Starten kinderwens

@Loontje, ik zou het uit je werk dan doen. Ze zeggen dat je met ovu testen beter niet met ochtendurine kan doen omdat dat te geconcentreerd is. Dat las ik toen iig in de handleiding. :) 

@Loesje, balen zeg dat je nog niet ongesteld bent geweest. Je hebt gelukkig wel een eisprong dus wie weet! 

@Anomi, test eraan wagen? Dan zit je in ieder geval ook niet meer in die onzekerheid. 

@loesjeee we zitten in hetzelfde schuitje. Hier 30 december een dikke vette streep op de ovulatie test, 31 december nog steeds een streep maar minder dan de vorige dag. 

Heb je al kwaaltjes wat wijst op een eventuele zwangerschap? 
En wanneer ga je een test doen? Zelf wilde ik het zondag doen.
ben benieuwd naar jou ervaringen! 

gebruiker10101930
nee helemaal geen kwaaltjes jij dan?
Ik zit er ook aan te denken om zondag te testen met early test van de action!

@loesjeee 
spannend, ik heb ook de early test van de action die ik zondag ga gebruiken. 
Ik vind het lastig dat ik mijn cyclus niet weet, dat maakt een datum prikken voor een test moeilijker. Maar wie weet is het zondag raak.
ik heb een aantal kwaaltjes: druk in mijn onderbuik, gespannen borsten, hoofdpijn en vermoeidheid. Het kan natuurlijk ook aan het ontwennen van de pil liggen, of een voorbode op de menstruatie. We wachten zondag af, ben benieuwd naar de uitslag van je test zondag! 
Succes!

Ja lastig is dat he. Heb ik dus ook dat ik niet weet welke dag het beste is omdat ik totaal geen cyclus heb! 
Okee dat zijn al wel wat kwaaltjes inderdaad. Ik helemaal niks. maar had toen ik nog aan de pil was en ongesteld moest worden ook nooit last van kwaaltjes. Alleen toen ik het was af en toe wat krampjes maar ook niet erg.
Daarom heb ik ook totaal niet het gevoel dat het raak zou zijn. 
Ben ook benieuwd naar de uitslag van joun test! 

Hier ook zondag de eerste test! Wel een early want weet mijn cyclus nog niet en uitgaande van 28 dagen zou ik de 17e ongesteld moeten worden. Heel benieuwd want merk al vanalles, hoofdpijn, lage rugpijn, hele week al zere tepels en ontzettend scherpe reuk. Ik vind alles ineens stinken of vlees naar tomatensoep ruiken... toch vraag ik me af of ik het niet te graag wil, waardoor mijn lijf zichzelf voor de gek houdt.

Hier ook zondag de eerste test! Wel een early want weet mijn cyclus nog niet en uitgaande van 28 dagen zou ik de 17e ongesteld moeten worden. Heel benieuwd want merk al vanalles, hoofdpijn, lage rugpijn, hele week al zere tepels en ontzettend scherpe reuk. Ik vind alles ineens stinken of vlees naar tomatensoep ruiken... toch vraag ik me af of ik het niet te graag wil, waardoor mijn lijf zichzelf voor de gek houdt.

Helaas, vanochtend een negatieve test:(
Mijn lijf zal hard bezig zijn met ongesteld worden, vanwege de buikpijn.. Hopelijk dat dan maar snel, zodat we de volgende ronde kunnen starten..
Flinke domper weer, en stiekem heb ik hoop dat het over een paar dagen toch positief is.. We wachten de komende dagen maar weer af

Terug
Bovenaan