[quote quote=10148161]Welkom moontje. Succes en hopelijk heb je snel een postieve test. Ik ben in oktober gestopt met de pil en toen na 31 dagen ongesteld geworden, 4 a 5 dagen. Merkte wel meteen dat t anders was als met de pil maar geen steken in m’n onderbuik. Voel alleen mn eisprong heel duidelijk, heb nu al 2x echt een dag steken gehad links in mn onderbuik. En zo na een dag is t weg. Wat balen zeg al die tegenslagen met negatieve testen ? Wachten duurt inderdaad lang, heel benieuwd hoe t bij ons gaat. Nu afwachten tot mn vruchtbare dagen. Nu t eenmaal zover is dat we ervoor gaan ben ik er wel veel mee bezig en denk ik er bijna de hele dag aan, was dat bij jullie ook zo?[/quote]Enorm! Ik dacht dat ik heel relaxt zou zijn, maar ik heb nu net mijn eisprong gehad en druk geklust en moet dus nu wachten tot mijn NOD, en ik heb gewoon GEEN geduld. Ik wil NU weten of daar iets gebeurd, die twee weken worden nog erg lang op deze manier, haha. Ik probeer wel m'n zinnen te verzetten, maar nu we eenmaal er echt voor gaan merk ik ook echt wel dat ik het heeeel erg graag wil en liever gisteren dan morgen. Bizar eigenlijk he. Ik ben ook wel heel benieuwd hoe andere dames dit doen.