Starten kinderwens

Is het niet zo, doordat je een vruchtbare periode hebt, je meerdere dagen positief test op ovulatie test maar daarin wel een piek hebt?? Ik heb ze nog niet gebruikt maar wanneer deze ronde weer niet raak is, hebben we besloten het wel te gaan gebruiken. Vooral omdat ik zo onregelmatig ben, is het helemaal lastig uit kiemen!! De reden daarvoor is dat we er gewoon niet te veel mee bezig willen zijn.. en ja, dat ben je inderdaad toch wel. Ben zelfs af en toe al aan t kijken naar leuke spullen?ik ben wel van plan mijn zorgverzekering nog gouw even op te schroeven, hoop toch wel dat de kleine spruit zich binnen een paar maanden gaat aankondigen!!

Wat gaaf Linda! Ik zie ook een heel licht streepje.Balen Sandra, maar ik snap het helemaal van die wijntjes. Is een beter gevoel als je ongesteld bent. Die onzekerheid de hele tijd...En welkom nieuwe dames!Ik ben wel van zorgverzekering gewisseld vanwege de geplande zwangerschap. Ook omdat ik via mijn werk korting krijg bij zilveren kruis maar ik lees hier op het forum positieve dingen over de 2 sterren module. Ik had fbto en vergoedt bar weinig. Ik vond het wel echt een lastig gepuzzel maar ik denk dat ik de goeie beslissing heb gemaakt. Hopen dat 2019 het jaar wordt waarin het allemaal werkelijkheid mag worden! Fijne jaarwisseling allemaal morgen!

Leia, wij zijn pas 1 ronde bezig en hebben toen ovulatietesten gebruikt van Action en zag wel opbouw naar de piek, de dag erna was hij bij mij echt al een stuk minder gewoon licht dus daarna ben ik gestopt. Ik weet niet of het per merk verschilt?Vandaag van zorgverzekering veranderd! Hoop dat het snel raak is.

Nog steeds geen knaltest, maar beide testen zijn wel positief!!!Super blij hier!!! Ga er nu gewoon even van genieten en test woensdag nog even om te kijken of hij donkerder wordt. Bel ik daarna de verloskundige.Heb inmiddels echt krampen in mijn buik. Heb sinds een week ook puistjes in mijn hals. Heel gek, nooit gehad. Maar dat zullen de hormonen wel zijn.

Gefeliciteerd Linda!! Geniet ervan! Wat een mooi uiteinde van het jaar! Fijne jaarwisseling allemaal ?  

Wat super! Gefeliciteerd Linda.Ik had gisteren een positieve ovulatie test die hebben geklust. Maar nu is die vandaag nog donkerder maar ze zeggen dat om de dag klussen beter is. Wat zouden jullie doen? Ben bang dat die morgen lichter is.

Terug
Bovenaan