Starten kinderwens

Ben zo blij voor je tessa! Geniet er van ! Ik ga die ovulatie testen ook maar is kopen als ik nu ongesteld ga worden! loontje ik zou als ik jou was een test doen is het niet zo dan weet je het helaas ook maaar is het wel zo heb je een nog leukere kerst ??? een extra cadeautje ! En als het niet zo is gaan we hier positief door blijven gaan met alle verhalen en lieve meiden om ons heen! Want ik ga namelijk ook echt balen als het niet zo is, ma twijfel steeds meer ! Tessa wat voor pijn had je in jou borsten? Aan de zijkant of? Want ik heb dat namelijk ook al een tijdje. Maar mijn nod is pas 29 dec wat zou je aanraden wanneer een test te doen?  Succes morgen leia ! Hopelijk ook positief nieuws voor jouw en een extra cadeautje gun het jullie allemaal heel erg! fijne kerstavond meiden!! Dat we volgendjaar allemaal kerst mogen vieren met een wondertje rijker ???

San-draNiet per definitie alleen aan de zijkant. Als ik op mn borsten druk, als ik zachtjes in mn borsten knijp.. ze doen gewoon pijn haha!29 dec is je Nod ik zou dan ook die dag gaan testen! 

[quote quote=10147232]Tessa: wat leuk, gefeliciteerd Een mooi kerstcadeau. Vraagje hebben jullie ook wisselende aantal dagen van de cyclus gehad? Had eerste keer 31 dagen en nu 34. Zou rond 12 januari mn eisprong moeten hebben. Wil eigenlijk nog niet meteen met ovulatie testen beginnen of raden jullie dat wel aan? Wel fijn om hier erover te kunnen praten. Je wilt zo iets toch niet met iedereen bespreken.[/quote]Ja, ik heb ook wisselende dagen qua aantal in de cyclus gehad, soms 28 dagen, soms 35.Ik ben niet met ovulatie testen bezig maar dat is puur omdat ik mijn eisprong altijd goed voel. Als je dat niet hebt en je wilt het echt zeker weten dan is het natuurlijk wel een idee, maar je kunt het ook gewoon eerst zo proberen. 

[quote quote=10147303]Leia Vergeet erbij te zeggen. Afgelopen week heel de week echt pijn in mn borsten en veel heel veel afscheiding. Zaterdag tijdens het kerstshoppen ook heel duizelig en misselijk geworden. Die pijn in mn borsten vond ik wel heel appart en had ik nog nooit eerder gevoeld[/quote]Bedankt voor je uitleg!! Jouw situatie lijkt behoorlijk veel op die van mij alleen scheelt onze ovulatie dag 1 dag. Die misselijkheid en duizeligheid herken ik wel ja. Ik heb ook Kruidvat in huis en sensitest. Ik kan ook echt niet wachten dus ga morgen testen. Met een vroege sensitest en een kv rest denk ik. Dat zou overeenkomen met jouw termijn waarop je hebt getest  na eisprong dus hopelijk geeft hij bij mij ook een betrouwbaar resultaat.Ik hou jullie op de hoogte, duim allemaal mee!!   

Gefeliciteerd tessa!Ik heb vanmorgen voor het eerst getest (1 dag na nod) maar hij was negatief. Ik had eigenlijk ook niet anders verwacht. Klein detail is wel dat ik de test tijdens het wachten uit mijn handen heb laten vallen ?? Maar ik heb niet de illusie dat ie daarom negatief is. Ik wacht nog even verder af! Misschien testen we morgen of donderdag nog een keer als de ongesteldheid uitblijft.Oh, en fijne kerst allemaal!

Hoi allemaal,Ik ben 26 , 9 jaar samen in januari & 1 jaar getrouwd en wij hebben een kinderwens.Eind november heb ik mijn koper spiraal laten verwijderen, mijn cyclus is vrij constant en ik werd half december ongesteld.We wilden eerst wachten (vooral mijn man) om in het nieuwe jaar te starten, maar nu is hij toch van gedachten veranderd (yaay :)! ) We zijn nu via mijn fitbit op de gok van die ovulatie dagen vruchtbare dagen begonnen. Ik heb altijd al last tijdens mijn menstruatie en meestal ruim een week voor de nieuwe menstruatie dat ik last heb van pijnlijke borsten, dat heb ik nu dus ook weer. Mijn buik is wel meer aan het rommelen dan normaal, maar je lichaam kan je ook flink voor de gek houden, dus ik hoop nog maar niet te veel ?Normaliete moet ik rond 8 januari ongesteld worden maar mijn man gaat 2 januari weg tot 11 januari.En stiekem kan ik slecht wachten..Zouden jullie een test doen voor mijn man weg gaat of zou ik wachten hij terug is , als ik dan nog niet ongesteld ben? Ik vraag me af hoe snel je het kan waarnemen.Fijne feestdagen! Xx  

Terug
Bovenaan