Starten kinderwens

Ik gebruik zelf de app: mijn kalender. Een hele fijne kalender waarop je je menstruatie kan opgeven en het je dan een reminder geeft dat je op deze dag ongesteld kan worden en het geeft ook aan waneer de eisprong mogelijk zou plaatsvinden.  Plus je kan in de app aangeven waaneer je beschermde en onbeschermde seks hebt gehad. Zo heb je duidelijk inzicht op je cyclus. 

Wat een leuke ideën allemaal? @nientje gefeliciteerd! Wens je een fijne zwangerschap toe! @lotje heel veel succes! Hoop dat snel lukt voor jullie. @leia ik zit ook te twijfelen of ik een early pregnancy test moet doen of niet. Heb op internet gekeken en de referenties waren niet echt betrouwbaar. Ik heb trouwens van de Action de early pregnancy testen en de normale testen. Heeft iemand in deze groep ervaring met de early test? @loontje wat jammer zeg! Hoop dat het snel lukt voor jullie!Nog een paar dagen dames dan kunnen de meeste van ons testen en hopen dat t voor allemaal goed nieuws is?

Hoewel ik toch een beetje dacht dat die negatief zou zijn is de teleurstelling toch groot :( maar tot nu toe nog niet ongesteld? ik heb de test alleen gedaan mijn vriend zij was wel grappig trouwens? helpt zo'n test wel hahaha maarja die wilt het net zo graag als ik. Dus hij zij even afwachten schat en dan misschien later nog een test doen. Maargoed het is zoooo vervelend want ik loop nu al dagen rond met verband en ongesteld ho maar. En als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel onderbroeken en maandverband?? 

Ik gebruik ook de mijn kalender app. Vind hem fijn in t gebruik maar heb geen andere apps gehad om te vergelijken ;)Lijkt me inderdaad irritant Loontje om steeds met verband in te lopen, helemaal als het niet nodig bleek. Ik heb een 'in geval van ongesteldheid' etuitje gemaakt voor op werk. Mocht het toch gebeuren en ik was niet voorbereid dan heb ik schoon ondergoed en verband bij me.

Hallo allemaal Ik ben 34 en moeder van 2 kinderen 1 dochter jan 2016 en sterrenzoon maart 2018 ben sinds juli bezig om 3de kindje te krijgen helaas vandaag weer ongesteld dus maar door naar januariNieuw jaar nieuwe kansen 

Ik lees hier geregeld op het forum over temperaturen voor ovulatie en als je zwanger bent maar hoe gaat dat? Ik heb nu mijn laatste menstruatie via de pil en het wordt dus afwachten hoe nu alles gaat lopen. Ik heb al wel ovulatie testen in huis om mijn cyclus goed te leren kennen maar ik weet uit onderzoek dat deze wel eens weg kan gaan blijven.

Terug
Bovenaan