Starten kinderwens

Pukje: ja, ene cyclus 27 dagen en de andere 28.Ik heb sinds sept 18 geen spiraal meer, in november 1e keer zwanger en met 5 weken een mk. Ga nu dus de derde ronde in en ga ovulatietesten van sensitest proberen.Niets moet alles mag, doe wat voor jou goed voelt. De 1e keer was het ons gelukt zonder testen. 

Dank je wel meiden! Best kerstcadeautje ever!! Morgen nog een test doen met wekenindicatie. San-draIk heb de testen van cb gebruikt met dubbele hormoon indicatorIk duim met jullie mee!!*in de wolken*

pukjeIk heb zelf ook een hele wissendele cyclus gehad. Normaal met pil zat ik op 28 dagen. In september na 32 dagen in oktober geen menstruatie en in november na 36 dagen ongesteld gewordenSan-draIn het doosje bij de cb testen zit een schema waarin je kan zin wanneer je het beste kan starten. Ik ben gestart op de dag dat volgens mijn app mn vruchtbare dagen in zouden gaan

Wat super zeg. Gefeliciteerd? geniet van je zwangerschap. Ik was zo eens aan het rekenen maar dan is het bij jullie ook best snel gegaan of niet ??Ik ben nog steeds in afwachting. Nog steeds  niet ongesteld. Ik wou vanmorgen een test doen maar ik durfde gewoon echt niet? gewoon weer bang dat het negatief is ik probeer juist men rust te pakken en er niet teveel over na te denken. Zodat hopelijk het weer normaal oppakt maarja wie weet. Misschien als ik morgen het lef heb om dan een testje te doen?. Dames even aan jullie allemaal sorry voor de details? maar mijn baarmoedermond ligt echt heel hoog terwijl ik die normaal zo kan aanraken en nu echt me best moet doen het te voelen zelfs mijn vriend zegt het. En heb veel onderbuik menstruatiekrampen op dit moment. Jullie enige herkenning ?? En savonds vol en opgezet. Liefs en alvast een fijne kerst

Loontje Misschien moet je die test gewoon doen. Nu houdt de stress ook mogelijk je menstruatie tegen. Het geeft misschien ook wel rust hè.Tessa Gefeliciteeeeeerd! Ben heel benieuwd hoe afgelopen maand is gegaan bij jullie! Kun je daar iets over vertellen?Sandra Ik ga morgenochtend testen. Ik moet gewoon íets weten. Ik Ben sinds vanmorgen met vlagen ook echt misselijk.Heb ik normaal nooooit! Welkom ook aan Clautje en Puck!

LoontjeJaa zeker ronde 4! Had dit nooit verwacht.LeiaJaa zeker! 22 november  was ik ongesteld  tot 28 novemver. Op 5 december begonnen  met ovulatietesten, die van cb met dubbele hormoonindicator. Op 5 december had ik een leeg rondje  dagen erna een knipperende smiley tot  12 december  op 13 december had ik een vaste smiley. Op de volgende dagen gemeenschap gehad: 6, 8, 9, 12 en 13 december. Ik had geen vaste cyclus dus was ook niet 100% zeker van mijn NOD maar nieuwsgierig zoals ik ben kon ik niet wachten met testen en vanochtend  getest met de kruidvat 2 voor 5 euro testen en die gaf toch echt een licht streepje. Morgen nog eens testen met de cb wekenindicatie testen. Zodat ik op die manier een leuk cadeautje aan mn vriend kan geven ?❤

LeiaVergeet erbij te zeggen. Afgelopen week heel de week echt pijn in mn borsten en veel heel veel afscheiding. Zaterdag tijdens het kerstshoppen ook heel duizelig en misselijk geworden. Die pijn in mn borsten vond ik wel heel appart en had ik nog nooit eerder gevoeld

Terug
Bovenaan