@cherryberry mijn NOD is 31 dec. Mijn vorige cyclus was 26 dagen. Daarna was ik 7 dagen heel heftig ongesteld. Dat had ik voor ik 12 jaar geleden met de pil begon ook altijd. Hoop dat mijn cyclus op 26 dagen blijft. Nou ja.... eigenlijk hoop ik natuurlijk helemaal niet ongesteld te worden. ?@san-dra Vorige ronde had ik eerst hele rommelige darmen. Daarna kreeg ik er vlagen van misselijkheid bij. Soms ook echt duizelig. Mijn reuk leek veel sterker en smaak was anders. Ik had geen last van mijn borsten. Dat heb ik eigenlijk nooit, ook niet tijdens mijn menstruatie. Ik heb met de kerstdagen wel gewoon een wijntje gedronken. Tijdens het gourmetten wel mijn eten wat langer laten doorbakken.Ik kreeg vorig weekend trouwens ineens last van mijn buik. Dacht gelijk, zou dit wat zijn? Maar het was een klein buikgriepje denk ik. Wel een buikgriepje van maar 1 dag. Heel misselijk, moest bijna overgeven. En mijn ontlasting was heel dun. Blijf toch nog steeds hopen dat die buikpijn ergens anders vandaan kwam.