Starten kinderwens

Spannend Lindax! Maar een streep is een streep inderdaad dus waarschijnlijk is het wel zo!! Gefeliciteerd! Fijn dat je nu niet meer hoef te wachten Loontje, iniedergeval een beetje duidelijkheid!Ik werd gisteren gebeld door de zus van mijn man, ze heeft al 2 kindjes die nu al wat groter zijn en wilde het babybedje weg doen omdat ze het toch niet meer gaat gebruiken. Toen vroeg ze of wij het misschien wilde hebben alvast voor ooit haha. Bij ons weet niemand dat wij aan het proberen zijn. Hebben jullie het aan mensen verteld? Drinken jullie morgen met oud en nieuw een wijntje (of iets anders)?En wat doen jullie om jezelf af te leiden van het wachten? Vooral nu we vakantie hebben is er minder afleiding waardoor ik er echt heel de dag aan denk, vooral savonds!Hopelijk vliegen de komende dagen voorbij!

O nog een vraag: houden jullie al rekening met een mogelijke zwangerschap/bevalling volgend jaar? Ik ben wel aan het kijken om over te stappen met mijn zorgverzekering.

Hoi allemaal,Ik zou graag met jullie meepraten ? Ik ben 27 jaar, 4 jaar samen met mijn vriend Mike (32) en sinds eind augustus gestopt met de pil! Mijn cyclussen zijn een drama, eerste keer 40 dagen, tweede keer 53 dagen en zit nu in de derde ronde.. vreselijk! @lindax ik zie ook duidelijk een streepje!! Gefeliciteerd!!Leuk om hier zo met iedereen de frustraties en hopelijk het vele goede nieuws te kunnen delen! Bij ons weet ook niemand dat we het aan het proberen zijn ?

Linda! Een streep van harte gefeliciteerd!! en dames ben net ongesteld geworden. Ik ben echt slecht hierin was 28 nov ongesteld en nu 30 dec dus cyclus van 32 dagen? Hoe ga ik dat nu tellen voor de volgende ronde? Kan morgen wel met een gerust hart wijntjes drinken! Al was ik natuurlijk liever zwanger maar dat was ook wel heel toevallig geweest als dat meteen gelukt was. Linda ben zo blij voor je geniet er alvast voorzichtig van! Wat kan je lichaam je voor de gek houden heb zelfs nu nog last van mijn borsten. Liefs 

Hier net zo hoe moet ik het nu berekenen ? Nu eerste cylcus 40 dagen dus normaal zou ik naar de berekening 24 januari mijn eisprong hebben maar naar een berekening van 28 dagen 12 januari?? Wat moet ik doen of gewoon zorgen dat ik dus sowiezo die dagen men vriend even verleid ???

San-dra en Loontje, je zou ovulatietesten kunnen proberen. Die van Action zijn niet duur en ik zag het daar afgelopen maand het streepje oplopen tot er echt een donkere streep was, dit was 2 dagen later dan mijn ovulatie volgens de app. We hebben het sowieso om de dag gedaan maar extra op de piekdag.

Bedankt allemaal!!@Loontje ronde 2 pas. Dus had het echt nog niet verwacht. Vind het echt nog heel onwerkelijk. Nu maar even een hele goede smoes verzinnen waarom ik morgen helemaal niet drink. Ik dronk de afgelopen weken gewoon af en toe een wijntje, dus dat viel niet zo op.We hebben morgen een feestje bij mijn beste vriendin. Net met mn vriend afgesproken dat als mn test morgen duidelijker is, ik haar alvast mag inlichten. Kan ze me mooi even helpen door mijn glas leeg te drinken.?

Echt fijn om hier mee te lezen.Heb nu eindelijk een dik lijntje bij de ovulatie test. Heb maar een 2e gedaan want voelt zo onwerkelijk na iets van 17 testen met een heel dun lijntje. Zit al op dag 52 van mijn cyclus na dat ik ongesteld ben geworden na meer dan een half jaar. Maar gaan gewoon klussen en dan afwachten.Heb al wel een doorverwijzen van de dokter voor de gynaecoloog.  

Terug
Bovenaan