Starten kinderwens

Hallo allemaal, Mijn vriend en ik zijn allebei 26 jaar. 6.5jr samen, en wonen 4 jaar samen. Afgelopen zomer hebben wij besloten, om in december te stoppen met de pil. Ik slikte de pil vanaf mijn 15e, dus ik vind het best spannend om te zien hoelang het duurt voordat mijn hormonen weer in balans zijn. Op 13 december slikte ik mijn laatste pil, en probeer het nu rustig af te wachten. Toch merk ik dat ik er erg mee bezig ben, wat ik me voorgenomen had niet te doen. Zoals ik hier eerder al las, Als je eenmaal stopt, wil je het liefst dat het gelijk lukt. Na 4 dagen ongesteld te zijn geweest ( 18 tot 21 dec.), had ik maandag 24 dec helder bloedverlies. Ik vraag me af of dat een ontpil verschijnsel is. Ik heb nu erg last van steken in mn onderbuik, wat ik nog nooit zo heb gevoeld. Ik hoop dat we allemaal snel positief nieuws zullen hebben, en ben blij om hier vragen te kunnen stellen  en ervaringen kunnen delen. Groetjes Moontje

Hallo allemaal,  Mijn vriend en ik zijn allebei 26 jaar. 6.5jr samen, en wonen 4 jaar samen. Afgelopen zomer hebben wij besloten, om in december te stoppen met de pil. Ik slikte de pil vanaf mijn 15e, dus ik vind het best spannend om te zien hoelang het duurt voordat mijn hormonen weer in balans zijn.  Op 13 december slikte ik mijn laatste pil, en probeer het nu rustig af te wachten. Toch merk ik dat ik er erg mee bezig ben, wat ik me voorgenomen had niet te doen. Zoals ik hier eerder al las, Als je eenmaal stopt, wil je het liefst dat het gelijk lukt.  Na 4 dagen ongesteld te zijn geweest ( 18 tot 21 dec.), had ik maandag 24 dec helder bloedverlies. Ik vraag me af of dat een ontpil verschijnsel is. Ik heb nu erg last van steken in mn onderbuik, wat ik nog nooit zo heb gevoeld.  Ik hoop dat we allemaal snel positief nieuws zullen hebben, en ben blij om hier vragen te kunnen stellen  en ervaringen kunnen delen.  Groetjes Moontje

Welkom moontje. Succes en hopelijk heb je snel een postieve test.Ik ben in oktober gestopt met de pil en toen na 31 dagen ongesteld geworden, 4 a 5 dagen. Merkte wel meteen dat t anders was als met de pil maar geen steken in m'n onderbuik. Voel alleen mn eisprong heel duidelijk, heb nu al 2x echt een dag steken gehad links in mn onderbuik. En zo na een dag is t weg.  Wat balen zeg al die tegenslagen met negatieve testen :(Wachten duurt inderdaad lang, heel benieuwd hoe t bij ons gaat. Nu afwachten tot mn vruchtbare dagen.  Nu t eenmaal zover is dat we ervoor gaan ben ik er wel veel mee bezig en denk ik er bijna de hele dag aan, was dat bij jullie ook zo? 

Hallo allemaal,Mijn man en ik hebben ook een kinderwens! Ik ben 23 en mijn man is 25. We zijn 10 jaar samen (Ja, echt vanaf de middelbare school!), zijn dit jaar getrouwd en wonen bijna 2 jaar samen. Ik ben vorig jaar december gestopt met de pil omdat ik geen hormonen meer wilde slikken.Deze maand voor het eerst echt geprobeerd. Ik heb ovulatietesten gedaan en maandag de 24e was mijn ovulatie. Nu is het afwachten! Mijn NOD is 7 januari.Ik lees al een tijdje verschillende topics en besloot om zelf ook mee te willen schrijven zodat we samen de spanning en ervaringen kunnen delen.Ik hoop dat 2019 voor ons allemaal het jaar mag zijn waarin we een kindje mogen krijgen!

Leia ik blijf denk ik gewoon hier, vind het wel gezellig :) ben niet altijd even actief (wintersport voor de deur) en wil er niet te veel mee bezig zijn maar vind het fijn om te weten dat anderen hetzelfde doormaken. Ben ook benieuwd voor jullie of er straks positieve testen uitkomen!Ik had ook super gevoelige en pijnlijke borsten San-dra. Zeker een week! Zei dus niks ? maar wie weet!Ik had nu na 12 jaar aan de pil een cyclus van 31 dagen. Ben ik niet ontevreden mee eigenlijk. Vooral die laatste week voor/als je ongesteld moet worden vond ik lastig. Je weet gewoon niet waar je rekening mee moet houden. En met kerst is al helemaal een drama ? als ik dat geweten had was ik een maand later gestopt ?

Welkom mootje! Leuk dat je mee Komt schrijven En praten veel geluk en hopelijk mag het snel lukken :)linda jammer dat het niets wil zeggen. Heb namelijk nooit last van me borsten die pijn in me zijkanten doet echt zeer! :eek: maar ik ga daarvoor ook even op verder onderzoek uit vind het geen fijne plek als ik gewoon ongesteld wordt en niet zwanger ben om daar pijn te hebben wat ik niet herken . Maar miss houd me lichaam me voor de gek? HahaPukje jij oook welkom! En nee is zeker niet gek ik denk er ook heel de dag aan! Ik werk ook nog is met kindjes en babys dus wil super graag dat ik zelf zon wondertje krijg ?? net als jullie allemaal! Je merkt ook echt dat het wondertjes zijn!! Zo bijzonder ! Hopelijk is het ons allemaal ge gunt in 2019.Wat idem ook al schrijft ! Jij ook welkom en leuk dat jullie ook je ervaring en spanningen komen delen :) good luck!Balen Rowan dat het niks kan zeggen. Je wordt er gek van!!!! Hahah hopelijk snel duidelijkheid of ongesteld of liever nog zwanger !! Fijne vakantie !  

Welkom moontje  en idem!Fijn dat jullie ook mee komen schrijven en lezen. @rowan gezellig dat je blijft mee lezen. En natuurlijk moet je met wintersport het forum even op n laag pitje zetten ;-) Ik heb vanmorgen voor de zekerheid n test gedaan maar die was negatief. Had ik ook wel verwacht. Ik voel nu wel echt heel duidelijk symptomen van m'n eisprong dus ik denk dat die test van gister toch echt goed het gezeten.  Vanmiddag even herhalen om te kijken of ik mn piek al voorbij ben. Gisteravond wel seks gehad en daarna heel braaf nog even blijven liggen haha.  NOD is nu verplaatst naar 12 januari, dus nog even twee weekjes hopen en duimen.  Ik ga in ieder geval wel met een hoopvol gevoel het nieuwe jaar in!@san-dra ga je nog steeds testen zondag of maandag ??

Terug
Bovenaan