Starten kinderwens

Welkom tessa pukjeen clautje! Leuk dat jullie je aanmelden! Kunnen jullie mee kletsen / stressen / bespreken ahha!  Leia ja snap ik gewoon doen misschien is die wel positief hoe leuk zou dat zijn! Ik krijg sinds vandaag puistjes oeps teken van toch ongesteld worden??? Heb er nooit geen nu ineens 3 beginners. Of zou dit ook kunnen als je zwanger bent? Help ik wil antwoorden!! Haha 

Sandra nu je het zegt, ik heb juist geen puistjes... meestal als ik ongesteld word wel. Ik heb ook weinig afscheiding. Maar alle tekenen spreken elkaar steeds zo tegen dat ik het niet meer opzoek.We hebben trouwens besloten dinsdag (1 dag na nod) pas te testen als ik nog niet ongesteld ben. Kerstavond zou ik toch niet drinken. Wil geen onnodige stressmomenten en bakken geld aan testen uitgeven. 

Rowan spannend! Ja idd en omdat ik nu gestopt ben met de spiraal in november weet ik nog niets over mijn lichaam. Afscheiding heb ik ook bijna niet had ik normaal altijd wel meer. Toch denk ik nu steeds meer dat ik ongesteld ga worden maar hoop het niet natuurlijk! Houd ons op de hoogte succes dinsdag :)

Ik kon niet meer wachten en volgens mij was vandaag of morgen mijn nod. Vanochtend een test gedaan van de kruidvat 2 voor 5 euro. Het is een heel licht streepje, maar een streepje is een streepje toch? Ik ben helemaal hyper en ga vanmiddag nog een cb test halen om het te bevestigen.  Ik geloof het nog niet helemaal..

Tessaxx: ja, een streepje is een streepje dus gefeliciteerd! Het streepje zal over een aantal dagen wel donkerder worden.Geweldig zo vlak voor de Kerstdagen! 

Tessa mag ik vragen welke ovulatie testen jij hebt gebruikt? Wil ze ook gaan gebruiken als ik nu ongesteld wordt dus wil ze alvast bestelllen denk ik ! En vanaf welke dag ben jij begonnen? Ga je vriend maar is goed verassen super dit nieuws zeg!

Tessa: wat leuk, gefeliciteerd ? Een mooi kerstcadeau. Vraagje hebben jullie ook wisselende aantal dagen van de cyclus gehad? Had eerste keer 31 dagen en nu 34. Zou rond 12 januari mn eisprong moeten hebben. Wil eigenlijk nog niet meteen met ovulatie testen beginnen of raden jullie dat wel aan? Wel fijn om hier erover te kunnen praten. Je wilt zo iets toch niet met iedereen bespreken. 

Terug
Bovenaan