Starten kinderwens

Hallo meiden,hoe is het met iedereen? Bij mij begint de spanning nu echt te komen. Heb eigenlijk alleen last van zere borsten aan de zijkanten, dus denk eigenlijk niet dat ik zwanger ben. Kan dat ook een teken zijn van stoppen met spiraal? Ik moet 29 december ongesteld worden dus nog even die spannende dagen in..... loontje hopelijk heb jij al een positieve test in handen!  

Ik pingpong al de hele dag heen en weer tussen ongesteldheidskrampen-opeens nergens meer last van-misschien toch wel? 24e is mijn nod en komt aardig dichterbij! Heb mixed feelings want ik ben er ergens van overtuigd dat het wel heel makkelijk zou zijn om meteen de eerste ronde raak te schieten... maar het zóu kunnen. Mega gevoelige borsten ook. Had ik bij pilmenstruatie nooit last van maar ja dit is de eerste keer zonder pil. Pfff wachten...

Rowan spannend!! Ik heb precies het zelfde.. heb jij met of zonder ovulatie testen seks gehad? Heb je al een vroege test gedaan of wacht je eerst je nod af? Zou een leuk kerst cadeau zijn! Hoop dat het gelukt is.. dit is ook mijn eerste ronde na mijn spiraal maar heb een gevoel in mijn borsten wat ik niet ken maar ja kan ook door het stoppen van de spiraal zijn? Of ben ik zwanger? We hopen natuurlijk het laatste! Succes en good luck!

@Loontje wat vervelend hè die onzekerheid en alles! Je lijf kan je goed voor de gek houden, maar misschien is het ook wel gewoon raak! Hoe lang wacht je nog met een nieuwe test? Ik heb op t forum gelezen dat er dames zijn die pas met NOD + 14dagen positief testten.@Sandra Ik twijfel of dat ik dinsdag ga testen. Dan is het wel 2 weken na mijn eisprong, maar nog een beetje voor mij NOD die ergens tussen 26 en 30 zou moeten liggen. Ik heb helemaaaaaal nergens last van, behalve dat ik soms spontaan een vlaag van misselijkheid heb. Het enige wat me daanaast opvalt is dat ik helemaal geen of in ieder geval superminimaal afscheiding heb (sorry voor de details). En dat is heb ik anders nooit. Ik moet me inhouden om niet te gaan googlen, want ik lees toch alleen wat ik wíl lezen.Die Early testen zijn volgens mij alleen maar geldklopperij en valse hoopgevers. Want als ie positief test ga je toch nog een gewone doen en als ie negatief is kan het zijn dat je een paar dagen later alsnog positief test. Plus als je met een positieve  Early test alsnog ongesteld wordt, heb je dus mogelijk een vroege miskraam en dat had je helemaal niet geweten als je niet vroeg getest had. Dus ik geloof er niet zo in. Ik ga dan ook gewoon met een gewone test testen en als ie negatief is een paar dag later weer.@Ellonor Ik ben gelijk na het verwijderen van mijn spiraal gestart met ovulatietesten. Ik had nl geen idee van mijn cyclus en ik wilde heel graag gelijk data verzamelen om een beeld te kunnen krijgen van hoe mijn lijf nu is.Loontje laat ons weten hoe het uitpakt voor je! Ik denk aan je en duim voor je mee. Fijne kerstdagen allemaal!

Tis echt super vervelend die onzekerheid. Nog steeds niet ongesteld 6 dagen overtijd. Ik durf gewoon nog niet nog een keer te testen bang dat het toch weer negatief is en eigenlijk er niet hele tijd mee bezig wil zijn. Vanmorgen op me werk ineens echt super misselijk. 5 minuten was het weer weg. En dat zo de hele tijd door. Misschien volgende week nog een testje doen ik laat het weten. Allemaal alvast fijne kerstdagen??

Terug
Bovenaan