Starten kinderwens

Hi Mandy, ik zou de huisarts bellen. Ik ben zelf 15 jaar aan de pil geweest. In december gestopt en na 33 dagen lijkt t nu op gang te komen. Had zelf niet verwacht dat dit snel zou gebeuren. 

Hoi San-dra,
even over jouw vraag over de innesteling. Ik was daar ook op gefocust en was teleurgesteld dat ik niets had gevoeld en geen bloedverlies had gehad wat kon lijken op een innestelling. Ik wist wel dat niet iedereen dat heeft, maar toch…
Ik heb toch positief getest ondanks dat ik geen innesteling heb gevoeld of gemerkt. Het is dan weer wel zo dat het eerst ingenesteld moet zijn voordat je een positieve test kunt hebben. Succes!

hallo Noortje! Super bedankt voor je reactie dit geeft me natuurlijk hoop had jij zelf wel symptomen ? Want heb eigenlijk nergens last van alleen mijn borsten en krijg nu keelpijn maar dat is gewoon toeval denk ik! Haha.. en vorige maand allerlei symptomen maar toen was het niets! Jij van harte gefeliciteerd !!! Super leuk een wondertje in je buik! Geniet van jullie zwangerschap meiden hopelijk kan ik snel mee zwangeren met jullie! wens jullie een fijne zwangerschap

liefs Sandra 

Womann gefeliciteerd! Wat fijn:)
ik heb, ondanks dat ik zei dat niet direct te willen doen, tóch ovulatietesten van de action gekocht en gebruikt. Puur op de gok begonnen wanneer ik een ‘reguliere’ cyclus zou hebben (aangezien ik na het stoppen van de Nuvaring nog niet ongesteld ben geweest). 
Eerste dag (eergisteren) een licht streepje, dus negatief. Gisteren een duidelijk veel donkerder streepje, maar nog niet echt dezelfde kleur als teststreep, en vandaag weer een licht streepje zoals de eerste dag. Ik heb sinds vanmiddag ook een soort steek in linkerkant onderbuik wat ik niet eerder heb gevoeld. Ik ben dus heel benieuwd of ik misschien net in die 25 uur tussen de testen mijn LH-piek gemist heb en die steek nu dus toch door een eisprong komt of dat het gewoon een lichter streepje is geworden om welke reden dan ook en ik toevallig ook pijn heb. Spannend!

Veerveer ik had precies het zelfde deze maand maar had de dag voor de duidelijk streep ( maar niet zoals test streep) wel geklust en dag erna ook ! Mijne was duidelijkst zichtbaar op 12 januari en heb 11 en 13 januari geklust toen hebben meiden me gerustgesteld dat ik wel een goede kans heb omdat alles langer blijft leven ( sperma). Maar echt een even donkere streep als de test streep heb ik gemist dus ben ook bang dat het niet gelukt is. Maar sommige meiden krijgen geen hele donkere streep. Hopelijk is het toch gelukt , heb je genoeg geklust rond deze lichtere streepjes ? Succes en hopelijk heb je over 2 weekjes een positieve test! 
Liefs Sandra 

Hee Sandra,
wat een lief berichtje, dankjewel. Toevallig dat jij hetzelfde had! Fijn dat andere je gerust hebben kunnen stellen en het blijft natuurlijk sowieso afwachten! Ik hoop dat het jullie gelukt is!
ik heb nog geen vergelijkingsmateriaal, dus misschien krijg ik inderdaad wel helemaal geen streep even donker... ben gelukkig niet bang dat het nu niet gelukt is, want verwacht nog niks, meer dat ik gewoon mega nieuwsgierig ben haha! 
Qua klussen (moet nog even wennen aan dat woord voor seks, haha), vorige week om de dag seks gehad waarvan zaterdag de 19e de laatste keer vorige week en vandaag 22e ook. Gisteren 21e was dus die meer donkere streep. Dus wie weet!

Rowan spannend! Nog geen early testje gedaan? Hopelijk zet de ongesteldheid niet door en heb je morgen een positieve test in handen! ?

JEFFIE welkom! Wat fijn dat je nu klachtenvrij bent wat betreft de pcos.. benieuwd of de ovulatietesten daadwerkelijk uitwijzen dat je een eisprong hebt komende maand, spannend!

WOMANN wat super zeg, gefeliciteerd! 6 weken al, geniet ervan en al snel een echo dus bij je verloskundige plannen ?

Mandyolthuis ik heb 14 jaar lang de pil geslikt, vanaf november gestopt met de pil en toen meteen een cyclus gehad van 28 dagen. Hopelijk wordt je ook snel ongesteld of beter nog heb je een positieve test in handen ?

Ik heb zelf ergens tussen morgen en vrijdag mijn NOD.. tot nu toe nog geen klachten die laten merken dat mijn ongesteldheid eraan zit te komen! Meestal heb ik toch al wel een aantal dagen van te voren laat van buikpijn.
Echter ook geen kwaaltjes die kunnen duiden op een zwangerschap..
Als ik zaterdag nog niet ongesteld ben ga ik testen! Zo spannend 

Groetjes Sabine

San-dra dat hoop ik ook! ? Voor jou hopelijk ook eind deze maand! Er niet teveel over mee bezig zijn (zoals je zei in je vorige post) klinkt makkelijker dan gedaan inderdaad hihi.. zodra de NOD dichterbij komt wordt het toch wel enorm spannend! ?

Terug
Bovenaan