Starten kinderwens

Hee dames!Vanmorgen negatief getest 4 dagen voor NOD dus ik ga nu gewoon braaf mn menstruatie afwachten.Gelijk een tip voor jou DAK (welkom trouwens) als je wil testen doe het dan als je man terug is en je nog niet ongesteld bent.  2 januari en dan echt nog wel heel vroeg.Loontje heb jij al weer opnieuw getest?

Leuk Tessa! Gefeliciteerd! Ja ze zeggen: een streep is een streep! Dus jij hebt een heel leuk kerstcadeautje :) 
Leuk dat er nog meer dames zijn aangesloten :) 

Leia heb jij al getest?

[quote quote=10147507]Leuk Tessa! Gefeliciteerd! Ja ze zeggen: een streep is een streep! Dus jij hebt een heel leuk kerstcadeautje ? Leuk dat er nog meer dames zijn aangesloten ? Leia heb jij al getest?[/quote]Zie mijn eerdere berichtje ;)Vanmorgen negatief getest 4 dagen voor NOD. Ik heb het nog niet opgegeven voor deze ronde dus ga nu even geduld hebben tot ik ongesteld wordt. En anders maandag weer opnieuw testen.

Hallo dames Aah wat balen Leia en Rowan , maar wat niet is kan nog komen. Ik nu 3 dagen voor Nod heb echt super gespannen borsten en heb nu sterk het gevoel dat ik zwanger ben ma durf niet te hopen we gaan vrijdag of zaterdag testen. Misschien wordt ik voor die tijd Nog ingesteld en anders blijf ik hoop houden!hebben jullie met eerste ochtend urine getest dames? 

Sandra ja met ochtendurine getest (lees: om 5 uur wakker worden en naar de wc moeten maar nog niet je bed uit willen omdat je zo wakker wordt van dat testen ?). Vanmorgen een andere test, deze keer van etos huismerk, en nog steeds witter dan wit! Ik denk zelf niet dat ik zwanger ben (dan kan het altijd meevallen) maar ja die ongesteldheid is er ook nog niet! We zien het wel. De vraag is alleen of ik carpaccio ga eten vanavond ? Wat doen jullie? Blijven jullie al overal van af of wel met mate tot je een positieve test hebt? Wil ook niet dat de hele familie denkt dat ik al zwanger ben ?Ik denk trouwens ook steeds als ik getest heb 'zie je wel, je wordt straks gewoon ongesteld' maar dan gebeurt dat in de loop van de dag niet en dan denk ik 'aaah nog maar een keertje testen dan??' Gelukkig kan ik mezelf redelijk in bedwang houden maar wat een gedoe ??

Hahaha oeps sorry lees zoveel dat ik het soms even niet precies meer weet ?? maar snap je heel goed! Ik heb gister wel 1 rood wijntje op, steeds kleine nipjes. Heel de avond met het zelfde glas gedaan en met water ? niemand had iets door. Ik deed de voorgerechten dus had dat zelf in de hand. Maar ik zou wel gewoon wat mee eten als je denkt dat het niet is deze maand en is het wel zo dan is het heus niet erg dat je een keertje carpaccio op hebt. Ik dacht zolang ik nog niets zeker weet probeer ik het niet te doen maar als het keer is waardoor het anders op valt dan gewoon mee doen ! Heb je een positieve test in handen dan is het een ander verhaal natuurlijk ! Geniet ervan! 

Hee meiden ik heb inderdaad in de ochtend getest. Ik at en dronk wel gewoon alles, wel met mate. Ik dacht wie weet hoelang het nog duurt!Ik duim met jullie mee?

Terug
Bovenaan