Starten kinderwens

Ja mijn cyclus is vrij constant ook, meestal 28 dagen, heel soms een uitschieter naar 25 of 32. Merk ook goed aan mijn afscheiding wanneer ik in de vruchtbare periode zit dus dat is heel fijn! Is natuurlijk afwachten of het helemaal klopt maar toch.

Hallo meidenEen aantal pagina's geleden heb ik mezelf voorgesteld.Volgens mijn app moet ik woensdag ongesteld worden,nu heb ik al n paar dagen last van maagzuur zo rond de middag .Ook ben ik vorige week snachts kotsend wakker geworden en de dag daarna de hele dag lamlendig en futloos ( 2 dagen na vruchtbaarste dag)Hebben jullie dit ook gehad ? Kan t zijn dat mijn lichaam aan het ontpillen is ? Of houdt mijn lichaam mezelf voor de gek?Misschien hebben jullie goede raad haha. Fijn weekend meiden

Hallo Allemaal,Wat fijn dat jullie allemaal hier jullie verhaal kwijt kunnen. Ben benieuwd of het voor mij ook werkt.Ik ben 25 en mijn vriend wordt volgende week 31. Zijn nu 6,5 jaar samen en wonen 5 jaar samen. In februari heb ik mijn laatste prikpil gehad, dus eigenlijk gestopt in mei (na 6 jaar prikpil en daarvoor aantal jaar gewone pil). In het begin wel wat last gehad van ontpillen. Menstruatieklachten zijn nu ook anders dan voor het gebruik van de pil, paar dagen voor de start van de menstruatie wat gevoelige borsten nu. Op dit moment cyclus nog wat wisselend. En ook hier heel duidelijk dat je lichaam je behoorlijk voor de gek kan houden, of dat ik teveel let op dingen...Afgelopen november zijn in onze familie/vriendenkring 2 kindjes geboren. Wij zijn nu nog enthousiaster dan we al waren. Ik misschien iets te enthousiast;)Ik slik de foliumzuur tabletten van het kruidvat eigen merk.Wij zijn inmiddels in ronde 3, mijn Nod is volgende week donderdag/vrijdag. Nu al een week echt last van mijn borsten. Begon licht gevoelig en nu pijnlijk. Weet soms niet eens hoe ik snachts moet liggen. Ben benieuwd of dit een voorteken is van menstruatie of zwangerschap. Ik hoop natuurlijk het laatste. Heb mezelf voorgenomen om pas te testen een paar dagen naar de nod, wanneer menstruatie uitblijft natuurlijk. Spannend! Succes Allemaal!

Hallo Vennie , ik heb precies hetzelfde maar had idd voor mijn nod getest omdat ik echt overtuigd was dat ik zwanger was ( door mijn borsten) maar helaas negatieve test! Vandaag is mijn nod nog geen teken van ongesteldheid maar wil nu wel pas maandag testen als ik het nog volhoud Haha! Maar ben zo bang voor weer een nagatieve test, zit eigenlijk te wachten tot ik ongesteld wordt. Maar stiekem hoop ik natuurlijk nog op een positieve test maar ben er bang voor!  Woman wakker worden en kotsen lijkt me wel een teken van zwangerschap? Ik kan er iig niet over mee praten heb weinig zwangerschaps voor tekens of last alleen beetje van me buik ma kan leiden tot allebei en al weken pijnlijke borsten!gaai fijn dat je het zo goed aanvoelt en dat je een vrij regelmatige cyclus hebt! Dat is bij mij nog maar de vraag....#wachtenduurtlang 

Hoi iedereen die ook mee komt kletsen! Welkom Gaai en Vennie@ Loontje, 'Fijn' dat je duidelijkheid hebt. Hoeveel dagen na je NOD ben je nu uiteindelijk ongesteld geworden? En hoelang was je cyclus dan nu?@Sandra Spannend hoor en wat goed dat je zo'n geduld hebt! Ben heel benieuwd maandag. Ik hoef dus niet meer te testen dus we lopen niet meer gelijk. Jammer, maar ik gun jou je positieve test zeker ;-)@Womann Ik heb het laatste jaar spiraaltje gehad dus heb weinig verstand van ontpillen helaas... Al lees ik wel op veel plekken terug dat de signalen heel erg kunnen mixen qua ongesteldheid/ontpillen/zwangerschap. Geduld hebben en testen is de enige manier om zeker te weten!Ik had vandaag een minder positieve ovulatietest en mijn buikpijn/steken zijn ook minder. Waarschijnlijk dus vannacht of vanmorgen vroeg mijn eisprong gehad. Vanavond nog een goeie poging doen om het af te sluiten voor t geval m'n ei 24 uur leeft. Zo niet dan was er in ieder geval een voorraadje zwemmers aanwezig van 1 dag voor de ovulatie en de dag van ovulatie. Zou toch goed moeten zijn zou je zeggen hè?! Nu nog 2 weken geduld. Ik ben benieuwd hoe lang ik t volhou voordat ik hier weer kom klagen haha

Terug
Bovenaan