Starten kinderwens

San-dra zonder testen. Ik heb wel een app op mijn telefoon die vruchtbare dagen aangeeft maar in de eerste maand natuurlijk nog geen idee wat mijn cyclus is. Ik ga maandag of dinsdag pas testen na mijn nod. Denk dat ik mezelf anders veel te veel gek maak! Is de teleurstelling ook groter denk ik... spannend!! Hou je me op de hoogte?

Loontje die 5 minuten misselijkheid heb ik ook steeds! Om de dag ofzo. Al 6 dagen over nod? Pff wat slopend! Is dit ook je eerste ronde?

Hier ook!  Ik ben al sinds april vorig jaar gestopt met de pil en tot nu toe altijd condoom gebruikt, maar nu dus niet meer ?. Mijn menstruatie is niet altijd heel regelmatig, het scheelt nu soms nog een aantal dagen. Ik voel wel altijd heel goed mijn eisprong, wellicht dat dat me helpt. Vind het leuk om zo met elkaar hierover te praten en ervaringen te delen :) hopelijk heeft iedereen snel goed nieuws! 

Hallo meidenWat een leuke forum.Ik ben 26 jaar en mijn vriend ook, we hebben nu 15 maanden een relatie en wonen sinds februari samen.Ik ben sinds 1 december gestopt met de pil. Vanaf die tijd al 2 keer ziek geweest en soms wat moeier in de avond. Ook voel ik af en toe kleine steekjes links of rechts onderin mijn buik.  Is dat bij jullie ook zo geweest?Ik heb een app op mijn telefoon om mijn cyclus te kunnen bijhouden...Een spannende tijd voor ons allemaal. Succes meiden 

@leia dat heb ik serieus ook.. ( idd klinkt vies) maar normaal heb ik ook meer afscheiding maar misschien maken we ons gek Haha! We moeten maar gewoon afwachten@rowan tuurlijk houd ik jullie op de hoogte! Vind het fijn om met jullie te praten . @loontje hopelijk heb je snel meer duidelijkheid  en ik twijfel wanneer ik ga testen wil ook niet te vroeg .. wacht gewoon nog eventjes af!liefs

Hallo  Hier sinds 2 maand gestopt met de pil omdat mijn menstruatie weer helemaal in de war was..  Na vorige maand veel negatieve testen te hebben gehad zijn we er over uit. We hebben nog een grote kinder wens. We hebben al 2 prachtige jongens.  We wachten deze maand vol spanning af. Vorige maand waren we er egt van overtuigd dat het raak zou zijn maar helaas mijn lichaam hielt ons voor de gek na 4 weken kwam dan toch de bloedingen .. 

@San-dra Ja misschien wel haha maar het is wel heel frapant dat het nu ineens gewoon weg is. Maar goed, ik tel de dag rustig af. Ik denk toch dat ik er 1e kerstdag een testje aan ga wagen. Gewoon omdat het zo leuk zou zijn als hij wel positief is. Als ie negatief is en m'n menstruatie blijft uit test ik oudjaarsdag gewoon nog een keer.
Heb jij al bedacht hoe je het aan gaat pakken voor de komende dagen??@Gebruiker856 Welkom hier! Ook voor jou hoop ik snel op een positieve testFijne kerstdagen allemaal!

Terug
Bovenaan