Starten kinderwens

Jaa klopt wat je zegt ananasss.
Had ook elke keer een heel licht streepje. En 2 keer een dikke zoals de controle streep. Dan is die pas positief. 

Dus doortesten zeg maar ??? Volgens mijn berekening en de app heb ik zaterdag mijn eisprong. Morgen nog een testje wagen dan ??

Als het een dikke streep is dan is die wel positief loontje. 
Hopen dat je binnenkort een andere positieve test hebt ?
Ik had 30 en 31dec een positieve ovulatie test dus flink geklust. Nu hopen dat dat geholpen heeft ? ben alleen sinds ik gestopt ben in april met de pil niet ongesteld geweest. Ja ooit 1x maar daarna niet weer. Dus heb nog geen cyclus daarom toen ovulatie testen gaan doen in de hoop dat die een keer positief aan zouden geven. En dag was dus 30 en 31 dec. Nu hopen dat ondanks ik nog geen cyclus heb het wel lukt!

Okee dan test ik gewoon door sws tot dit weekend :). Of wat vervelend dat je nog niet ongesteld bent geweest. Hopelijk goed nieuws voor jullie binnenkort spannend he hihi

Spannend spannend! 
Goed om te weten van die ovulatietesten inderdaad. Zou anders ook hoop hebben haha. Fijn dat jullie het gewoon leuk kunnen houden en er niet teveel prestatiedruk om de hoek komt kijken haha!
Oef.. nog helemaal niet ongesteld nee? Dat is ook wel echt rot. Hopelijk heeft het klussen geholpen Hihi!

vraagje.. Zoals ik al heb verteld zijn mijn cyclussen lang en onregelmatig..(41 en 52). Ik zit nu op dag 43.. heb sinds een paar dagen veel buikpijn, af en toe hoofdpijn en slapen is een drama. Geen pijnlijke borsten of misselijkheid.. Testje wagen of niet?? Ik wilde eigenlijk wachten tot volgend weekend (52 dagen).. wat zouden jullie doen?

Je kunt altijd een testje wagen toch ?? Negatief probeer je over een paar dagen nog een keer. Ik ben daar zelf veel te ongeduldig voor oeps hihih
Succes! X

Oh trouwens..
Ik heb vanmiddag om 12 uur getest ovulatie alleen ik moet morgen de hele dag werken is het dan een probleem dat ik het morgenvroeg voor het werk aan doe of wanneer ik thuis kom ?? Ik zag wel dat je elke keer rond de zelfde tijd moet doen maarja dat word morgen niet :(

Terug
Bovenaan