start IUI

hoi damens

ik heb nog niks besloten. moet 27 mei volgende week woensdag na de gyn. ik zal daar even mijn verhaal doen en info vragen over de operatie en andere stappen.
ik hoor duidelijk van jullie dat er bij jullie wel meteen een hsg onderzoek is gedaan. ik vraag   me af in welk ziekenhuis jullie behandeld worden of als je dat niet wilt zeggen in welke regio want ik zit in breda. daar woon ik niet maar in ons ziekenhuis in tilburg zou het nog langer duren voordat ik de eerste onderzoeken kreeg.
misschien kan ik het op het woord gooien dat in bepaalde regioÅ› / ziekenhuizen zoiets sneller gaat. ik hoop dat ik dan eerder geholpen kan worden of er voor kies om naar een ander ziekenhuis te gaan.

succes meiden liefs kim

Hoi meiden,
hoe is met jullie. Hier is het rustig. Ben alweer volledig aan het werken. Nergens meer last van. 26 juni terug naar gyn. dus lekker nog even rust.
@Frouk: hoe is het gegaan vandaag. Ik hoop dat het goed is gegaan. Succes
@Debby: Balen dat je weer ongi geworden bent. Op naar de volgende ronde. Succes
@Maartje: hoe is het met jou.
@Kim: Ik woon in Noord-Limburg, ben daar ook onder behandeling. In elk ziekenhuis hebben ze een andere visie op de behandelingen. Succes met je gesprek.

Groetjes Linda

Hai meiden,

Kim: ik woon in Zeeland. Misschien kan je dat inderdaad gebruiken in jouw ziekenhuis. Veel succes woensdag.

Linda: fijn dat het goed met je gaat.

Maartje: hoe is het met jou?

Nou meiden, allemaal weer veel succes.

Gr. Debby

hoi damens

gisteren een gesprek gehad bij mijn gyn en ik heb er toch voor gekozen om een kijkoperatie te ondergaan. ik mag nu eind juli bellen voor een afspraak en dan zal de operatie plaatsvinden in aug, dat scheelt weer een paar maandjes want eerst mocht ik pas in okt terug komen.
ik ben er erg bang voor maar wil er alles aan doen om dat kleine wondertje te krijgen. ik zit nu een week voor mijn nod ( volgende week zaterdag) dus het spannende wachten komt er weer aan.

veel succes iedereen liefs kim

Hoi meiden.
Ik reageer weer even. Lees wel elke dag, maar inderdaad erg rustig. Hier valt weinig te melden. Vandaag of morgen zal ik wel ongi worden. En dan uitkijken naar 26 juni. Dan mag ik terug naar de gyn.
@Maartje: Balen dat je 2de poging mislukt is. Maar ik zie dat je de volgende FM al weer hebt. Hopelijk wordt hij dit en anders gaan we samen in juli aan poging 4 beginnen.
@Debby: hoe is met jou.

Verder iedereen maar weer succes en vanaf 26 juni zal ik ook weer vaker reageren en gezellig meekletsen.
Groetjes Linda

Terug
Bovenaan