Starten kinderwens

Hebben meer bij ovulatie testen van de action dat je altijd een heel licht streepje krijgt? Heb er nu 5 dagen achter elkaar eentje gedaan en elke keer een heel licht streepje 

Hoe snel is iedereen hier eigenlijk al gestart met de ovulatie testen? Meteen vanaf het begin al of toch even een tijdje afgewacht?

Wij zijn niet met ovulatie testen bezig, zie het nut er ook nog niet echt in voor ons als ik eerlijk ben. Sowieso is het pas onze eerste ronde en we hebben regelmatig seks, bijna altijd wel om de dag.Pas als het na een aantal rondes nog niet spontaan is gelukt, zal ik het eens gaan proberen.

Ik gebruik deze. Moet je wel in een plastic bakje plassen en niet over een stokjes. Ik heb deze besteld omdat het er gelijk 20 zijn en dus gelijk voor de hele maand genoeg aangezien ik mn cyclus niet kende en dus vanaf dag 1 dat mn spiraaltje er uit was het getest. Anders moet je bij de action 4 of 5 doosjes kopen. Kan ook, maar vond ik minder prettig.https://www.bol.com/nl/p/ovulatietesten-strips-20-stuks/9200000047653151/?suggestionType=browse&bltgh=hipO6Kfr7tLQndLFjsBC6w.1.7.ProductTitleQua app gebruik ik Flo. Had daarvoor 'Mijn Kalender' werkt ook goed. Flo is in het Engels, dus wel handig dat je Engels een beetje goed is anders heb je er niks aan.

[quote quote=10145496]dropsleutel ben jij ook al lang gestopt met de pil dan en ook al heel lang niet ongesteld geworden?[/quote]Nou, ik doelde meer op die ovulatietesten. Ben nu 3 weken gestopt, dus dat is natuurlijk niet lang. Maar aan mijn lichaam leek ik te merken dag ik mn eisprong zou hebben, maar ovulatietesten gaven niks aan.Is het bij jou gewoon afwachten of ben je ook al langs de huisarts geweest?

Oww meiden... ik ben nog steeds niet ongesteld? wel elke keer beetje rugpijn en zo af en toe ook wat steken in mijn buik dan denk ik jaa zal het dan nu ?? Maar nee nog niet. Ook nog steeds gevoelige tepels maar niet zo erg meer als in het begin van de week... wat duurt wachten lang he ??? 

dropsleutel okee hopen dat het snel een keer positief aangeeft.Ik heb gebeld naar de gynaecoloog en ze zaten december vol. dus heb afgesproken dat als ik begin januari nog niet ongesteld ben ik dan terug bel voor een afspraak! 

Terug
Bovenaan