Starten kinderwens

@leia GEFELICITEERD!!!??? Echt bizar gevoel lijkt mij! Fijn dat het zo snel ook gelukt is, want dat is altijd weer afwachten. Ga je mee doen aan moeders voor moeders? Wanneer was je gestopt met anticonceptie ?

Ik heb eind november mijn spiraaltje laten verwijderen en toen de 10e december denk ik mijn eerste menstruatie gehad. Maar omdat ik ovulatietesten heb gedaan weet ik vrij zeker wanneer de bevruchting is geweest dus nu 3w5d zwanger.Ik heb toevallig net een mailtje gestuurd naar de contactpersoon hier. Ik werk onregelmatig dus weet niet zo goed of ik wel geschikt ben door dat programma. Zou het anders wel graag willen!! Ik neem even een paar daagjes tijd om het allemaal te laten bezinken. Ik zal zaterdag een foto'tje uploaden van mijn CB test.Succes iedereen de komende dagen met testen, wachten en alles!@Linda & Vennie hoe gaat t met jullie?

@Leia wouuuuw gefeliciteerd!!!! Echt super super leuk, en heel snel gelukt! Toch wel handig om ovulatietesten te gebruiken blijkt dan wel haha. Jammer al vroeg in je zwangerschap zo misselijk, hoe voel je je nu verder? En ook al n idee hoe jullie het gaan vertellen?

@leia wat super, gelijk de eerste ronde! Gefeliciteerd!! Ik hoop dat de misselijkheid een beetje wegtrekt en dat je een prachtige zwangerschap mag hebben! Hebben jullie samen getest of heb je je man verrast? Ik blijf ook meestal 10 minuutjes na het klussen liggen. 

Hee meiden ik plaats niet veel meer maar lees mee met jullie verhalen! @leia van harte gefeliciteeerd meis!! Toch die ovutesten he ik zou ze iedereen aanraden!!Heel veel plezier in je zwangerschap! Wanneer ga je de verloskundige bellen?Ik heb maandag mn eerste echo en gisteren aangemeld voor moeders voor moeders en die komen maandag ook langs!

Hey Leia,Ja gaat best goed hier. Ik ben mijn misselijkheid goed voor nu door crackers te eten. Slaap wel onrustig, gevoelige borsten en mijn darmen rommelen enorm. Maar als t zo blijft dan teken ik ervoor.Nu wachten  tot 28 januari, dan de eerste echo. Duurt nog zo lang. Jij al gebeld?Zit je trouwens ook al in de FB groep uitgerekend september? Weet soms niet zo goed wie wie is daar.?

Terug
Bovenaan