Starten kinderwens

[quote quote=10151841]Hoeveel dagen zit er trouwens bij jullie tussen je laatste ongesteldheidsdag en je ovulatie?[/quote]Bij mij tussen de 12-14 dagen. 

MagicOne, ik ben sinds 4 maanden gestopt met de pil en mijn cyclus was gelijk tussen de 22 en 25 dagen. Het zou eigenlijk te mooi zijn om waar te zijn. Ben dan ook bang dat dit inderdaad een langere cyclus wordt. Ik heb wel ovulatietesten gedaan en de piek was duidelijk op 27 december. 

Ja je zou ergens denken dat het dan raak is, maar aan de andere kant wel raar dat het dan op een test niet te zien is .. spannend. Voel je normaals gesproken ook je menstruatie aankomen en merk je daar nu iets van?

Ja, ik merk het normaal aan mn humeur en mn lijf dat ik ongesteld moet worden. Heb dan echt last van pijnlijke krampen en hoofdpijn. Ik heb nu totaal geen klachten. In principe moet de menstruatie 14 dagen na de ovulatie plaatsvinden. Dus dat is donderdag.

Hi ladies.Ik was vanmorgen even bij de action en zat zo in twijfel om toch ovulatietesten te kopen maar toch niet gedaan puur omdat we het eigenlijk gewoon zo eerst willen proberen zonder zulke dingen. Maar hier iemand van de dames die ervaring hebben met action ovulatietesten ??Liefs

@Lenamar donderdag nog een testje wagen? Ja indd heb gelezen tussen de 14-16 dagen moet je dan wel ongesteld worden indd. Dan duurt wachten lang he.. 

Wat zijn trouwens jullie ervaringen met "ontpillen"? Ik had veel hoofdpijn en beetje onrustige huid verder merk ik niet zoveel volgens mij tot nu toe.

@MagicOne, ik merkte dat ik minder stemmingswisselingen had een aantal maanden nadat ik was gestopt met de pil. Ik kon me soms echt opeens verdrietig of boos voelen toen ik aan de pil was, dit is daarna echt een stuk minder geworden. Ik zit echt beter in mijn vel. Verder geen echte symptomen. @Loontje wij hebben de ovulatietesten van Action gebruikt. Ze werken prima, ik zag het streepje van heel licht naar echt een donkere streep oplopen in 5 dagen. Verder heb ik geen vergelijkingsmateriaal dus voor nu prima. Als ze op zijn (na deze ronde, mits we niet zwanger zijn natuurlijk) ga ik online bestellen. Wij zijn in september 2018 getrouwd, omdat we beide graag wilde trouwen. Het was een prachtige dag en een geweldig mooie huwelijksreis. Ik zou het zo nog een keer doen!   

Terug
Bovenaan