Starten kinderwens

Sorry dat ik het misschien vraag maar ben ik de enige die zo gestresst word van ovulatie testen ?? Ik doe het nu al 3 dagen en ben er nu alweer flauw van.. elke keer licht positief voor mij gevoel ben ik er alweer veel te veel mee bezig. Geen ding voor mij in ieder geval

Hoi Dames!
Wat leuk, ik praat ook graag mee! Ik heb 22 december mijn laatste pil ingenomen. Ik ben ontzettend benieuwd hoe mijn cyclus eruit gaat zien want ik heb nog geen bloeding gehad. Hoe bereiden jullie je voor op een komende zwangerschap?

Liefs!

Leuk dat je er bij komt praten!
Ik ben eigenlijk direct begonnen met foliumzuur slikken davitamon compleet mama weet niet of jij al iets slikt ?? Dan in ieder geval een aanrader. 
En ik/ wij zijn gezonder gaan eten ze zeggen dat met gezonde voeding helpt bij zwangerschap hihi
Succes en praat lekker mee

Ja echt leuk om allemaal te lezen! Het is natuurlijk ook allemaal super spannend deze tijd. Ik slik nu een maand ongeveer mama compleet van davitamon inderdaad. Ik had me voorgenomen om er niet constant mee bezig te zijn maar ik ben er elke dag mee bezig. Bij alles wat ik voel in mijn lichaam denk ik hee, wat is dat. Is dit nieuw of gewoon iets waar ik mij niet druk om hoef te maken. Soms hoor je van die horrorverhalen over ontpillen en over mensen die er jaren over doen om zwanger te raken. Vorige week ben ik ontzettend misselijk geweest zonder te spugen en dat is nu geheel weg. Afgelopen dagen ontzettend pijnlijke tepels. Vraag me steeds af of dit dus ook bij het ontpillen hoort. Ik heb ook geen idee hoe een normale cyclus voelt aangezien ik bijna gelijk aan de pil ben gegaan en deze ruim 10 jaar heb geslikt! Dus ik zit vol vragen en moet gewoon heel geduldig afwachten! Hadden jullie klachten na het stoppen met de pil?
Liefs! 

Hallo allemaal!
Wat een leuk topic is dit! Mijn man en ik gaan het binnenkort proberen als wij groen licht krijgen van het ziekenhuis.
Lang verhaal kort: ik heb heftige reuma en psoriasis. Beide moeten eerst zeker een half jaar "rustig zijn" voordat er uberhaupt begonnen kan worden aan kinderen krijgen. Dit omdat de reuma kan denken dat de bevruchte eicel een ontsteking is en het af blijft stoten. 
Komende week naar de reumatoloog toe en als alles goed is kunnen wij ook beginnen! Ben al 3 weken foliumzuur aan het slikken en al veel gelezen hiero.
Groetjes!

Hoi allemaal,
Vanochtend een zw. test gedaan, die was helaas negatief. Gisteren wel een lichte bloeding gehad (bruin, roze). Kan het zijn dat dit een innestellingsbloeding was? Ik had 30 of 31 december mijn eisprong, maar test dus nu nog negatief. 
Heeft iemand hier ervaring mee of tips?

Hoi allemaal,
Ik zou ook graag mee willen kletsen! Wij hebben de knoop doorgehakt en zouden graag een derde kindje willen. In December heb ik na 1 jaar de mirena laten verwijderen en gelijk ongesteld geworden. 
Vorige maand dachten wij dat ik wel eens zwanger kon zijn aangezien we het niet veilig hadden gedaan, toen ik deze maand weer ongesteld werd waren wij beide toch een beetje teleurgesteld dat ik niet zwanger bleek te zijn dus het was duidelijk "we gaan er voor"!! Ik vind het mega rete spannend!! Het lijkt wel alsof ik het spannender vind dan mijn eerdere zwangerschappen.
Ik hoop voor jullie allemaal dat jullie wens mag uitkomen!
Liefs

loontje had het echt niet verwacht omdat mijn cyclus nog niet op gang is. Maar heb vanmorgen positief getest! Zo onwerkelijk. Aankomende dagen nog wel even een aantal keer testen om er echt zeker van te zijn

Terug
Bovenaan