Starten kinderwens

RosieDeJong, ik gebruik de ovulatietesten van sensitest. Ik begon met de dipstick, dat vond ik best een gedoe, dus heb uiteindelijk die andere gedaan. Werken prima, maar heb geen vergelijkingsmateriaal.Loontje, ja ik blijf meestal even liggen. Maar de neiging is er om inderdaad direct naar de wc te rennen, haha!Anomi, ja ik denk donderdag, misschien zelfs vrijdag. Ik droomde vannacht dat ik bij de dokter was en die zei dat ik nooit zwanger kan worden, omdat ik geen eierstokken heb. Ik werd echt super verdrietig wakker! Voor wat betreft het gebruik van de ovulatietesten. Ik heb het wel met mn vriend gedeeld en we gaan er met wat humor mee om, zodat het leuk blijft. "Nou, je mag er weer op vandaag, schat", dat betekent eigenlijk gewoon dat de ovulatietest positief is. Maar wij hebben sowieso nog vaak seks, ook als ik niet in mijn vruchtbare periode zit.

Ben benieuwd hoe het zich de komende periode uitpakt kwa hormonen na het stoppen met de pil. Denk dat het er alleen maar beter van zal worden.. vraag me af of mijn menstruatiepijn minder zal zijn, gezien ik endometriose heb. Maar je weet het nooit! Blijf positief. 

Ja ik moet je zeggen dat ik normaal ook altijd gelijk na de wc ga, wanneer we het gedaan hebben. Maar laatst bleef ik wel even liggen whahaha.. 

Ja ik gebruik de sensitest, maar denk dat ik er maar even mee stop. Eerst maar eens goed ongesteld worden. Tenzij het dan toevallig wel gelukt is, maar daar ga ik niet vanuit. 

@Rosie heftig die miskramen maar super dat je je levensstijl hebt aangepast! 

Leuk dat er weer een aantal zijn aangesloten! 

Dankjewel voor jullie antwoorden! @Anomi- de eerste miskraam heel vroeg rond de 5/6 weken, ik slikte medicatie destijds dus ik wijt die miskraam daaraan. Daardoor ook makkelijker te verwerken als vette pech. Tweede miskraam was moeilijker rond 8 weken en hartbeweging gezien, de reden daarvan durf ik niet te zeggen. Misschien twee keer toevallig pech, misschien ook niet de toekomst zal het leren. @loontje de keren dat ik zwanger ben geworden ben ik blijven liggen(onbewust destijds) of het echt werkt weet ik natuurlijk niet, maar lekker met je benen omhoog er iets grappigs van maken samen met je partner! 

Ik las trouwens op een ander forum positieve ervaringen met het glijmiddel Conceive Plus tijdens de ovulatie. Daar zit magnesium en calcium in wat bevordelijk schijnt te zijn voor het sperma. Ik heb er geen ervaringen mee, maar wie weet een leuke tip voor degene die hard aan het oefenen zijn! 

Hoi allemaal!Ik ben 28 en na 15 jaar pil sinds half december gestopt. over ongeveer anderhalve week zal ik ongesteld moeten worden, dus ben heel benieuwd of dat ook gaat gebeuren of dat het misschien zelfs al wel raak kan zijn...Ik merk dat ik het lastig vind om tussen de ovulatie en ongesteldheid niet met je zwangerschapswens bezig te zijn. vraag me toch telkens af of het al zo ver kan zijn. met name omdat ik zoveel veranderingen in mijn lichaam voel, sinds het stoppen met de pil. Ik heb nu een ruime week last van hele gevoelige tepels. Maar al die klachten horen bij zowel ongesteldheid als zwangerschap, dus voorlopig nog even spannend. Wat zijn jullie 'symptonen' sinds het stoppen met de pil? Groetjes!

Eigenlijk van het ontpillen vrij weinig last gehad. Merkte dat ik me een stuk beter voelde zonder pil. Met de pil leek alles zo oppervlakkig.  Vraagje, ik zou zaterdag mn eisprong moeten hebben na een cyclus van 34 dagen? Ervanuit gaande dat dat nu weer ongeveer zo is.  Eerste keer was 31 dagen en tweede keer 34. Merk alleen nog weinig veranderingen van afscheiding. Is dat normaal of hoe was dat bij jullie? Of ben ik gewoon nog te vroeg. Vorige cyclus dacht ik mn eisprong te voelen. 

Hallo allemaal!Ben even 3 daagjes weggeweest en had gelijk 3 pagina's om terug te lezen haha.Ik heb de ovulatietesten van sensitest gebruikt en ter controle die van de action. Gaven allebei zelfde resultaat. Betrouwbaar resultaat. Toen 4 dagen achter elkaar seks gehad en idd even een kwartiertje met een kussen onder mn billen blijven liggen. Inmiddels heb ik vanmorgen 2 dagen voor mijn NOD positief getest!!! Hartstikke zwanger. Heel gek om dat zo te schrijven hahahaIk heb getest met een 6 dagen voor NOD test van sensitest die ik dus 2 dagen voor NOD heb gebruikt. 5 minuten later 2 hele duidelijke strepen. Ga zaterdag een CB digitale test doen met wekenindicator en maandag gaan we het mijn ouders vertellen. Heel spannend allemaal.Wel fijn dat ik nu al mijn kwaaltjes kan plaatsen. Ben de afgelopen nacht echt heel ziek geweest, spugen, spierpijn, zere borsten alles er op en er aan. Ik zei tegen mij man: Als dit niet door een zwangerschap komt, dan weet ik het niet meer. En ja hoor paar uur later positieve test in handen. Ongelooflijk..Ik geloof wel dat wij met dank aan de ovulatietesten gelijk de eerste ronde zwanger zijn. Dus ik ben groot voorstander!

Terug
Bovenaan