[quote quote=10153501]gebruiker10101930 een ovulatietest zegt niets over een zwangerschap. Ovulatietest ziet namelijk het LH hormoon en bij een zwangerschap gaat het om het hcg hormoon. Als je ovulatietest positief was dan betekent het juist dat je eisprong eraan komt. Tijd om te klussen dus als je zwanger wilt raken [/quote]
Dat is niet helemala waar. Een ovulatietest kan wel degelijk reageren op HCG hormoon. Alleen kunnen er een heleboel meer redenen zijn om een reagerende eisprong te hebben: ovulatie, te geconcentreerde urine, altijd wat LH aanwezig, hormoonafwijkingen in het lichaam enz. enz.
Dus wil je het zeker weten doe dan een zwangerschapstest. Want zo'n groot verschil is het niet om over een ovulatietest of een zwangerschapstest te plassen ;-)
Ik heb gister toch vast mijn clearblue gedaan, die geeft 1-2 weken sinds bevruchting aan dus nu 3-4 weken zwanger. We houden 10 december aan dus nu 4w4d. Ook gelijk mijn ouders, schoonouders en zus verteld. Was echt super leuk. Heel enthousiast allemaal gelukkig
Met de misselijkheid gaat het wat beter, wil alleen heel veel slapen.
Ik merk wel dat ik echt heel moe ben en dat ik even de tijd wil nemen om even te genieten van ons geheimpje samen enzo, dus ik zal nog wel wat mee lezen maar zal niet super veel mee schrijven denk ik. Even alles op een laag pitje en genieten.