Starten kinderwens

[quote quote=10143073]Het kan alles zijn, een innestelbloeding als je een latere eisprong hebt gehad of gewoon een lichte menstruatie. Je zou kunnen wachten of het verder doorzet of tot je andere symptomen erbij krijgt, maar zeker weten doe je het pas als je test helaas. En als je besluit te testen zou ik wel even een paar dagen wachten tot na je vermoedelijke innestelling want dan zitten er pas genoeg hormonen in je urine om daadwerkelijk positief te kunnen testen. In ieder geval heel veel succes en laat het even weten wat het geworden is![/quote]
Bedankt voor je reactie! Ja ik heb nu bedacht dat ik zondag weer ga testen. We zien wel. Ik laat het in ieder geval wel weten.
Gek hè zoveel verschillende symptomen en zoveel verschillende dingen die het kunnen zijn. Er zit helaas geen vlaggetje bij met 'hallo ik ben je menstruatie' hahaha. Als de test van zondag nou negatief is dan zal t toch wel menstruatie zijn geweest en ga ik vrolijk verder met mijn ovulatietesten. Ben door dit gebeuren nu wel soort van bang dat ik mn eisprong ga missen en dat we weer een ronde overslaan. Nou jaaa meten in weten zeg ze hè dus daar neem ik dan maar even de tijd voor.

Hier ook aan de foliumzuur direct al bij besluit stoppen met pil. Ik slik davitamon compleet mama met visolie en extra vitaminen werd mij aangeraden:) 

Haha rowan.. Ik denk dat we stiekem allemaal hopen dat het in een keer raak is.
En loontje vond jij het aan het begin ook niet enorme joekels die pillen? Ik wen er nu aan, maar die heb ik ook.
Vandaag voor het eerst het bed ingedoken met mijn vriend nadat ik gestopt ben met de pil. Vond het aan het begin ff een beetje raar ?. Maar zal vast snel genoeg wennen.
Ben toch maar begonnen met de ovulatietesten van de action. Krijg ik iets meer inzicht.

@dropsleutel jaaa jeetje echt grote pillen ik denk hoe krijg ik dat weg maar nu al met de 3 strip bezig en gaat al soepeler hahahah

Hoi meiden, 
Leuk dit onderwerp.
Mijn vriend en ik zijn allebei 26 jaar, 12 jaar bij elkaar en wonen nu bijna 5 jaar samen.
Vorige maand ben ik gestopt met de pil. Bij mij was de wens er al langer maar mijn vriend was er nog niet aan toe. Nu begon hij er zelf over en vond ik het ineens toch best wel heel spannend.
Ik ben gelijk foliumzuur met vitamine D van Davitamon gaan slikken en een app gaan bijhouden. Voelde na 3 weken echt al symptomen. Was misselijk, heel moe, rommelende darmen, zere onderrug.. Maar werd na een cyclus van 26 dagen gewoon ongesteld. Wat kan je lichaam je voor de gek houden zeg... Had al 2 early testen gedaan.
Wel blij dat mijn eerste echte menstruatie al na 26 dagen kwam. Menstruatie was wel heftig en duurde 7 dagen.
Probeer nu wat relaxter ronde 2 in te gaan. NOD is 31 december en probeer niet eerder te gaan testen. Maar ja, dat zeg ik nu...
Hoe gaan jullie om met eten en alcohol tijdens de kerstdagen? Nu blijkt dat ik niet zwanger ben denk ik dat ik gewoon een wijntje drink. Sommige zeggen "ach joh, kan geen kwaad die eerste paar weken. Er is nog geen bloedband." Maar ik lees overal dat het juist wel kwaad kan. Ben niet van plan om veel te gaan drinken hoor, maar wil geen argwaan kweken. Roken ben ik sowieso al mee gestopt 2 a 3 maanden geleden.
Hopen op veel positieve testen hier!?

Zolang ik nog niet zwanger ben drink ik wel een wijntje bij gelegenheden en eet ik filet american. Als je straks zwanger bent mag dat allemaal niet dus neem ik het er nog even van. Als ik weet dat ik zwanger ben, stop ik wel gelijk uiteraard!
Ja je lichaam kan je goed voor de gek houden zeg!
Ik zie ook op tegen die joekels die je dagelijks moet innemen:p ben geen held met pillen, maar we overleven het wel weer. We doen het voor een goed doel :)
Ja zonder pil of iets seks te hebben lijkt mij ook wel apart. Want je doet t normaal altijd veilig.

Ik heb de mijne bij de apotheek gehaald, gewoon een simpel doosje met 90 kleine foliumzuur tabletjes. Geen joekels.
Ik vroeg nog of er verschil in zat maar ze zei mij van niet, juist dat ik deze beter kon nemen omdat het er meer waren voor minder geld en je het sowieso de eerste 3 maanden moest slikken.

Terug
Bovenaan