Starten kinderwens

Hee Dames,Leuk om jullie verhalen te kunnen volgen? Ik ben 28 jaar.. mooi huis gekocht met mijn vriend in Drenthe ? en een kindje zou ontzettend welkom zijn! Heb ovulatie testen in huis gehaald, begonnen met temperaturen enz. Deze maand begint de eerste serieuze ronde ? Succes allemaal!! 

[quote quote=10148161]Welkom moontje. Succes en hopelijk heb je snel een postieve test. Ik ben in oktober gestopt met de pil en toen na 31 dagen ongesteld geworden, 4 a 5 dagen. Merkte wel meteen dat t anders was als met de pil maar geen steken in m’n onderbuik. Voel alleen mn eisprong heel duidelijk, heb nu al 2x echt een dag steken gehad links in mn onderbuik. En zo na een dag is t weg. Wat balen zeg al die tegenslagen met negatieve testen ? Wachten duurt inderdaad lang, heel benieuwd hoe t bij ons gaat. Nu afwachten tot mn vruchtbare dagen. Nu t eenmaal zover is dat we ervoor gaan ben ik er wel veel mee bezig en denk ik er bijna de hele dag aan, was dat bij jullie ook zo?[/quote]Enorm! Ik dacht dat ik heel relaxt zou zijn, maar ik heb nu net mijn eisprong gehad en druk geklust en moet dus nu wachten tot mijn NOD, en ik heb gewoon GEEN geduld. Ik wil NU weten of daar iets gebeurd, die twee weken worden nog erg lang op deze manier, haha. Ik probeer wel m'n zinnen te verzetten, maar nu we eenmaal er echt voor gaan merk ik ook echt wel dat ik het heeeel erg graag wil en liever gisteren dan morgen. Bizar eigenlijk he. Ik ben ook wel heel benieuwd hoe andere dames dit doen. 

@ Femstra Toen ik net mn spiraaltje had laten verwijderen had ik dat ook heeeel erg, ook al kon er toen nog niks gebeuren omdat ik nog niet in mn vruchtbare dagen zat. Het was vooral de onmacht en het MOETEN wachten wat me opbrak. Inmiddels zijn we n maand verder en kan ik het beter loslaten omdat ik weet waar ik tegenaan kijk (zeker sinds gister). Je kunt je namelijk suf googlen, lijstje maken van alles, los gaan allerlei plannen en dingen maar het heeft geen zin tot je weet dat je het ergens voor doet. Googlen heeft ook niet zo veel zin omdat je als je zoekt naar symptomen enzo je toch lees wat je wilt lezen en daar maak je jezelf alleen maar gek mee. Ik ben er inmiddels mee gestopt en zoek ALS ik Google alleen nog maar naar feiten en ga niet meer alle forums af op zoek naar die ene vrouw die hetzelfde heeft of had. Ik kon hier mijn ei goed kwijt om gewoon af en toe een beetje te spuien en mee te leven met anderen.Ik had jullie vanmorgen beloofd nog een nieuwe ovulatietest te doen en jullie daarvan het resultaat te laten zien. Dit was een klassiek voorbeeld van wat ze een KNALtest noemen. Ik had de dipstick nog niet neergelegd om 3 minuten te wachten en de teststreep stond er al. Gelijk mn man maar even geappt dat ie vanavond na het werk (is rond 23.00u thuis) nog een beetje energie over moet houden om een mooie liefdesbaby proberen te maken

Leia nee ik kan hem ook niet zien jammer maar wens jullie samen een hele leuke avond! :)ja zit er aan te denken maandag pas een test te doen als ik het vol hou!! Hahah zo nieuwsgierig en onzeker wordt ik hiervan. Maar ik heb alvast ovulatie testen gehaald voor de volgende ronde ben er toch best wel zeker van dat ik niet zwanger ben ( ondanks me borsten ) zal me lichaam me wel voor de gek houden . Morgen kan ik goed weer denken weet zeker dat ik zwanger ben Haha ben beetje wispelturig per dag?? morgen is iig mijn nod volgens mijn app ( staat op 31 dagen) 28 nov ongesteld geworden 6 dagen lang nu is het morgen de 29 ste dus ben benieuwd...succes meiden!

Hoi iedereen, zou ik hier ook nog mogen mee schrijven? :)Al jaren een kinderwens alleen was de situatie er niet naar en later was mijn vriend er nog niet klaar voor. Al wel meer dan een jaar geleden gestopt met de pil en al die tijd met condooms gedaan. Is afgelopen maand geknapt precies tijdens mijn vruchtbare dagen en hoopte heel erg dat het nu gewoon zo moest zijn. Helaas nu ongesteld geworden, was ook wel erg bijzonder zou zijn geweest als nu gelukt was. Mijn vriend kwam vorige week ineens dat we nog maar 1 condoom hebben liggen als ik nu niet zwanger blijk te zijn we wel kunnen besluiten geen nieuw doosje te hoeven kopen. En kijken hoe het loopt. Oftewel die ene maakt ook niet meer uit en dat maakt dat we gaan beginnen! Nieuwe cyclus is in januari dus gaan dan echt van start. Vind het onwijs spannend maar heb er zo veel zin in! Gaan nog niet beginnen met ovulatietesten enzo, eerst eens kijken hoe het loopt.

Goedemorgen Gaai!tuurlijk mag je mee schrijven gezellig! Wel fijn dat je al een jaar van de pil af bent , nu ken je jou lichaam al goed ben je regelmatig ongesteld? Veel succes ! ??

Goedemorgen dames!Hier ook last van gevoelige borsten, maar dat wil nog niks zeggen. Gisteren bij ons nichtje en neefje op visite, zo leuk. Als je dan aan het knuffelen ben met de baby hoor ik mijn eierstokken gewoon rammelen!Pukje, ik denk er ook echt heel de dag aan, kan ook niet wachten tot het zo ver is en je eindelijk babykleertjes etc kan gaan shoppen! Precies wat Femstra schreef heb ik ook last van, het wachten duurt voor mijn gevoel zó lang! Vooral nu we echt zijn begonnen kan het niet snel genoeg gaan.Leia, spannend! Nog even wachten!MayaJamilia en Gaai, heel veel succes!

Terug
Bovenaan