Leia ik ga ook oudjaarsdag testen nogmaals! Ik heb vandaag de dokter proberen te bellen om te vragen of ik ook last van mijn borsten kan hebben door het stoppen van spiraal want ze doen echt wel erg zeer! Maar is de dokter pas as maandag geopend ! Balen dus. Maar ik wacht maar geduldigd af tot as maandag of ik dan ongesteld ben zo niet dan een nieuwe test , geduld hebben is zo lastig maar ik ben 26 november voor het eerst ongesteld geweest en dat 5 dagen lang dus wacht maar af. @loontje ik snap je heel goed succes ! En begrijpelijk maar voor mij is dit juist een fijne uitlaatklep. @cherryberry, inderdaad erg spannend he! Ik sliep er vannacht gewoon slecht door en had echt het gevoel dat ik zwanger was denk ga uit bed en testen maar helaas Haha! Maar jij had dat ook waar had je last van? En werdt je veel dagen na nod ongesteld? Het lastige van mij is dus dat ik echt geen idee heb hoelang mijn cyclus is en of ik op de “juiste” dagen geklust heb dus verwachte er ook niet teveel van tot mijn borsten enorm zeer gingen doen. Maar ja nu de onzekerheid hoop dat ik snel ongesteld wordt of alsnog een positieve test snel krijg! Spannend! @lindax oké balen! wel spannend he , voor jou de zelfde vraag wat voelde jij precies allemaal? Had je ook last van je borsten? @leia Woow wat spannend! Dat is inderdaad een teken van vruchtbaren dagen gek wat je lichaam allemaal kan doen. Houd ons op de hoogte spannend! Misschien toch zwanger?🙂