Starten kinderwens

Heel herkenbaar. Eerste ronde voelde ik ook van alles. Nu in de tweede ronde eigenlijk niks. Alleen wat rugpijn eigenlijk.Vandaag alvast een testje gedaan, maar helaas negatief. Zondag weer proberen als mijn menstruatie uitblijft. Wachten duurt echt lang...

Oké..... Hier is iets raars gebeurd.Ik had vanmorgen wat eiwitachtig slijm en toen ging er een belletje rinkelen dat je dat hebt in je vruchtbare dagen.Dus ik vanmiddag (voor de zekerheid) maar een ovulatietest gedaan. 3x raden. Die was dus hartstikke positief. Ik begrijp er niks van.Vanavond maar aan de slag dus en morgen voor de zekerheid maar een nieuwe vroege zwangerschapstest doen (want eisprongtesten kunnen ook bij zwangerschap positief uitvallen) en als die negatief is dan heb ik eerder misschien wel een vals positieve ovulatietest gehad. We hopen op het beste!!Anyway, ik hou jullie op de hoogte.

Leia ik ga ook oudjaarsdag testen nogmaals! Ik heb vandaag de dokter proberen te bellen om te vragen of ik ook last van mijn borsten kan hebben door het stoppen van spiraal want ze doen echt wel erg zeer! Maar is de dokter pas as maandag geopend ! Balen dus. Maar ik wacht maar geduldigd af tot as maandag of ik dan ongesteld ben zo niet dan een nieuwe test , geduld hebben is zo lastig maar ik ben 26 november voor het eerst ongesteld geweest en dat 5 dagen lang dus wacht maar af. @loontje ik snap je heel goed succes ! En begrijpelijk maar voor mij is dit juist een fijne uitlaatklep. @cherryberry, inderdaad erg spannend he! Ik sliep er vannacht gewoon slecht door en had echt het gevoel dat ik zwanger was denk ga uit bed en testen maar helaas Haha! Maar jij had dat ook waar had je last van? En werdt je veel dagen na nod ongesteld? Het lastige van mij is dus dat ik echt geen idee heb hoelang mijn cyclus is en of ik op de “juiste” dagen geklust heb dus verwachte er ook niet teveel van tot mijn borsten enorm zeer gingen doen.  Maar ja nu de onzekerheid hoop dat ik snel ongesteld wordt of alsnog een positieve test snel krijg! Spannend! @lindax oké balen! wel spannend he , voor jou de zelfde vraag wat voelde jij precies allemaal? Had je ook last van je borsten? @leia Woow wat spannend! Dat is inderdaad een teken van vruchtbaren dagen gek wat je lichaam allemaal kan doen. Houd ons op de hoogte spannend! Misschien toch zwanger?:)

San-dra Mijn eerste cyclus van 33 dagen. Tussen ovulatie en ongesteld worden 14 dagen. Duurde toen 4 dagen.  Maar daarvoor had ik echt allerlei symptomen van zwanger zijn. Oa misselijk  enzo en steken en ijzer smaak in de mond en hoofdpijn. Maar denk dat dit bij ontpillen hoorde..Maar nu duurt het wel lang.. en dan met die stijgende temp..Van t weekend cb test  (tot nu tod action).Had net ovulatie test gedaan en heeel licht streepje.  Maarja dat zou gek zijj icm met die temp curve. Dus mss dat die posi is ivm zwanger?? Als ik 2 jan nog steeds niks weet dan bel ik de dokter om bloed te prikken..

Cherryberry Ja idd snap ik ik hoop dat je zwanger bent! Ik had me voorgenomen als een goedkopere test zegt zwanger dan cb te gebruiken maar ik snap je helemaal gek wordt je van dat wachten he! ?

@cherryberry mijn NOD is 31 dec. Mijn vorige cyclus was 26 dagen. Daarna was ik 7 dagen heel heftig ongesteld. Dat had ik voor ik 12 jaar geleden met de pil begon ook altijd. Hoop dat mijn cyclus op 26 dagen blijft. Nou ja.... eigenlijk hoop ik natuurlijk helemaal niet ongesteld te worden. ?@san-dra Vorige ronde had ik eerst hele rommelige darmen. Daarna kreeg ik er vlagen van misselijkheid bij. Soms ook echt duizelig. Mijn reuk leek veel sterker en smaak was anders. Ik had geen last van mijn borsten. Dat heb ik eigenlijk nooit, ook niet tijdens mijn menstruatie.  Ik heb met de kerstdagen wel gewoon een wijntje gedronken. Tijdens het gourmetten wel mijn eten wat langer laten doorbakken.Ik kreeg vorig weekend trouwens ineens last van mijn buik. Dacht gelijk, zou dit wat zijn? Maar het was een klein buikgriepje denk ik. Wel een buikgriepje van maar 1 dag. Heel misselijk, moest bijna overgeven. En mijn ontlasting was heel dun. Blijf toch nog steeds hopen dat die buikpijn ergens anders vandaan kwam.

Terug
Bovenaan