Hallo Allemaal,Wat fijn dat jullie allemaal hier jullie verhaal kwijt kunnen. Ben benieuwd of het voor mij ook werkt.Ik ben 25 en mijn vriend wordt volgende week 31. Zijn nu 6,5 jaar samen en wonen 5 jaar samen. In februari heb ik mijn laatste prikpil gehad, dus eigenlijk gestopt in mei (na 6 jaar prikpil en daarvoor aantal jaar gewone pil). In het begin wel wat last gehad van ontpillen. Menstruatieklachten zijn nu ook anders dan voor het gebruik van de pil, paar dagen voor de start van de menstruatie wat gevoelige borsten nu. Op dit moment cyclus nog wat wisselend. En ook hier heel duidelijk dat je lichaam je behoorlijk voor de gek kan houden, of dat ik teveel let op dingen...Afgelopen november zijn in onze familie/vriendenkring 2 kindjes geboren. Wij zijn nu nog enthousiaster dan we al waren. Ik misschien iets te enthousiast😉Ik slik de foliumzuur tabletten van het kruidvat eigen merk.Wij zijn inmiddels in ronde 3, mijn Nod is volgende week donderdag/vrijdag. Nu al een week echt last van mijn borsten. Begon licht gevoelig en nu pijnlijk. Weet soms niet eens hoe ik snachts moet liggen. Ben benieuwd of dit een voorteken is van menstruatie of zwangerschap. Ik hoop natuurlijk het laatste. Heb mezelf voorgenomen om pas te testen een paar dagen naar de nod, wanneer menstruatie uitblijft natuurlijk. Spannend! Succes Allemaal!