week. Nu kunnen we er weer even tegen.

Frouk: ook voor jou weer spannende tijden. Hopelijk mag je inderdaad juli/augustus starten met IVF. Hou je ons op de hoogte?

Gr. Debby

Hoi Meiden,

Ik heb inmiddels mijn MRI al gehad(1mei) moet nu wachten tot ik de uitslag krijg en mijn vragen kan stellen aan de neurochirurg. Dit gebeurt op 19 mei dus nog even geduld hebben. Had al wel gegoogeld maar kan echt niets vinden over dat onderwerp. Ga me nu maar weer eens storten op mijn kraaltjes, heb net allemaal nieuwe dingetjes besteld.

Jammer dat je ongi bent geworden Linda, wel vervelend he. Succes met je kijkoperatie?

Hee Maartje wat fijn dat je weer aan de IUI kunt beginnen.

Heel veel succes allemaal en natuurlijk houd ik jullie op de hoogte Debstars

Hee Meiden

Linda wat balen dat je ongesteld ben geworden. Nu echt op naar je laparoscopie.

Debby nog gefeliciteerd met je verjaardag en hopelijk hebben je mannetje en jij jezelf een mooi verjaardagscadeau gegeven.

Frouk ben ook benieuwd wat je 19 mei te horen krijgt. Fijn dat je het laat weten!

Ik ben vandaag bij de gyn geweest en ik had nu 2 follikels van 17mm. Ik snap niet zo goed waar die andere vandaan kwam, maar die kan volgens de gyn verborgen hebben gezeten. Maar vrijdag geen IUI, maar follikelmeting en dan waarschijnlijk in het weekend de IUI. Komt voor m'n mannetje ook een stuk beter uit voor z'n werk. Vrijdag weet ik meer.

Groetjes Maartje

Hai,

Maartje: de iui is weer achter de rug. Dat worden weer spannende weekjes. Hoezo ben je er niet gerust op? En waarom ging het moeizaam? Ik ga gewoon hard voor je duimen en wie weet....?

Frouk: 19 mei de uitslag van de MRI. Spannend hoor. Hebben we allebei een spannende dag,is nl. mijn NOD-dag.

Linda: ben je nu vandaag voor je kijkoperatie geweest of loop ik nu een week achter? Ik hoor het wel van je en ik hoop dat alles goed is.

Gr. Debby

Hoi meiden, ik ben er weer. Gisteren de kijkoperatie gehad. Moest om 13.15 uur daar zijn en pas om 14.30 uur kwamen ze met de medicijnen, daarna ging het allemaal vlot. Ik was om 20.00 uur pas thuis omdat ik niet kon plassen had ondertussen al 7 glazen leeg maar niets. Nu lijk ik net zo'n oud omaatje kan niet helemaal rechtop lopen en schouders en middenrif zijn nog gevoelig van het gas.
Maar waar we het voor deden, er kwam niets uit alles was open. Geen dingen tegen gekomen wat een zwangerschap kan belemmeren. Over 4-6 weken evaluatie bij de gyn en dan mogen we weer verder, neem ik aan.
@Frouk: hoop dat je goede uitslag krijgt bij de neurochirurg. Succes
@Maartje: je zit weer op het wachtbankje. Balen dat het weer zo rot gegaan is, is daar een reden voor dan. Dat het telkens zo rot verloopt de inseminatie.
@Debby: Nog 1 week en dan weer je NOD. Spannend

Nou ik ga heel langzaam opstarten eerst goede tijden kijken. Tot snel maar weer.
Groetjes Linda

Terug
Bovenaan