@Loontje wat vervelend hè die onzekerheid en alles! Je lijf kan je goed voor de gek houden, maar misschien is het ook wel gewoon raak! Hoe lang wacht je nog met een nieuwe test? Ik heb op t forum gelezen dat er dames zijn die pas met NOD + 14dagen positief testten.@Sandra Ik twijfel of dat ik dinsdag ga testen. Dan is het wel 2 weken na mijn eisprong, maar nog een beetje voor mij NOD die ergens tussen 26 en 30 zou moeten liggen. Ik heb helemaaaaaal nergens last van, behalve dat ik soms spontaan een vlaag van misselijkheid heb. Het enige wat me daanaast opvalt is dat ik helemaal geen of in ieder geval superminimaal afscheiding heb (sorry voor de details). En dat is heb ik anders nooit. Ik moet me inhouden om niet te gaan googlen, want ik lees toch alleen wat ik wíl lezen.Die Early testen zijn volgens mij alleen maar geldklopperij en valse hoopgevers. Want als ie positief test ga je toch nog een gewone doen en als ie negatief is kan het zijn dat je een paar dagen later alsnog positief test. Plus als je met een positieve Early test alsnog ongesteld wordt, heb je dus mogelijk een vroege miskraam en dat had je helemaal niet geweten als je niet vroeg getest had. Dus ik geloof er niet zo in. Ik ga dan ook gewoon met een gewone test testen en als ie negatief is een paar dag later weer.@Ellonor Ik ben gelijk na het verwijderen van mijn spiraal gestart met ovulatietesten. Ik had nl geen idee van mijn cyclus en ik wilde heel graag gelijk data verzamelen om een beeld te kunnen krijgen van hoe mijn lijf nu is.Loontje laat ons weten hoe het uitpakt voor je! Ik denk aan je en duim voor je mee. Fijne kerstdagen allemaal!